Qiss You TV

Qiss You TV Qiss You TV

  • 30
  • 90 579 807
Hai teman-teman Qiss You..
Ini adalah Official ID-tv Channel dari Bunda Ayu Ting Ting \u0026 Bilqis Khumairah Razak ya..

Jangan lupa untuk Like, Share, Comment and Subscribe ya :*

Qiss You muaaaaaaaaaah

Video

Komentar

  • Kak banner blkg ny qiss you tau lah org kak๐Ÿ˜‚

  • Editornya mantep bngt

  • Menit ke 5, Nino Kuya

  • Req bintang tamu nya Rara Lida dong

  • Kak ama lesty sihhhhhh...jngn billar klo bilar nggk trending..klo lesty psti trending

  • Bikin konten lagi dong ama dd teh ayu

  • Hahaha...ngakak...

  • Riweuhh bangett dari jambi .. Kocakk abis ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Endiaa ..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Pinter bangat bilqis... Smoga sehat sllu

  • Ngakakkk summpahhh ..

  • bareng giorgino dong teh

  • Nangiissssssss ....

  • Smoga klurga ayuu sehat selalu bahgia dan di berikan jodoh

  • Bilqis anak solehah...semoga panjang umur...sehat..klo sudah besar sukses...โค

  • Aku tak ingin nak datang saja saya bi aku tak ingin tukar dengan kata-kata Salam kau aku tak suka tengok kau sedih betul Demi Allah aku cakap orang-orang kau kau kau salahkah kau Tak salahkah bagi aku kau sama begitu sebab aku dengan Satu kali lagi takkan kau menang hati kalau terasa salah kau tak salah sapa gambar-gambar dia pula aku tengok dalam ni masih juga pakai tak buang Kalau salah cakap macam gila talak Okey Abi gambar pemain kaukah tak imanku tergugat dilakukan gambar-gambar iman aku boleh tergugat juga engkau

  • Tak ada jodoh kau tak terima aku lagi Kau sangat-sangat sudah I tumpang hati kau buat Hubby Aku sayang kau dunia akhirat tiada siapa-siapa lagi engkau yang satu-satunya buka lagu ni Lagu Janganlah kau cemburu lagu-lagu semua aku main

  • Assalamualaikum ni itulah Nur aku makin sayang dekat kita selalu marah aku bayar

  • Qiss you hadir lagi

  • lucu suka ikis

  • Huhuy jadi rame Gini ya....iqis lucu bet dah...sht Dan grow to be strong person ya iqis Kaya bunda Ayu โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  • Seru kak, buat lg dong yang ometv nya

  • Sedih banged...yang satu frekuensi sama gue dibesarkan oleh single parents tetap kuat ya โค

  • Waduh bahaya nih ka ayu. Takut di tiru oleh orang2 penipu mba. Minta2 tolong.

  • Assalamualaikum Ayu wanita nama Ari boleh aku cakap sedap aku adalah yang lelaki yang pernah mencintai kau kalau ada kesempatan itu aku ingin nak memiliki memiliki engkau bolehlah berkawan dengan kita lebih rapat lagi sampai Sabarlah kalau Seandainya kita menerima cinta aku faham takut Aku nak cakap ni aku tak ada masa aku bayarlah aku ini manusia kekosongan di hati engkau kalau kau sudi Boleh tak aku mengisi kekosongan di hati kau kalau kau sudi Tapi aku sayang dengan Balqis dululah aku melepaskan rindu aku selama-lamanya Tapi aku takutlah kau tak terima aku tak kiralah Aku cuba ya kalau kau terima aku sanggup 3 erti hidup adalah di dalam dada aku beranikan hati diriku cakap ni sebab aku bukan takutkan perempuan Sebab aku satunya aku hormat kau perempuan aku malu sebab aku hampir dengan orang tak pernah masam muka pada masalah bagaimanapun aku tak nampak ada masalah tapi aku cuba tanya bila memilih memilih sendiri kau cinta engkau tersiksa engkau dan kejujuran kau itu yang aku mahu aku takut orang Anggaplah aku tu untuk membesarkan Kau Atau dengarlah terfikir anakku yang penting aku Apa yang di janji aku dulu dengan Allah dulu aku Itu yang aku buat aku tak mahulah Apa kata bini aku tak habiskan Kalau aku bilang kata aku tak mahu bila perempuan tu dosa tahu aku perlu katakan kau Bukan kau ni apsal banyak kan Tapi aku rupa-rupanya kau tak kau ape orangnya dan jika engkau tidak berani kau cakap kau adalah pemalu juga tapi kau bila orang dah biasa dekat dengan kau kejujuran kau aku bagi secukup-cukupnya menyayangi kau dan Balqis dan ibu kau yang tahu bagaimana aku cakap aku tak cinta mereka tapi aku anggap kita macam ibuku sendiri Tulis saja aku dapat Cakap dengan kau malulah Apa boleh buat aku pentingkan diri aku sendiri senikata Kau terima aku tak akan terjadi juga kan bagus aku akan terus Mungkin kau takut kau cemburu kau tapi Sorry lah aku minta maaf lagi sekali aku main lagu Bukan aku sedar aku nak berpisah dengan kau tak ingin pun aku nak berpisah dengan kau Itulah janji ku cuba ku setia untuk kau seorang dalam hatiku kau adalah benda yang aku cari tapi kau sedekah tolak cinta aku aku terus merana dan terus merana kemungkinan aku tak main cinta lagi kau tu dengan Pakistan kau bawa depan kubur aku Kau bawalah doa untuk ku berjalan terus berjalan menuju kehidupan dengan berdepan dengan Allah InsyaAllah aku buat kata-kata Itulah dekat ada kau isteriku yang ku sayang cintai dunia dan akhirat Semoga aku akan bertemu dengan dirinya itu saja Janjiku sekarang aku tak ada buat lagi aku dah siap dah tak mahu aku suka Menyepikan diri aku dekat belakang rumah aku tu tapi aku tak mahu diganggu Siapapun aku menelefon lagu yang dengar aku cakap malam tapi sekarang aku harap kau faham lah Kesian aku Rambut aku tak bila perempuan tu dapat menerima aku aku akan potong rambut aku sebab janji aku takut aku dah berapa kali aku potong tapi kau tahu sikit-sikit sajalah

