Harian Metro

Harian Metro Harian Metro

  • 20 108
  • 276 170 615

Video

Dugaan Mohamad Anaz
Dugaan Mohamad AnazHari Yang lalu
Dua-dua kena
Dua-dua kena3 hari yang lalu
Cinta figura aksi
Cinta figura aksi3 hari yang lalu
TIPS MENGHADAPI JEREBU
TIPS MENGHADAPI JEREBU3 hari yang lalu
Doa ketika cuaca jerebu
Doa ketika cuaca jerebu4 hari yang lalu
Jerebu merebak
Jerebu merebak4 hari yang lalu
Pengorbanan Amy
Pengorbanan Amy4 hari yang lalu
Semoga dipermudahkan...
Semoga dipermudahkan...4 hari yang lalu
IPU Kulim hampir 200
IPU Kulim hampir 2004 hari yang lalu
Jerebu makin buruk
Jerebu makin buruk5 hari yang lalu
Berat ujianmu Nishka
Berat ujianmu Nishka5 hari yang lalu
Semoga insaflah kali ini
Semoga insaflah kali ini5 hari yang lalu

Komentar

  • Hahaa....bodoh punya penyamun

  • Abdul Kadir dari Syria cakap melayu siap lenggok2 lagi nmpk ayu haha... siapa sangka muka ganas

  • Ultras lebay

  • Same je mcam perlis

  • nak kata bijak xjugaπŸ˜‚ Mask jerebu pun xpakai. Mask ko pkai tu bkn utk jerebu haha

  • Jom lawat Channel saya saya buat video content Highlights Bolasepak EPL Support saya capai target 100 subscribe pertama. Semoga yang baca ini dipermudahkan segala urusan dan diperluaskan rezeki TERIMA KASIH AMIN

  • Nice

  • Tak lama lagi Malaysia jadi corrupt undang undang pun jadi corrupt sama Macam sesetengah negara pelik aku bila berduit Agama akal hati otak kau semua Hilang lagi lagi kau berpangkat ade lawyer tanpa Rasa sebersalah bangga dapat keluar penjara dengan free last last orang awam yang hampir mati or Akan mati yang terseksa dulu

  • Malingnya gblk wkwk..

  • SUNGGUH BERANI INI PENYAMUNNN...IYAAA DALAM KEADAAN DI KAWASAN RUMAH JIRAN YG RAPAT2 PUN DIA BERANIIII BUAT KERJA... TENGOK SAJALAH KERETA HILUX N SEBAGAINYA.. PARKING DILUAR SANA...TAKKAN SI PENYAMUN NI TAK FIKIR AKAN KETAHUI JIRAN2 TU...OVER STONE LA TU.BERANI KERANA DADAH...INI PENYAMUN MCM ALI BABA LAH

  • Aku lihat sepertinya penyamun berjaya pecahkan cermi dan menikam nikam cermin tersebut. Persoalannya adakah mangsa cedera? Persoalan lainnya apa perkembangan berita, adakah polis telah berjaya mengenalpasti penjenayah atau belum

  • Tpy ka aq jdy orng tuu langgar dy 5 orng mna bleh lwn dok dlm keta tngu lgi lnggar lhaa dy? Kita x kna mcm dy bleh ckp pndai ka kna mcm dya ap yg nk wt ikut hati lhaa ap yg n tuu jdy nyaaa

  • Nak jadi jahat, tapi takut mati. Hahaha. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Cuba tgk minit yg terakhir .Dia bukan saja2 ketuk cermin .Dia cuba cucuk menyucuk mangsa .Harap mangsa tidak cedera

  • Kejamnya family dia!..kesian awk Azry sabar ye family saya pon agak kejam jgk mcm family awk sampai siap kurung saya dlm rumah sampai tak maafkan langsung kesian saya asik rasa takut nak kluar bilik je sbb dpt ibu bapa yg kurang didikan agama dan jenis pilih kasih anak!

  • Y15 tidak lagi hahahaha 125zr wanted πŸ˜‚πŸ‘

  • πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘©β€πŸ­

  • Kebanyakan yg komen kononnya melayu yg x tahu jawi ni patut malu pada diri sendiri... Woi melayu bodoh! ko sedar tak ko kene malu dari segi segalanya dengn cina! hahahaha

  • polis dah smpai tu naik mtr..

