Adin Ross Goes Shopping For Sneakers with CoolKicks

Dipublikasikan tanggal 19 Apr 2021
Download CoolKicks App
apps.apple.com/us/app/coolkic...​

Adin Ross Goes Shopping For Sneakers with CoolKicks
Subscribe: bit.ly/2QO7Mi0​ | Shop: shopcoolkicks.com​
Watch our newest videos:id-tv.org/tv/video-i9IHZOHtfZg.html
Adin Ross Goes Shopping For Sneakers with CoolKicks
Follow Cool Kicks:
Facebook: facebook.com/CoolKicksLA​
LA Instagram: instagram.com/coolkicksla​
Virginia Instagram: instagram.com/coolkicksva​
The Cool By Cool Kicks Instagram: instagram.com/thecoolbycoolkicks​
Twitter: twitter.com/coolkicksla​
Watch more Cool Kicks:
What’s Popular: id-tv.org/username-playlist?list...​
Challenges: id-tv.org/username-playlist?list...​
You Guess I’ll Pay: id-tv.org/username-playlist?list...​
Kickin It W/ The Cool Season 3: id-tv.org/username-playlist?list...​
About Cool Kicks:
Welcome to the official Cool Kicks ID-tv channel! On this channel, you’ll find a variety of content including challenges, shopping, shoe reviews, vlogs, and more. Make sure to subscribe and enable ALL notifications!
Visit Cool Kicks:
7565 Melrose Ave Los Angeles, CA - (COOL KICKS LA) 7718 Melrose Ave, Los Angeles, CA 90046 - (The CooL)
6701-U Loisdale Road, Springfield, Virginia - (COOL KICKS VA)
7578 Melrose Ave, Los Angeles, CA 90036 - ( Melrose Sports Cards)
Edit - @Santiago Filmz - (Editior/film)
instagram.com/santiagofil​...
id-tv.org/ch/UC6yk​​...

Komentar

  • I love the roobet streams

  • Y’all need to get FlightReacts on here

  • mans came a long way since tha tee grizzley streams

  • Wait what did zias say

  • Damn adin fire

  • Bro is carrying 2021

  • The last words of Adin hits hard as fuck. He a goat no cap

  • Did he say ricegum the goat......aight I'm done.

  • Hypebeast for sure 😂

  • Admin where’s my shoe size

  • Notice how the dude with the glasses Changes his personality and accent based on who he is talking to. 😂😂 just be yourself man.

  • Adin famous now fr ,

  • bye why is he kinda cute lmao

  • why it’s so fast

  • Yo he wearing his mask upside down lol

  • and y’all know adin had to be a lil sus while he was there, i wasn’t expecting it tho💀💀

  • Has anyone *Ever* Won The Basketball Shot Prize.

  • Is that malcom brogdon

  • 3:12 me when the teacher asks me a yes or no question

  • Damn adin a chiller

    • @aola wili 🤦

    • Everyone watching this I wish you Health, Wealth and Blessings

  • Everyone watching this I wish you Health, Wealth and Blessings

  • 15-20...you know that was cap.

  • What’s his shoe size

  • Im surprised Adin didnt do anything sus here like the ssb handshake 😏 woah pausee

  • I hope everyone reading this know that your amazing, and I hope everyone succeeds and follows their dreams and goal and continues to grow and enhance as a person!

  • Those masks are doing tooooo much

  • 10:05, is it just me or the guy on the right kinda sounds like Kyrie

  • look at adin man going on big boy things

  • Adin: does paper 4 times in a row

  • Everyone watching this I wish you Health, Wealth and Blessings

  • Imagine y’all really that salty adin didn’t shout u out 🤣🤣🤡

  • Polo Gone say: “He was acting gay i aint fucking with that fu shit, ima catch Adin while he walking out of cool kicks, shooting more than once ima hit him with the full clip, hollows hit like trucks they gone make him do a full flip” 🤣

  • who?

  • Everyone watching this I wish you Health, Wealth and Blessings

  • This mailman trying to go sneaker shopping with y’all for his 30th birthday

  • What’s the workers twitch tryna help the grind

  • ID-tv recommended did Adin wrong, it went from this video of Adin to "Polo G goes sneaker shopping with Cool Kids"

  • Adins becoming more and more famous day by day

    • 6:45 Zias set himself up with that one

  • first time bruddas not sus

  • I don’t like all his content but you have to give it to him, he deserves the spot he’s at rn

  • they have mask but don't use them ahahhahahaha

  • Guy who’s famous for saying sus shit online buys a pair of shoes

  • id-tv.org/tv/video-3KVJKv8FY6I.html&ab_channel=JudSmith

  • U really made a vid on this guy like we know who he is

  • Its funny how adin is the one who came right after polo g

  • I’m ՏᑌᗷᗷIᑎᘜ TO EveryOᑎᗴ ᗯᕼO ᒪIKᗴ'Տ TᕼIՏ ᑕOᗰᗰᗴᑎT ᗩᑎᗪ ՏᑌᗷՏ TO ᗰᗴ ᗷᗩᑕK......

  • 6:12 ayee what up gay emily is typing

  • Damn trav

    • Ma boy admin blowing up

  • sussy boi

  • Its funny how adin is the one who came right after polo g

  • Polo so fine bro

  • 6:45 Zias set himself up with that one

  • Hesitated clicking this video🤦🏾‍♂️

  • Shit that collab with trippie gon be mad

  • big d??? comeon now !!!!

  • It’s funny cause he was jus talking about him wanting to be on one of these, INSPIRATIONAL MAN🐐

  • He’s broke tho...

  • W drip

  • after teanna join that stream watch allll the allegations come to light about them two and how he cheated. WATCH!🤣

  • Yo

  • Is Adin normally that jittery when he talks?

  • I watched this man before he even had 1k people wathin him live

  • Ma boy admin blowing up

  • Crazy the come up, hope la don’t change him

  • I just clicked the video and I really hope it's sus 😩

  • 😀👊🏽

  • i feel like he would pop a gay joke

  • Adin is 2021

  • Adin: sees a shoe that shit look good

  • Cool kicks just weird

  • year of adin like i said every year its someone different this year its the of Adin lmao

  • Who I smoke

  • Sneaker shopping with Zias

  • Oh that’s cool

  • He said in one stream.. “one day illl be in one of these videos” , respect for Adin and his grind, but he’s so gay lol

  • Adin so fine bruh

  • Who else knew this was coming eventually

  • Goat 🐐

  • am i the only one that sees the thriller logo on the bottom left ?

  • bro asked the whole store to pick between the 2 most basic shoes

  • ADIN A REAL ONE!

  • A mil

  • He so basic ofc he likes dunks bc they the most popular shoe n he pulls up in white af1s this mans straight outa sophomore year 😂

  • WHO I SMOKE 😂😂💀

  • W

  • They really adin after polo😂

  • Just take the fucking mask off

  • U only bought one pair really!!

  • 🥸🥸🥸🥸

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ADIN DADDY

  • ONG he needs Jack Harlow on a twitch stream

  • Finally adin got drip

  • My guy heard adin say he like SBs that's all these boys got my guy

  • What have you been doing? Yeah being sus and having guests ygm

  • Who is he

  • id-tv.org/tv/video-RVSJUXN5o4E.html he made a video about EDP

  • no hate to cool kicks but y they giving millionaires a chance to win free shoes.... give out some shoes so regular people 🤣

  • When people say “this is your year” this is what they mean

  • äyo ross*💀