Maska Music Records

Maska Music Records Maska Music Records

  • 33
  • 21 008 350
CV.Maska Music Digital
Kediri Indonesia
Website : www.maskamusikdigital.com
Email : info@maskamusikdigital.com
Maska Music Record's ID-tv is under management of:
dr.m, Indonesia's 1st Certified & Official ID-tv MCN
servicesdirectory.withid-tv.org/username-directorypt-digital-rantai-maya-drm

Video

Komentar

  • SuksesTrussMbkHappy😻❀❀❀

  • Tonton juga LAGUKU, judulnya PURA2 CINTA. Subscribe jg yah. Hehe (klik link dibawah) id-tv.org/tv/video-PiUtrTi5TjA.html

  • Piye kabar mu ..wanita sng pernah tak perjuangke..aku ngk nyongko awakmu pamit tibak e mlh bersanding kambi wong liyo😊

  • Love heppy asmara

  • LDR beda perasaan 🀣🀣

  • Lagune gae aku ambyar tenan😭😭😭😭

  • loro nak di ngonoke

  • Melupakan mu

  • Lagu iki ngelingno . Gandeng pcran sek smk sampek kerjo . ws mlaku hub 6th Dr 0 karo aq , sampek dekne iso dadi polisi, Aku usaha memperbaikii bn iso sederajat ... Aq kerjo merantau adoh , Mlah oleh kabar nek kono dijodohno mbi wedok.an lio sg luih sugih😒 nyesek cak😒 mundur alus

  • Wes tak anggep koe mati mas Ciputat, 09 desember 2019 #salam rantau anak cilacap

  • Tak kiro RUMAH UYA ku mau πŸ˜πŸ˜‚

  • Tak kiro RUMAH UYA ku mau πŸ˜πŸ˜‚

  • Cwo : Hepp ???? Cwe : Dalem mas ??? Cwo : Sate usus + kopi ireng totale piro??? Cwe : Kompore mati mas, Ora ISO nggodok banyu.. πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ‘πŸ‘

  • Cantik tanpa make up yak si doi πŸ˜… (pas akting jadi pedagang angkringan) 😍

  • Up

  • 😭😭😭😭

  • Orang sukses adalah orang yang gigih dan berjuang setelah disakiti 😎😊

  • kayak gak asing dg nada nada lagu nya..???kayak lagu yg pernah di nyanyiin mulan jamilah.

  • Dinggo anakku sesok. Delok o iki bapakmu iseh golek sek arep tok undang ibuk Jog 9 des 19

  • Yang kesini gara gara story wa like😹

  • Sek reti lagu iki koh story wa komen no!!!!

  • Pasukan ambyar πŸ˜…πŸ˜‚sing pernah Lara ati

  • Ora iso Raiso Yo Wes Ora uross 🀣🀣

  • 😍

  • Salam balek kanggo koe seng tau neng ati

  • Ambyar kampret 🀣

  • Scene yg di lapangan cantek bgt wkwk

  • Tak play tyap ari ini πŸ˜‚

  • Bakal tak buktikne iso sukses gawe koe getun! 9/12/19

  • Wes stop mas, mbiyen pas elek aku udu seleramu. Saiki aku ayu koe wes udu seleraku genti wes cukup rasah ngoyak aku neh -08 Desm 2019

  • Seneng aku ndelok wong nyesel ngnu iku πŸ˜‚

  • Tapi aku rong iso lilo piye 😒😒😒

  • Ya allah kelingan mantan πŸ˜­πŸ˜”

    • @Puppup Whelly mau melupakn tidak bisa soalnya dia sering lewat di depan kerjaan q sering menypa pdhl dia sudah q sakiti tpi dia jarang untuk wa ,,perasaan ku tidak bisa di bohongi jjr q masih sayang 😭

    • Aku juga

  • Berjuang 3 tahun,kalah dengan yang selalu bertegur sapa dengannya, 8 desember 2019

  • Yg pernah di posisi cewek ngacoooo

  • Kowe wis tak anggep mati mas suwun 1 tahun

  • Blitar,8 Desember 2019 #Kesamben

  • Balas gak bosen nk ngrunkno cah iki

  • Coverane enak banget lur bedo Karo liyane. Mantap

  • Minggu, 8 Desember 2019 Untuk anakku Jika suatu saat kamu membaca komentar ini Ketahuilah, banyak pengorbanan yg udah ayah jalanin demi menghalalkan seseorang yg sekarang kamu panggil "ibu"

  • Stop ora iso... Sorry selera q ddu awakmu... Koe est tak anggp mati 26desember 2016πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž 08122019.. Tanpamu Aku Alhamdulillah