  • yg naik motor tu dapat kejar tak??

  • Kan? Kalau ptahan kan diri dari di rompak pn pn kna masuk lokap' sb mencedrakan mangsa, tp kalau kite jd mangsa xpe plak?

  • Fuck u penyamun , Butoh Babi

  • Ni la org bodoh ikut nafsu mnyampaikan ilmu yg s3sat

  • Better thn tht races yg xreti ckp melayuπŸ˜ͺ, kluar dri negara ni laaa chorr

  • Kuat betol cermin kereta die .. padu πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • dapat langgar pastu lenyek dua kali penyamun tu memang puas hati πŸ˜‚

  • Sokonglah dan belilah produk muslim keluaran bumiputra rockers harum subur dihati

  • Belum kahwin pun dah berpeluk sakan ..bakal bini dia tu org barat kot..idris ni pun pernah buat foto.....

  • Mana anjing2 ni menghilang sekarang ni ye. Hahaha πŸ˜‚

  • Ratatouille tu yg masak tu patut sedap .

  • Orang minat kerja ni sebab gaji besar.

  • Adoiii..belum katam lagi ni..seksanya nk dpt duit senang..dah sakit kaki ..kena belajar gan otai jirus pecah pintu nie...mmm..habuk pun tarak

  • Gaji besar

  • Keling ke malayu? Atau pendatang? Atau penagih dadah?

  • Penyamun tu lari sebab ada sorang orang awam bawak motor perasan apa yang penyamun tu buat dan cuba mengejar penyamun tersebut. Terima kasih kepada yang bawak motor tu πŸ‘

  • Tu motor org awam ke? Elok gak kejar tu..

  • Rasanya tak laku dah puki kau dik. Nasib baik bahasa abg sopan, kalau tak abg dah mencarut2 dah.

  • Tiap jumaat pak imam doa je yg makan rahsuah dan geng2 samseng ni di binasakan hancur InshaAllah xda geng bas sekolah lagi.

  • Langar bg mati sja perompak tu.hidup pn menyusah org.

  • mcm mana kesudahan dia?? kene tangkap ke?? sbb belakang tu motor polis kejau

  • Di indonesia, kalau bunuh penyamun atas dasar pembelaan diri boleh dipenjara,

  • Awat la akak xhentam keta tu sampai hncur... Kn bestttπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Omg which country is this?

  • Perompak macam xde makan nasi pukul banyak kali pun x pecahΒ² cermin 🀣

  • Puak kapir bantah zakir naik ceramah kerajaan bodo ni pon xbagi ceramah. Puak kapir bangkang isu tulisan jawi kerajaan pon xjdi laksanakan.. Puak kapir hina askar kerajaan jdi tunggul kayu. Pnduduk kmpung bantah perobohan rumah kemain kerajaan bertindak terus xda peluang langsung cerita or tangguh. Berat seblah kerjaan ni.

  • bahasa melayu la.. bukan bahasa malaysia

  • Belajar xpandai ,kerja malas ,agama xdipedulikan ...aikkk!? menyamun pun mcm sial !? Nothing to say,smoga mendapat Hidayah petunjuk !

  • Wtf

  • sesiapa yg brminat ada rm48 ribu, 3 bln bljr lulus dh boleh dptkn lesen✌️✌️✌️

  • errrr penyamun bodo mesti bapak ko ajar mcm tu kan,kelakar laa penyamun bodo ni,korg 4 or 5 org tu,btol2 bangang laa korg ni,bnyk duit x dpt hahahaha baruah btol anjing2 ni...xpuas ati dtg cari gua..tau x kat mna,tau lubok ular x kat mna,meh sini syg....

  • Hebat lh orng yng krja mcmni resiko die tinggi

  • Insya-Allah! Anak ini dilindungi Allah SWT!

  • Wanita hebat

  • Syabas πŸ‘ kerajaanπŸ‡²πŸ‡Ύ

  • Sayangilah Malaysia πŸ‡²πŸ‡Ύ

  • Hukuman setimpal harus dikenakan demi kesejaterahan ASEAN Nusantara sedunia πŸ‡²πŸ‡Ύ

  • Alhamdulillah!πŸ‘ Comelnya πŸ‘

  • πŸ‘πŸ‡²πŸ‡Ύ

  • Syabas πŸ‘ Jabatan Imigresen πŸ‡²πŸ‡Ύ

  • mohon peyamun di samun blik..

