AWANI Pagi: Berita menarik 27 Feb 2020

Dipublikasikan tanggal
Awani Pagi membawakan kemaskini terkini mengenai berita dalam dan luar negara yang dilaporkan di www.astroawani.com bersama Geegee Ahmad, Nailah Huda dan ditemani Editor Eksekutif Astro AWANI, Abdul Razak Chik.

SUBSCRIBE to NJOI AWANI:
id-tv.org/username-njoiawani
Visit www.astroawani.com for more news
Astro AWANI LIVE www.astroawani.com/videos/live
Social Media:
FACEBOOK facebook.com/astroawani
TWITTER twitter.com/501Awani
INSTAGRAM instagram.com/501awani
#AstroAWANI #BeritaTerkini #BuletinAWANI #BeritaSemasa #AWANI745 #BeritaMalaysia #AWANISarawak #BeritaUtamaHariIni

Komentar

  • i was actually in college with nailah. can't believe im seeing her on telly now. damn

  • Sungguh indah si awek Maggi 😅

  • Kami sebagai rakyat tetap menyokong setiap pm yg d pilih rakyat samaada kalah atau menang jenayah terhadap rakyat yg d lakukan oleh ank pendatangharam yg terus memburu org melayu menyeksa org melayu dan bumiputra...setiap yg berlaku bershukurlah pendatang akan terus menyusahkan setiap pm sabarlah

  • Awek maggi ni seiras betul dengan awek spender belang

  • Comfirm bulu bawah Lailah Huda pon macam maggie jugak kan?🤭

  • Awk mungkir janji cakp menipu tm hanya penipu

  • Maggi comell

  • Nailah Huda for PM 😍

  • Muhyiddin vs Anwar..terkini

  • Krjaan perpaduan boleh Di tubuhkan dgn syarat tutup semua skolah jnis kbngsan cina DN Tamil....setuju like

  • Aku suka dengar keputusan profesional aku tak suka lah Klau ad amatur dlm memberi keputusan tun dah terbaik keputusan untuk negara dan diri sendiri... Profesional bubar parlimen

  • Keras pulK tgok beritA ni

  • Pakatan hancinggg sudah tumbanggg....jgn nk berlagak sgt

  • kelakarnya.... ingat aku sorang jee yg admire awek maggi.....walhal banyak lagi yg camtu ...wakakka🤣🤣🤣

    • Itu tandanya masih sihat .. deria rasa masih berfungsi dengan sebaiknya .. :)..

  • pagi pagi dah lapaq megi

  • selagi tun m..boleh..kami sokong tun m..

  • dah letak tayah berhujah bodo.. dah mmg munafik xleh tunai jnji rakyat mmg nak suruh letak jawatan.. sapa kata salah macai ikot bulu hg boleh la.. xleh pkai punya permimpin diktaktor..

  • Kita sentiasa mementingkan parti yang dimana sepatutnya kita memilih berdasarkan individu misalnya, najib vs mahathir bagi saya mahathir lebih telus berbandingan parti ialah parti mana yg mempunyai individu yang caring towards the people at the same time dia boleh jamin ekonomi negara. Kita bergaduh between races, DAP lah UMNO lah. Saya melihat perkara ini sebagai immaturity dan kebodohan. Dalam islam xde menyatakan megenai fanatik kaum, ...cuba lihat dan muhasabah diri balik. Klau sudah keruh perlu dibersihkan dengan alat yang betul. Aku tetap happy jadi rakyat Malaysia.

  • id-tv.org/tv/video-MyDIVV90Sww.html

  • Bubar parlimen jalan terbaik..habis RM500j takpe demi keyakinan rakyat dan pelabur..

  • Ni ke awek meggi?????

  • Sabar tahap dewa ciri kepimpinan yg dituntut oleh agama

  • DSAI PM8.. TERBAIK

  • Fresh looks

  • Ya benar TUN.. sekiranya masih parti yg menang menguasai akan kekal kejatuhan perpaduan.. perpecahan disebabkan parti2 politik.. lebih baik susun semula orang2 yang layak,yang pakar untuk mengukuhkan ekonomi..semoga menghilang perpecahan antara melayu cina & india..

  • pada pendapat saya dg cara melantik kabinet dg apa yg tun kata kan itu tidak dapat menyelesai kan,sebab yg di lantek masih orang parti politek dan selepas di lantek meraka orang ramai berkata orang itu dari parti itu dan ini juga,dan cadangan ini bersifat sementara sahaja.dari itu jalan yg terbaik untok menyelesai kan masaalah ini dg membuat pilehan raya baru dan rakyat boleh memileh siapa yg mereka ingin dan dapat menyelesai masaalah ini 5 tahun lagi.

  • Lawa aihh

  • kirim salam nailah huda

  • Bdoh nye melayu sbab x mau besatu. Smua x mau mengalah. Trima saje la atok yg handal ni. Riak betul pas ngan bn.