  • Kollep sm dd lesti,bg bi psangan kiyut kk ayuโค๏ธ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

  • โค๐Ÿ’โœŒ๐Ÿคฒโ˜๐Ÿฝ

    • Apa aku nak cakap apa yang aku nak kata takkan mudah bagiku apabila ukiran Impian engkau berapa lama harus ku nanti Sinar Kasih Kita minta maaflah abang aku ini ada di sisi engkau tapi Selalunya aku ada jodoh Apa perlu buat tak ada duduk pun apa boleh buat Mungkin bukan aku jaga Alah untuk engkau mungkin orang lain Tapi aku betul kan dekat hormat jadi sial ke mana-mana pun dia tak susah ilmu-ilmu dunia dah ada di dalam hatinya yang kita bagi kalau ilmu akhirat ilmu dunia kalau kita kasut budak dari awal ilmu agama tapi bila dah besar nanti kita mati kita Penat tunggu kita nak hantar doa Tak Mungkin mak engkau tak mungkin yang kau ada memang antara tapi yang pentingnya anak kita anak sendiri anak dan daging kita anak yang soleh Sebab itulah aku sayang aku sebab tulah aku tak sanggup tengok perempuan dia suci engkau Apa kesalahan engkau apa-apa kesalahan kau yang kau buat roti kau buat kau macam ni Apa kesalahan diri kau tu masuk engkau apa lagi dia mahu macam aku akan jaga engkau seperti aku jaga Allah itu isteriku walaupun dia kaya Aku tak ingin kau tanyalah namanya tapi aku tetap tak mahu kau tahu nama kita tidur aku masih sakit 11.00 pun dia masih dekat kepangkuanku doktor bila doktor dia orang datang aku cakap dengan kau siapa dia okey doktor tu doktor peribadi atau WeChat bila aku ataupun dia cakap dia sudah ni Dalam 30 minit sudah berlalu aku dah tahu semua orang sekeliling aku adalah semua nak kutuk kamu aku dah lain dah fikiran aku Tolonglah ya Allah jangan tarik aku keluar fikiran aku lain-lain dia suruh aku pergi pecahkan kelapa tempat pecahkan yang tertutup tu Ayang terbukak atas bawa balik aku cakap pakai bah adalah aku pun tak tahu kenapa jadi ambil kau kau sendiri yang ambil budak kurus ke gemuk mana satu yang dia ambil yang terbuka tertutup tu tok sah buka baru balik-balik tak tahulah aku pakai apa sebab aku lain-lain macam tak faham lama kau tak buat aku macam ni tak pernah bagi apa-apa kesalahan aku tapi abang aku yang menjadi mangsa Apa kesalahan aku yang buat abang akulah jadi mangsa tak ada tapi aku cakap aku nak kahwin kau nanti jangan buat hal tak apa nak nak nak tolong kau susah engkaulah berapa dah Aku nak balik sana aku Sarawak lagi Taklah aku tak kena buat hal engkau dah tak ada aku kata kalau abang abang aku ingat aku datang aku nangis peluk cium aku Aku tak pernah dibantah oleh mak aku Abah aku tak pernah aku cakap kau tak ada hal Aku adalah kelebihan aku ada aku cakap dengan kau itulah Kelebihan aku Sebab tu aku tak pernah marah sebab aku marah bila orang dah marah aku dah bantai aku bila dah aku angkat Tak adalah aku tengok orang tu tak macam manusia itu Jah ada kelebihan aku sikit tak macam manusia Aku cakap engkau orang sekeliling aku tak macam dulu sekarang hantar kawan kau belanja aku pergi minum susu kau Bukan kau sampai dulu Tak apa kita nak beli sepeket tu dekat mana Sibuk aku balas aku aku aku tak tahulah Hari itu juga tapi sekarang aku tunggu cara-cara bila sayang datang Aku pun tak tahu yang tahu aku nombor nama Nurul Nurul seminar kancahana