  • Congratulations πŸ‘! Bravo πŸ‘YBHG Tun Dr Mahathir Mohamad πŸ‡²πŸ‡Ύ

  • Bodoh orng Malaysia yng nk samun ii bagai nii... Miskin sngt kee.. Dulu kecik ii xnk belaja.. Besa ii mnyusah kn orng... Klau aku dpt pnyamun nii semua aku tibai je

  • ...tak nak pergi nepal lagi ke?

  • πŸ‘πŸ‘πŸ‡²πŸ‡Ύ

  • πŸ‘πŸ‘

  • πŸ‘πŸ‘

  • πŸ‘πŸ‘

  • ..nak sangat kawin gatal dengan nepal..sudah nya merana..'konon2nya balak nepal tu handsem..' last2 sendiri yg susah di negara nepal...'bagoz!!..πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Dr m patut dah boleh beringat.jangan bkerjasama dengan tangan ghaib dah sekrang.ingat kubur.islam makin ditindas oleh bgsa kafir.makin hari makin teruk.dulu pertubuhan Islam nak naikan ekonomi Islam dgn megeluarkan products Islam,Dan mereka berjaya,tapi kau kacau mereka ini kata pertubuhan haram sebab bgsa kafir complain peniagaan mreka jatuh..penddk paya jaras rmh dirobohkan,pendduk,kanak2 Dan bayi dibiarkan tinggal dikhemah tak bertutup.sedangkn skrg jerebu.kerajan tidak punya hati manusia,tapi hati setan.jiwa setan.bkerja utk kafir kerana duit.ingat lah tempat tinggal selepas mati.patut sedar tgk seangkatan sudah tinggal kan dunia ni.

  • X macam nk samun..ni mcm pembunuh upahan

  • Satu je masalah ni akan settle dapat, pancung kepala gantung kat mana mana balai polis confirm kadar jenayah ni menurun serta merta

  • Satu je nk ckp. Yg merompak confirm melayu. Confirm. Sbb? Sbb nmpk bangang nye kat situ.

  • Langgar bg mati trus.

  • 3sahabat ni istimewa..sbb dia dh tahu tarikh mati dia..jadi setiap hari yg mendatang dia akan sebut nama Allah SWT..dari kau orang tgok prempuan tiktok smua jahanam kan anak dara orang to smua buat ape.xigat allah MCM 1juta tahun hidup lak...dah lah xyh kecam2 ....kalau aku ade kuasa aku xgatung dia orang ni aku akan hantar pergi perang biar mati bermakna..sbb dia orang ni berani xmcm yg kecam ni ...kecam lebih tapi telur xde🀣🀣🀣

  • Terbaik uncle.. Pendapat wak.. Rakyat marhaen memang tak de masalah.. Cuma.. Orang2 atasan yang bekepentingan ni yang bermasalah demi ideologi mereka.. Pomen wak dulu pun uncle cina jugak.. Pekerja dia india.. Steady je kitorang bahan2... Panjang pulak wak tulis.. Ada yang baca ke.. Hmmmm..

  • Terbaik uncle.. Pendapat wak.. Rakyat marhaen memang tak de masalah.. Cuma.. Orang2 atasan yang bekepentingan ni yang bermasalah demi ideologi mereka.. Pomen wak dulu pun uncle cina jugak.. Pekerja dia india.. Steady je kitorang bahan2... Panjang pulak wak tulis.. Ada yang baca ke.. Hmmmm..

  • kalau suspek ada di belakang kreta tu.mau mati...geram plak tengok..nak kaya cepat lah nie

  • Ni kalau perompak tu cedera.. teruk akak tu kena dakwa.... Polis tiba2 boleh menyebelahi perompak.... Kita pulak di beri amaran... Dah la kita tolong tangkap... Cedera sikit pun tak boleh.... Naik lemak le penjenayah.... Apa punya undang2

  • Ore kg ambo jah ni..ore pggil tok awe....nayu cino sini meme kacip molekkk...so palo jahhh....rumoh tepi sungai litas retok tendong..alik kiri alah g ko p.mas..