  • Kamus setia dan patuh malaysia

  • cakap tak serupa bikin, Tun lah penghancur eknomi negara. rm400billion saham jatuh apa cte.

  • Comment2 yg X baik

  • Editor ni pun berat sebelah, cari lah yg betul2 nuetral. Kita nak dengar dari mulut yg tidak berat sebelah. Rujuk kepada ulasan2 editor sblum ni, mcm makan gaji dgn kerajaan.

  • Tun memang banyak buat salah.

  • Pembaca berita melayu tak pakai tudung kita boikot, bala Allah beri nie, bala bala

  • Saat ke 13 adik punya senyum bikin runtuh jiwa abang nihhh😍 dup dap2 🤪

  • snake is snake never become dragon

  • *I would rather prefer hijabi women to represent our breaking news spokesperson any day,* than these fancy choices, where one *probably took three hours just to curl her hair...* 🤦‍♂️ #TheyDontRepresentTheMajorityByTheWay

  • Bubar parlimen bosan wayang Tun M Dia masih nak jadi PM

  • wuuuuu... comey wei nailah huda ni... comey

  • Ekonomi tidak akan meningkat sekiranya politik negara masih kucar-kacir..

  • Jidup tun

  • PH sudah kena laknat dari allah masih belum sadar lagi?

  • Ella I lebiu

  • PH sudah kenal Sonata dari Allah masih belum sadar lagi ke?

  • Tun M sudah kena laknat dari Allah.

  • Doa yg di khianati terkabul?

  • Laknat sudah pon turun?

  • ,Sumpah laknat sudah terkabul?

  • Hidup Mahathir Mohammed 👌👍 super..Saye izin Mahathir Mohammed jadi Perdana Menteri ke 8 again.. kerajaan baru.

  • Saya suke awek meggi ...

  • HANG LI PO.. my name is Rick.. but u can.. call me; .'ANYTIME!'

  • rambut geriting tu sya suka asal tgok berita awani mata fokus kat dia je

  • Kesian Tun... Dah 90an masih berusaha keras untuk negara.... Semoga Allah berikan kesihatan, kebahagiaan keberkatan buat tun didunia akhirat.... Aamiin

  • Mahathir, Azmin's gang and Bersatu are traitors the Rakyat's PH government.. Those who betrayed PH are of Mahathir's cronies.. Mahathir's ambition is to place his in very Top Position in Goverment ..

  • #nailah huda.. Rambut meggi..😉

  • my eyes glued to awek maggie....so comel!

  • Apa da......hari tu dia ni dok soking Tun.....ni calun kan diri sendiri pulak......Munafik betul

  • laila rambut ori ke tu

  • Cantik rambut nailah..

  • Tengah best layan awek berdua tu.....tiba dorang pass kat cik razak!! Sempat buat air.

  • Awek maggi jadi pm comel

  • Sorak Islam dalam Sistem Zion British. Fitnah Sistem Dajal pecah belah yang bersaudara syahadah, masih otak tak berfikir. Tinggu Dajal dalam Sistem Dajal. bilakah Melayu dan Islam nak sedsr diri ...

  • Cun arr awek meggie ni..

  • Nailah Huda😍😍😍

  • Orang dah tak sokong, hidung tak mancung pipi d sorong sorong......

  • Abg nuar di jangka jadi pm ,, tahniah ,, cuma nk ingatkan ,, jgn da jadi pm nti ,, nk ajak umno dan pas join pulak nti ...bukan apa ,, nk bagi ingatan aje ,,, politik mcm2 bole jadi ...

  • dua pempuan Melayu terdedah aurat

    • @daud su news caster arahan DAP jual diri.

    • bukan "ter" tapi "men" dedahkan aurat..

  • "Menarik sungguh Pembaca berita ini"

  • Pilihan Raya akan datang dapat selamatkan DS Najib ....

    • Ini melayu mana pulak ni.. Kalo itu lah target.. Melayu2 bila nak sedar

  • Nmpk awek rmbut maggi. Kenyang terus. Tak payah nak masak maggi lgi. Joke*

  • awani terbaru

  • awani berita baru

  • I am not for interim PM. A lot of grey areas and uncertainties. I dont buy the reasonings behind this proposition. This is against democracy. I place my vote based on the party's political ambitions and not the candidate's. Regardless, the rakyat must be given the rights to give a fresh mandate. Stop the clowning.

  • 80s is the best.

  • kuncu2 kamu saja yg sokong kamu anuar!. rakyat dah meluat dah.

  • Kalo awek megi ni baca berita..berita yg xsedap pn jadi sedap..yg biasa mengantuk tgok berita pn jd bsungguh2 siap bdiri dpn tv..hati yg tgh mendidih pn btukar menjadi sesejuk salju..ini lah yg dikatakan pelik bin ajaib..(alah! korg pn sama kannn)..kih3

  • Cantik rambut

  • naila huda..

  • I like Naila.. nak ajak date