mana aku dan anak aku pun ada saya datang kau tak sayangkan aku aku aku aku ada di dalam gambar kau dengan kawan kau itu dan kita ada jodoh kita kan tak ada satu pun manusia Kita minta sedekah tapi tapi kau susah nanti kahwin dengan orang kaya atau miskin nanti kau jadi miskin Siapa nak turun ada satu tu apa Allah dia sanggup keluar dari kuburnya dia cakap itu cinta cinta mencintai tak boleh dikawal dia tak boleh terima kita walaupun Kalau tak suka dengan aku dengan aku ada rumah ni dia keluar Satu hari dia datang balik dia nak bagi duit dekat ibu susu tanda Allah Terima kasih kepada menantu aku Aku tak anggap perpisahan kau Duduklah dengan ku sampai bila-bila aku tak pernah menghilang Kau janji aku dah tahu apa erti kesusahan Apa erti kejujuran Bercinta ini tak dapat dipisahkan Aku cakap engkau Aku dengar cerita ni aku nangis sebab apa-apa macam ni kan Masa tu aku dah kahwin Biarpun bukan jahat pembantu kahwinan aku dirancang oleh adikku aku marah betul belajar Akhirnya aku terima juga baru aku pandai sembahyang baru aku pandai mengeja sikit-sikit dan memahami apa erti cinta apa erti sayang apa tu macam-macamlah Aku dah jadikan kau sebagai Aku tak suka perempuan tidak saya dan anak dia kata aku tak suka marah aku pun Akhirnya aku malas aku Aku menyesal aku sikit Ada aku tarik macam ni kan Dia ada dua tempat dia melancap tak ada jawatan kosong macam tak berubah tapi Kesian aku tengok aku dah buat salah besar dengan cikgu tapi aku tak ada pukul aku tolak saja sebab aku sayang dengan budak-budak kau bunuhlah Aku Jangan kau bunuh anak aku saja cakap aku sanggup mati kerana engkau pertahankan anakku anak kau juga tak sengaja gila mengaku Apa boleh buat aku terima kasih itu bukan aku bukan sebab sebab aku ingin melupakan dia saja Engkau dari engkau sebab kau pernah melalui kerja aku rasa cinta pada masa waktunya aku nak menyenangkan hidup engkau Seperti Dulu aku tak suka tengok kau sedih tu bila aku berdiri di atas bumi Allah ini aku tak mahu kau disakiti Aku tak mahu kau juga kalau kau tak pernah Belajar hormat orang tua kau mesti Belajar hormat menggunung kau tak akan mencari ilmu di dunia mana-mana sekalipun Allah pernah berkata Adam Ali kau bahagiakan kedua orang tua engkau sebelum group 2 untuk kau pejam mata Kalau kau tak bahagia kan kedua orang tua engkau Kau tak berdiri masa ni Kalau kau tak akan berdiri kejayaan data satu sekarang kalau ibu dan ayah kau tak doa untuk kebaikan kau Kau jangan fikir kawan kau doa untuk makbul kau Laki kau tak happy dan seperti dulu masalah ada orang tengok ada kan Aku suka aku kau buat daripada aku tak pandai tak dapat berjalan sana sini sebab aku tak boleh besarkan Pening kepala aku cepat bangun betulkan kau aku besar gila di rumah apa yang aku buat itu siapa Apa nama rumah lepas itu yang aku suka buat Kalau badan aku tak mahulah peninglah Allah itu saja Aku dah bercakap dengan kau ni aku bukan pasal simpati dengan kau bukan apa aku nak buat cahaya yang aku idam I Dalam hidupku sekarang Nurul shafina binti Nizam bilik mana mana kau cepatlah lupalah aku dengan kau Yalah tapi engkau jadilah anakku kasih sayang kau

  • In an.๐Ÿ’โ˜๐ŸฝMATA

  • Pasti seru

  • Lucu bngt sich...