    • @Puppup Whelly alhamdulillah wis lli😊😊😊

    • Lalekno wae

  • Kok jweruuuuu yaa lagune πŸ˜”πŸ˜”

  • Lalekno crito iki wes tak anggep koe mati PKU 8 Des 19'

  • panggah oleh jatah 🀀 blitar ,8 desember 2019

  • Aku orang padang jatuh cinta sama orang jawa, awalnya dijanjiin semua yg manis" tiba" aku ditinggal pas lg sayang" nya, padahal aku gk ada bikin kesalahan apa" ,dia bilang break bukan putus, maksudnya apa, tpi sampai skrg gk ada kabar, jahat dia, apa aku terlalu bodoh masih menunggu dia dan menutup hati buat yg datang , karna dia aku jadi hafal semua lagu jawa yg galau" πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • @Nana Octaviani cari yang lain hhhhh

    • @Puppup Whelly gimana caranya kak πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    • @Nana Octaviani mudah kok sebenarnya

    • @Puppup Whelly gk mudah buat ngelupain org yg kita sayang

    • Relakan....Yakin rencana Tuhan lebih indah sob

  • Wonogiri yo wonogiri 🀣 pasukan ambyar kumpul alun2 🀣🀣🀣

  • Bakalan tg Buktekne Nduk aku iso sukses ngae usahaku dewe udu mergo Bondo ne wong tua ku.... Terah keluargaku khi udu PNS gur mung Pengusaha.... Kabeh wes tg perjuangne nge koe Nganti Usahaku Bangkrut mung nge mbelani koe.... Tapi koe ambi wong tua mu terah koyo Asu.... Kabeh gur di delok seko Bondo Donyo.... Delok'en ae bakalan tg gawe nyesel koe suk Nduk... Eling'o omngn ku iki.... Jogja 9 Febuari 2019

    • @Puppup Whelly Yang madang materi orang tuanya si cewek Boss, kalau aku sich enggk, mereka selalu membandingkan keluargaku dengan keluarga mereka yang PNS

    • @WANZA 881 cinta itu gk mikir tentang kasta

    • @Puppup Whelly Ya apa daya lah Bosss aku kan cuma orang miskin yang beda kasta sama dia... Aku anak pengusaha dia anak PNS

    • Masyukkk

  • Siapa yang Kalo komen sambil absen Kalender????? . . . . . Kebiasaan ningal jejak digital..🀭🀭

  • Opo Balen ..!!! Biyen Aku susah Kowe ndk ndi ae..?? Saiki aku duwe kok Kowe ngejak Balen 🀣🀣🀣 Guak Bruk ah sampah !!! Persis critaku !!!!!

  • Mo download lagu MP3 nya ko gak bisa ya yg tak lalekne lungamu solusi nya dong

  • Oke kamu jooss

  • Pejuang LDR,semoga bisa berakhir indah seperti yg aq perjuangkan sekarang

  • Aku seh berjuang nggo koe ojo nganti mbok sepelekne SLEMAN 08 Desember 2019

  • PASHATI MOJOKERTO always support kamu kak Terus berkarnya

  • Makk jlebbb nng ati😣

  • seratus buat lagu ini mah salam dari orang minang πŸ˜‰

  • kaum ambyarr

  • masok jossss

  • Untuk orang yg Ada di banyuwangi aku slalu menyayangimu meskipun aku jauh di Taiwan πŸ€—

  • Lagune enak banget

  • ldr beda kota udah biasa gaesπŸ˜‚gue malah rela menjauh demi komitmen sebelum halalπŸ˜†padahal jarak paling cuma setengah jam naik motorπŸ˜‘

  • Inget sampah yang di buang bisa di daur ulang ,dan menjadi sesuatu yang indah:) Probolinggo ,8-12-2019

  • Mbak happy lagunya kok gapernah happy sih :'

  • Mau tnya kak nama kkk apa asli nya juga happy asmara gitu

  • Arek kandat mana suaranya...πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ

  • Angkringan ngarep mpm sambi

  • Seng eroh warunge happy asmara komen lur πŸ™„

  • Setiap orang dewasa akan rela menyerahkan segalanya untuk keturunannya. Segalanya. Bila perlu seluruh kesedihan anak dan cucunya menjadi kesedihannya saja. Menyakiti keturunannya akan jauh lebih membuat dirinya sengsara ketimbang menyakitinya langsung.