  • Kalau dpt cederakan seorang langgar patah kaki ke bg dia pengsanke mesti di punya geng lari polis tangkap yg sorang tu maka mudahlah tangkap yg baki dan kalau dapat saman keluarga penjenyah kerana mendatangkan trauma baru ada akai nak menyamun kena pikir dahulu kalau ada makbapaklah kan dlm islam kalau org tikam mati org xbersalah keluarga org yg tikam tu bertanggunjgwb menyara kalau mangsa meninggalkan isteri dan anak anak yg msh kecil

  • *penyamun bodoh...πŸ˜’ the victim is chinese n penyamun definitely malay!* ☝😑

  • Menolak lupa 2010 sampai 2014. Kalian Malaysia yg memulaikan lagu Indonesia anjing. Kalian menyambut suporter Indonesia haway dengan rasis. Sampai dari temnas u16 kalian membalikan bendera merah putih. Setiap kali kalian haway ke Indonesia kalian akan habis d serang. Orng Indonesia tak pernah takut tak pernah gentar mau pun d negara kalian. Kami suporter Indonesia akan membalas rasis kalian. Saya jg ada d atas kalian duduk paling atas kalian. Kalian belajar dari Johor. Seperti apa kami menyambut Johor haway ke gelora bung Karno. Dan jangan pernah kalian bilang serumpun kalo suporter Indonesia haway ke Malaysia menyanyikan Indonesia anjing. Faham ke tak. Suporter Malaysia yang mencari masalah dulu dari 2010 sampai 2014. Cam kan itu Malaysia anjing.

  • Org mlyu sndri pun bersepah xpandai baca jawi pun. Mengaji pun ade yg xpandai...so xperlu di politikkan hal yg mcm ni

  • Kau orang tahu kecam ..kite xtau knpe dia bunuh dua beranak to mukin sbb kan kata2 ke yang buat si tertuduh sakit hati ke kite mne tahu... orang dulu2 pon ade ckp kerana mulut badan binasa ...tapi dah jalan nye MCM to nak buat MCM mne...yg komen2 ni smua xde otak sedang kan yg tertuduh ada lah bangsa melayu satu kaum lagi dgn yang kaki kecam ..sedar lah sikit kite pon melayu dia pon melayu patut kita rasa malu bukan kecam ..bila kau kecam bangsa cina dan India SUKE bongok....

  • InnaliLLahi wa inna ilaihi rojiuun buat warga riau dan sekitarnya yg telah wafat akibat asap.. Parah punya presiden , malah asyikk bikin vlog disaat bencana melanda πŸ˜₯

  • Tajuk bodoh.. makin kau takut makin berani lah penyangak ni semua

  • yg tuan punya kete tu cina yg merompak tu je tkot org islam

  • Moral of the story.... Lexus mmang trbaik...alah mmbeli menang mmakai...klu cermin keta lain dh berderai dh πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Hasil keluaran BMF..

  • maknanya pok cik ni mmg btl2 ank mlysia. blh jadi cikgu ajar jawi nih.

  • bkn melangar tapi terlangar..hahaha

  • Beli cermin kalis peluru.....biar mahal, asal selamat

  • Cantik tulisan uncle..aku punya tulisan jawi buruk nak mampoih..

  • Lain kali langgar je.. depan reverse depan reverse sambil tekan hon keta tu. Wat live fb terus!

  • sabar, tu belum tentukan bukti kesalahan dari mahkamah...

  • Mungkin anak nye membesar akan jadi rider kebanggaan negara dalam MotoGp

  • Aku respek kat akak nk.. dia berani dan bijak.. dia berani pertahankan diri nya dan bijak sbb tak cederakan penyamun.. kalau tak dua2nya masuk kedalam...🀣

  • bila aku cakap kalau boleh satu rumah kena ada senjata api atas tujuan hanya boleh digunakan bila terdesak je mesti takde sapa sokong this is malaysia penjenayah harus diberi kehormatan πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • umno yg busuuuuk hati umno gila kuasaaa

  • ha ketok lagi bang ketok lagi bang cermin tu pakai parang murah abg tu...boleh bang..slow n steady je ketok...sampai subuh ketok pon x pe...yg penting dpt samon...ye x bang? haha gam byk sgt kt sel otak tu