  • Dari sekian yg ngajak colleb keanu, sejauh enih cuman kak ayu yg ga matiin karakter keanu. Nrima apa adanya keanu. Jd sama" loss dn ng hibur banget tanpa jatuhin lawan omong.

  • id-tv.org/tv/video-dwoU9Oti5Z0.html Amin

  • Bilkis lucu kocak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Ngakak pas pertama kok kaya Suzana pak sate nya pakk๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Aku g maksa tapi, sebenarnya ka ayu ccok sm Shaherr:(tapi mau gmna lg

  • Teh...bintang tamunya nt..DIDI RIYADI..ya

  • Sehat sllu bilqis.. Kaya orng gede aja

  • Yg terrr baik itu ga ada, yg ada semua manusia punya kekurangan n pnya aib.

  • Seru ada arafah

  • Ayu Ting Ting, jgn pake celana iqis donk, kan kepanjangan๐Ÿ‘

  • Abang atta dan mbak ayu kalian berdua ngegemesin dan serasi banget ..pengen deh ngeliatin kalian berdua jd passngan hidup .Amiiin๐Ÿ˜Š

  • Kalian tuh emang cocok kocak gesrek seruuuu๐Ÿ‘

  • Sih iqis peka banget orngya gak bisa liat bundanya nagis, jadi mewek aku๐Ÿฅบ sehat2 ya bunda sama iqis

  • Lucu banget sih ikis klo ngomong suka apa adanya๐Ÿฅฐ

  • Teh ayu undang dd & KK barengin biar rame๐Ÿ™

  • Konten lagi dong teh ayu sama dd,kalian tuh cocok gesreknya๐Ÿ˜€rame bngt,seruuu,kalian berdua tuh pelawak cantik๐Ÿ‘โค๏ธ.gara2 ada dd jd subscribe Qiss yu.

  • Bintang tamu sama bang komeng dong

  • Ni kak ayu q suscraibe gara2 leslar lo ya maaaf ya

  • Undang ria ricis dong kak ayu

  • Semoga dapat jodoh yg terbaik ea teteh love you โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  • Kok pas 4:46 kaya anak uya kuya c nino bener gak sih ๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜ฎ

  • Bilqis pintar bgt.. Trans tv ambil dong bilqis bawain acara anak2

  • Makin dewasa ya ayu

  • bilkis lucu pintar pasti mantannya Ayu nyesel

  • Suka banget udah cantik nggak sombong baik hati lagi, ,

  • Anwar sama Ayu seperti kakak adik

  • NGAKAK BANGEETT SUMPAHH

  • *sumpah ingin meluk bilqis, tau perjuangannya dr dulu kaya gmn*

  • It's so funny.

  • Ayu ting2.

  • Ayu pakaiaian nya yg sopan dong, kalau pakaian nya ngak sppan jadi malas nonton nya,

  • nangis endingnya couuk๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ ingat almrhum mm gue... bruntung bnget si iqis ky ayu beruntung pnya iqis jd pnymngat ayu, stiap orang tua pasti punya cr msing2 mnyyangi anaknya ๐Ÿค—๐Ÿฅฐ

  • Ka ayu collab sama natasha wilona atau rara lida dong kak plis

  • Ayu...colabs ama fiki naki dong...pengen denger gombalannya si fiki naki ๐Ÿ˜€

  • Ya allah aku terharu ikut nangis๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • Sekali2 konten prank napa

  • Masa allah.gemes aku liatnya

  • Bintang tamu igun .

  • Bintang tamu igun .

  • Yang dari jambi semangat bgt ๐Ÿ˜‚

  • Wkkwwkwkwk

  • Gokil banget ya allah hahahaha

  • Ikut nimbrung ah buat ayu maaf aku suka lihat acara brownis sering lihat ayu kalo geserin barang dpt kursi atau apapun suka pake kaki dan itu sering ga enak di lihatnya apalagi itu acara tv ๐Ÿ™

  • Qisss tetap rendah hati sampai dewasa :')

  • Tv gd lawakan ayu tingting g semangat jadinya deh Semoga virus Corona cepet ilang deh Biar bebas mo silaturahmi k mna" Sehat terus buat tim Qis you dan kita semua aamiin Qiiiiiiiss you muuuuaaah

  • Arafahhhh wkwkwk

  • Kenapa siii ngakak mulu ๐Ÿ˜‚

  • Alhamdulillah saya bosen sama yg tranding berita sekarang liat arafah jd seger lg. Makasih kak ayu ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

  • Bu ayuuu awas ga part 3 yaa

  • He tata jangan gitu lah jaga lah perasaan Aurel