No video

Ariana Grande - breathin

Dipublikasikan tanggal 7 Nov 2018
sweetener out now
arianagrande.lnk.to/sweetener
i love you
breathin’ (visual)
Directed by Hannah Lux Davis
Produced by Fuliane Petikyan & Brandon Bonfiglio
Edited by Hannah Lux Davis & Anne Laure Dhooghe
For London Alley
Music video by Ariana Grande performing breathin. © 2018 Republic Records, a Division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/NlJxlh

Komentar

  • Breathing? No need to tell me! I’ve been breathing that’s how I’m alive ;^;

  • Is nobody going to talk about how amazing it is that she wrote this song about her anxiety? As someone who deals with severe anxiety I think it's incredible that we have a singer as famous and talented as her willing to shed light on the struggles of anxiety.

  • NASA was one if the words in the airport thingy and it's the name of the sing in her album Feb 8 👏💞 she was dropping hints

  • me days, things just take way too much of my energy I look up and the whole room's spinning You take my cares away I can so overcomplicate, people tell me to medicate Feel my blood runnin', swear the sky's fallin' How do I know if this shit's fabricated? Time goes by and I can't control my mind Don't know what else to try, but you tell me every time Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin' And oh, I gotta keep, keep on breathin' Just keep breathin' and breathin' and breathin' and breathin' And oh, I gotta keep, keep on breathin' Sometimes it's hard to find, find my way up into the clouds Tune it out, they can be so loud You remind me of a time when things weren't so complicated All I need is to see your face Feel my… ترجمة إلى اللغة العربية

  • 0:10

  • favvvv sog

  • I think this is saying that the higher in life we go in a hectic world we gotta keep moving pushing and striving to complete our goals. I really love the way the format of the video goes along with biblical teaching because in order for us to be able to breath we gotta keep up with people because people are racing to win a goal won

    • Like the verse in the bible that says everyone that hath breath praise you the lord no matter who you are or what you believe worldly songs praise the higher power to

    • You have a great song breathing I want hear too more of you and your way of thinking my email address is constancemcpherson@gmail.com

    • I'm saying if you know how to obey people or things then it's just that much easier to obey a higher power

    • Really I think that anybody can make it to heaven as long as they keep breathing

  • YALL PAID DUST TO THIS SONG

  • 1:23 if your watching this after Ariana released the names of her new songs/album I think those are the names of the songs just the letters are shuffled up I feel so stupid now tho bc I noticed it just now

  • I'm selling replays 0:00 0:00 They cost a like

  • I feel like shit sometimes Ariana Grande too but don't worry you're strong woman. ^^ You got this! Show your reactive mind who boss! :D

  • How many of you realized the tracks are on her upcoming album? 1:23. :D

  • Lit

  • Record music💘💓😍💞

  • i am amelya i am your nuber 1 fan

  • This song is 🔥 love u ari! U are killin the game rn ❤️

  • Is this about a panic attack ?

  • Who's hear after reading, Ariana Grande- breathin

  • WHAT HAPPENED TO NASA AT THE TRAIN

  • Is it slowed down?

  • T THE START WITH THE MAN TALKING IN REVERSE IF YOU REVERE IT HE SAYS "TONIGHTS YOUR SPECIAL NIGHT, DO SOMTHING MAGIC" OMG

  • She is so beutifull. She looks like a Barbie doll

  • Awesome. I love both the version tbh

  • I love you air

  • Anyone wish you could sing like her

  • i love maname is alicia old eleven

  • Arianita es especial la quiero mucho me importas bien mucho soy tu mayor fan soy el que más te quiere la BOI a protejer y cuidare de todo lo malo miren quienes la cuidamos cártel de los Zetas vs policía federal minuto cuatro veinticinco

  • Yes Ariana Grande, the sky is falling!! And it is because we are practicing our deadly sins out in the open!!

  • id-tv.org/tv/video-KPx21-WA1Pc.html

  • WoW ARIANA ILOVe you

  • 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😻😻😻😻😻😻😻😻😻💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

  • I’from Italia i love Ariana Grandè Likes comment

  • I love you

  • Who is better victoria justice of ariana grande I think is ariana

  • This song 💗

  • my farvorite song♥♥♥♥♥

  • This song was overshadowed by thank you, next's success

  • She looks so mature and gorgeous in this, damn.

  • This song makes me want to eat air for breakfast lunch and dinner 🗣💨

  • keep breathing baby is coming

  • Can't stop hearing the song from last year 😘... Who's still watching the music vid?

  • Ааащ шикарно!

  • There really was no need to include "shit" in the song.

  • omg i heard the begin of breathin was her grandpas voice 😢😢😢

  • I Love you miusic

  • guys stop negativ comments this song is just made becouse of manchester terorist attack,she was so scared that she couldnt take a deep breath, she is a brave woman that beat up stress.

  • I 👍 it

  • this song cures my depression ☺️ Ariana you saved me 💘

  • 👏😍❤