26 FEB 2020 - BERITA WILAYAH PENUH

Dipublikasikan tanggal

Komentar

  • Dia nak letak jawatan sbb merajuk bila di suruh letak jawatan lah tu...mcm budak kecik...yg hanya meminta perhatian ibu bapa..kalau betul dia swrius nak letak jawatan walau party atau rakyat suruh dia jadi PM balik pun dia tetap dengan pendirian dia utk letak jawatan...perkataan minta maaf dia tu dari sebelum pru14 lagi pun...seperti mana dia minta maaf kat sarawak dan sabah kerana mengabaikan negeri tersebut....hahaha...

  • Bang non muka Ada sinyum

  • hdup Tun hdup Tun

  • Harap Agung ambil kira soal penghianatan dalam politik.kerana boleh runtuh kan Negara

  • Kencing kau 😈😈😈

  • Undi balik rakyat nk jugak

  • Tun mahathir adalah PM no 8 , wait and see tun movie

  • Era RAHMAN lenyap , diganti era AMIN.... apa xnya anugerah Allah , Anwar (pula) Melakar Impian Negara

  • letih la asyik dengar apa korang nk..korang ble dengar apa aku nak?minyak mahal,income makin kecik,anak ada 3 orang sekolah,rumah nk byr,aku ada hutang lain nk byr..ekonomi makin slow..korang semua dh kaya ada modal nk buat mcm2...aku ni jgn kn modal nk mcm2 aku cuma nk modal utk makan nk hidup dn besarkn ank aku je..dulu dpt Brim membantu la jugak..keje siang malam masih lg nk ckp melayu pemalas?melayu mudah lupa?zaman DSN bosskuu juga sekurg nye kurg sikit beban..dulu kata GST membebankan..ko bg idea SST lg la terbeban..dh la bubar parlimen la..phm la tekanan rakyat yg miskin bandar ni oiiii..pastu sekarang ko nk sembang bersatu la,pkr la hampas la..bila aku pegi NSK nk beli brg dapur aku ty cashier dia org bersatu ke pas?cashier akan ckp nk lauk byr dulu..phhhmmmmmm ke tidak masalah rakyat korg ni semua oiiii.

  • Klu.tun Benci.ummo.malukan Org.umno.lebih Baik Letk.jwatan Kita.pun X.sokong Tum Kucar.ka.....r.di Bt.kita.x D Suka.ph. Kita X Mahu Tun

  • KETUM ayam di RTM untuk ternakan, tinggi protein, daging enak, JIMAT DEDAK id-tv.org/tv/video-CaR0EeZGajY.html utk intro lihat id-tv.org/tv/video-laLPcEaP294.html R&D by Pak Tam B Eng Okayama Univ Japan 0133644559 Paroi NS

  • Objective negara atau objective Tun.

  • Cukup lah tun m dah tua Bagi peluang untuk yang baru sukses selalu malaysia salam satu rumpun

  • Suami pedana menteri.... Isteri tinbalan pedana menteri... Anak menteri..... Cantikkkkk malaysiangggg ku""

    • Engku Muzi Family gila kuasa. Siap melantik diri sendiri jd menteri.

  • Janji dtpti..DSAI PM8 mlysiaπŸ’ͺπŸ’ͺ

  • HURUHARA LG LA CAMPUR DENGAN PENYAMUN.. YG NAK LEPAS DIRI DATI PENJARA.

    • itu la rakyat nk skrg???? buburkn parlimen klau bn menang lpas la dri hukuman aasddoiiiiiiii

  • Jgn bagi Tun Mahathir campur urusan cabinet baru

  • Mukhris kaki pompuan

  • BAGI PELUANG PADA ANWAR PULA JADI PM.

    • Undi balik lah rakyat tugu

    • Assalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarokaatuhu. SAYA SOKONG SEPENUH NYA DATO' SRI ANUAR IBRAHIM MENJADI PERDANA MENTERI KE-8....BAGI TUN CUKUP. CUKUP LAH..... NAK JADI PM.

  • Tiba masa nya TunM berundur & serahkan totally kepada DSAI menerajui Negara demi Agama BgsA & Negara trCinta..Allahualam.

  • Sokong anuar ibrahim

  • Tun jagan susah hati cukup sd kamu buat untuk negara

  • Tun pun baik..tpi Anwar adalah yg lebih terbaik..

    • ppbm keluar ph. Sah tarek balik...

  • Tun m.πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘...yg perusak.adala..PAS.d.UMNO.

  • Assalamu'alaikum Warohmatullahi Wabarokaatuhu. SAYA SOKONG SEPENUHNYA DATO' SRI ANUAR IBRAHIM.. INSHAA ALLAH.. ALLAHU'AKBAR.

  • Ya Allah, pilihlah tun Dr Mahathir Mohamad untuk terus memerintah negara Malaysia

    • AAAAAAMMMMMMIIIIIIINNNNNN BGI UMNO BYK LAH RASUAH SANA SINI....BGI DEDAK UTK KUNCI MULUT PSALAH RASUAH

    • Aminnn

  • Sokong tun Dr Mahathir Mohamad