  • Lilo tak lilakne Blora, 08 Desember 2019

  • Aku pancen saiki gak sebanding karo kowe mas, aku elek lan anak e wong gak nduwe, tapi aku mergawe mas, aku yo kuliah mas, gak kyo wong seng luweh mok pilih, seng dikuliahne wong tuane, aku opo mas, luweh milih kerjo dewe biayai kuliah dewe, saiki aku wes bedo mas, trus njalok balik karo aku, mikir mas, nandi ae pas aku susah, aku akeh masalah bukane karo aku tapi lebih milih rabi karo seng liane, mikir mas.mok iso nyesel kan saiki, rasakne mas, Jawa timur, 8 Desember 2019

  • Salut happy asmara,,,Bagus bagus karyanya,punya ciri khas sendiri, terutama suara,,lagunya enak di dengar dlm suasana apapun,,

  • Ngesok nek semisale mantanmu jalik balek ojo di trimo:)

  • Pernah di posisi kyo mbak HepyπŸ˜₯

  • Berjuang 6 Tahun Kalah yang hanya berjuang 1 hari Saddddd Boyyyyyyyyyyy Wonogiri Medhot Janji 7 Desember 2019

  • Uwis cukup de cukup #tulungagung8desember

  • Kon uwes ra tresno karo aku maneh, ora koyo mbiyen kowe ningalno aku tanpo alasan sing jelas Kijang, 8 Desember 2019

  • Koe cenn gampang nglalekne aku dek neng aku masio jungkir walik tetep angel nglalekne koe:') Karanganyar,7 desember 2019

  • Semenjak ndelok video iki aku dadi lali mantan kelingan eseme mbak hepy asmara ayu tenann

  • Nyenengke menan lagune

  • Salam balik kanggo kowe :) Kebumen, 7 Desember 2019

  • Aku ada di sini

  • .ws tak anggep kowe mati dek☺️

  • Salam diriku yg lagi ambyar...😌

  • Ambyarrr gaes

  • Gamma1 Sakit Pinggang New Single 2019 id-tv.org/tv/video-lebV3lSsOK8.html boleh mampir dichannel saya dan jangan lupa subscribe ya yg mau ajha ya

  • Kngn sing ndue chenel😁like

  • Siapa disini yang jomblo karatan? Ngaku..!!

  • jeru Mak:(

  • PROSES PEMBUATAN LAGU " TAK LALEKNO KOWE"........ id-tv.org/tv/video-TMbM3WTaJf4.html

  • Sayang ku nyang koe koyok klopo. Nanging perhatianmu nyang aku koyok upo. Sak gede2 ne upo ra bakal ngalahne klopo. Ki kanggo koe seng kroso, soko aku seng saben isuk ngucapne selamat pagi karo jo lali nganti mangan masio aku ngerti awakmu koyok sapi limusin. Kediri, 7 Desember 2019

  • Pokoe mbak happy asmara😘

  • Pas..kyok kisahku..

  • Langsung ambyarr

  • Gulumu lunyu nduuukk

  • Podo mbi lakonku seng tak alami tapi walik ane nek neng lagune mbak hapy kui seng lanang seng ngemohi mergo kahanan .. tapi nek aq wedok e seng ngemohi kahanan ku. .. memang jujur itu sulit tapi nek urip neng jero kebohongan kui rasane koyo ng penjoro. Mending aq ngmong opo anane bene ketimbang lakone keri menyakitkan asu bangsattt... Aq jek usaha gae getune awak mu. Delok ae bumi iki slalu muter titeni wae aq lewat ng omah mu numpak pajero tak klaksoni ngasi kuping mu panass

    • Muhamad Amir πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Marai kelingan seng mbiyen jare apaanane lah kek ero krjo e dek e mundur alonΒ² πŸ˜… sukses butuh proses... Lah

  • Lintang sing ono ning wengi Gawe kengen ati Ati sing tansah nandang kasmaran iki Endahe esemmu gae bungahe atiku Mung sliramu pepujaning atiku Ning awang katon netramu Ing saben wengiku Keroso ing sumilire angin dalu Sliramu doh ningmas seng dadi memanike kalbu Mung sliramu mung sing onok ning atiku Aku tresno sliramu Ning angin tak titepne Roso kangen marang sliramu Nadyan baten pingin ketemu Amung biso nyawang fotomu Abote mendem kengen Kangen sing ning njero dodoku Gedine roso tresno iki amung tak simpen Ning njero ati

    • ayu belasari heheh

    • Jiahaay

    • ayu belasari mung seliramu dik ningmas

  • Bakal tak buktekne lek aku iso sukses tanpo awm, gawe awm geton Ngadiluweh 07-12-2019

  • Wes tak anggep koe mati mas . Pontianak,7 desember2019

  • Apik