SteveWillDoIt

SteveWillDoIt SteveWillDoIt

  • 15
  • 25 196 129
Hi, my name is SteveWillDoIt and I am the healthiest man alive! Check out my crazy challenges on Instagram as well @stevewilldoit.
Stevewilldoit@fullsend.com

Video

Komentar

  • I don’t like 90’s energy lmao

  • I know his name is Steve WILL do it.. but man sometimes it should be Steve let’s NOT do it

  • Song @ 1:26?

  • I wonder how big of a shit you took lol

  • Can u eat 100 broccoli

  • Everyone asks will steve do it, and not should steve do it

  • soundcloud.com/user-144201832/lil-ice-fuckin-with-the-beat

  • Crazy mofo😂 healthiest man alive!!!!!🔥

  • Steveeeeee i love u

  • Snails 🐌 got 14g of protein per 3 ozs bruh really ate 108 straight gains

  • I love you steve if you see this can you like it

  • Damn Steve said it before I could “ we fucking hate u 90”

  • Dude the merch looks siiicckk I'm def buying some hoodies. I've never bought merch from another youtuber but full send merch looks sicckk

  • Love this dude😂

  • What a boss. Steve ur the man. Bring u and the boys to Virginia Beach and we can go ham!

  • Steve do a bench press video!!

  • STEVE FOLLOW ME ON INSTA

  • Steve= Absolute Tank

  • I'm giving this less than 48 hours to get demonotized

  • LETS GO STEVE!!!!!!

  • You are literally so stupid

  • Steve's turning into a Canadian haha

  • hi Steve keep it up man Full Send baby

  • Whats the song at 1:55 someone please help

  • You’re insane

  • Go to Germany & see how many Bratwursts you can eat 😂 Or go to a sushi place & order 2 plates of every dish on the menu 🤣

  • “Asian with metal math” ~Steve 2019

  • Legend has it steve has 10 kidneys

  • Outro music please

  • SNAILS 🐌 =🍆🍆🍆

  • What’s the first song called

  • Your a officially disgusting

  • this video reminds me of the lion king when they eat a bunch of snails like a mexican standoff

  • id-tv.org/tv/video-ZCQCoyNunLY.html next up

  • Save room for 9-0, fucking asian beauty . Not certified but a beauty

  • What up ID-tv youuuutuuuuuubbbee What up..

  • Show the after math of videos

  • What restaurant is that? Whoever owns that restaurant should start one in the United States. Those snails looks good.

  • Would love to see a last man standing Blaze off with the nelk boys

  • Boy you stupid you gonna get sick

  • More drinking vids

  • I don’t know what to say........... 😳

  • Good shit steve. Glad you didn’t throw up this time bud.

  • dudes a real one

  • Steve doesnt like comments

  • Brad has his asian, and yall have yours, new trend

  • This Boy Crazy

  • Steve u need to go smoke with custom 420 and do some shit

  • Love the fucking @CustomGrow420 shoutout I wonder how many ppl here know Jule's channel?

  • Dude imagine the shits this guy takes :)

  • Shout the fuck out to custom grow 420 and his gaming channel custom game 420

  • What does he lick on his hand?

  • How much did you guys tip the server?

  • savage

  • That server was a huge beauty but you flipped that table and made a mess lol. Kind of un cool m8

  • I think 90 said no to you steve bc you rubbed shit on him earlier that day😂

  • Pablo fuckin Escobar snail lfg

  • I'd carry a bottle everyday with that fanny pack.

  • Beast

  • Bruh you’re on tosh.O what a savage

  • Shit looked so gross 😭😭😭

  • Do snap back hats like Danny Duncan’s virginity rocks that says nelk or full send like so they can see

  • Are the snails even tasty?

  • hes gon have a fun time in the bathroom today ;;))

  • Nice job bro ima go take my pet snail for a walk now smh

  • Something steve can't do is upload every day for a year. Can steve do this challenge?

  • Best ID-tvr followed all your accounts always watch every video y’all drop😍😍😍😍 90 tripping y’all need to be together 💯💯

  • He didn’t even eat the shells though

  • My alcohol levels are low hahahaha

  • Full Send boiis !!

  • Best ID-tv channel! -) like, sub, bell notifications now

  • What a beast.

  • Fuck yeah your a fucking badass Steve

  • “Shoutout to sexy Asian bastard, he gets his phone out, he jerks to this shit” -Steve

  • What'd the snails taste like?

  • Those come frozen already in the shell. Disgusting

  • Steve how bad are you when your drunk ?

  • The customgrow420 shoutout is fucking legendary

  • Well done you nasty son of a bitch!

  • lol anyone notice he called it a tank again at the end when he’s drunk

  • who tf was stave trained by?!?

  • Simba ate more 😂

  • Check out steve’s mushroom video on my channel!

  • Steve getting that trailer park vibe going💀💀

  • Why did u cheat on 90?

  • Steve you’re a monster cheer bud, relax sit back and rip some fat snail shits. Bro I feel so bad for the cooks of that restaurant 200 snails omg, well at least they got there money’s worth 1000$ on snails Steve chill

  • Waiter was dope asf lmaoo

  • Am I the only one curious with what happened to the other 2 snails? Because 12x17 is 204 not 202

  • Who dafuq trained this man..

  • anyone noticed that you don’t see jesse whenever steve is around??

  • Song at 1:28?

  • The way he was eating it made it look good 😂

  • Our boy Steve is getting a little chonky

  • Pull up to New Brunswick, New Jersey and try to eat a bunch of fat sandwiches!!!

  • I'd rather eat my own vomit than eat a snail lol.

  • MTV Pat the goat

  • Steve is definately a PROFESSIONAL sender. 💪 healthiest man alive baby wwooooooooooo

  • Yo what song was playing when it flashed through the merch at the start???

  • steve you are the man, this is something i would not do

  • Couldn't be done without munchies and steroids