BTS Accepts the 2021 American Music Award for Artist of the Year - The American Music Awards

Dipublikasikan tanggal 21 Nov 2021
Watch BTS's AMAs 2021 acceptance speech for Artist of the Year. Watch more highlights from 'The 2021 American Music Awards' and Stream Next Day on Hulu.

Komentar

  • AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW SO CUTE.. LOVE U

  • Guess you dont have to be american to recieve an AMA award?

    • Well no, it's not about american music/artists, it's about the music Americans listen to the most, and BTS are very famous here. And let me remind you that 1D, Justin Bieber and The weeknd (other nominees in that same category) aren't Americans either and yet it doesn't bother anyone when they win American awards... ๐Ÿ™ƒ The irony ^^

  • Never think a award speech can be delivered this much cute.. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ love u BTS, we always love u from India Tamilnadu

  • NOT TAEHYUNG SAYING "OK NEXT" IN THE MIDDLE OF THE MEMBERS' SPEECHES LMFAO

  • This speech was everything, they were having fun and that is the most important thing๐Ÿ’œ

  • Kuk๐Ÿ˜‚

  • I respect how much they appreciate army love and their love back to them, I can never feel this as a one sided love, thank you BTS..

  • ALWAYS BTS THE BESTT๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • 3:33 same taehyungah, same, i'm proud of our kookie speaking such fluent english...

  • We are going to support you guys always we love you BTS โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  • ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ˜ญ

  • I love them so much ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • You are all my heart

  • JK 's english is so cute ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  • Jungook is so cute his heart was racing so much that he couldn't complete the sentence โค๏ธ

  • ๐Ÿฅบso proud of them

  • One thing : focus on ๐Ÿ˜…

  • Tae is super naughty ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • They're so talented ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  • Taehyung was fighting so hard to speak ๐Ÿ˜‚ did y'all see him beating up jungkook as they were walking away ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Congratulations

  • Bruh the caption when suga spoke ๐Ÿ˜€ speaking foreign language ๐Ÿ™‚ really ๐Ÿ™‚

  • SO PROUD OF U GUYS!

  • id-tv.org/tv/video-bZB7ThLyqUI.html Bts

  • Hahahaha, spoiler

  • Purple you BTS!!!!!!!!!๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

  • They deserve it BTS we love๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

  • ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ saranghae ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

  • We wanna focus on on on ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Congrats BTS!!! Finally๐Ÿ˜ This is Christmas present ever!

  • Hilarious hahahaha!

  • I don't know who've got butterflies in the stomach watching this,them or me!๐Ÿฅบ๐Ÿ’œ

  • They got mans breaking his back just to make his speech lmaoo

  • Jk try to said we wanna focus on Army But taehyung push him ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Congratulations BTS. You deserve it every bit of it.

  • True fact: rm's english is not joke๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  • Congrats BTS ! โค๏ธ

  • i love Yoongi, he really said: idc Iโ€™m gon speak in my lenguage

  • I am proud

  • ะšั‚ะพ, ะบะฐะบ ั ะฝะต ะทะฝะฐะป ะพ ััƒั‰ะตัั‚ะฒะพะฒะฐะฝะธะธ ัั‚ะพะณะพ ะบะฐะฝะฐะปะฐ, ะฐ ะฟะพัะปะต ัั‚ะพะณะพ ะฒะธะดะตะพ ัƒะทะฝะฐะป๐Ÿคซ

  • lol they r so confident now and i just love it

  • Lol rm has to literally bend down to talk

  • Jkโ€™s lip piercing ๐Ÿฅต

  • Supporting. BTS. Always !!! SUGA love you baby. !!! โคโค

  • this is so on your face moment to those racist ass douche bags "forever in your mind".. dunno where the fuck they are now..

  • Gururrrrr

  • Have to watch this daily. My ARMY heart.....

  • Kings

  • Unexpected and preplanedโ€ฆ And those broken speech Fck BTS

  • La voz de Jungkook en ingles es tan tan brillitos tan soft TTTT

  • Congratulations suga

  • Best feeling ever Always deserve the best bts

  • The little ah from jungkook is so cute when he didnโ€™t finish his speech hahahah

  • I love how humble and themselves they are, never lost sight of how important fans are, despite how freaking big they get

  • jungkook was gonna spoil major shit for 2022 PLSLSLS

    • @kyaa Jungkook is not fluent in English, so I doubt he would improvise to spoil things during a live speech on the stage though ๐Ÿค” He said he prepared for the speech and was embarrassed to say that the sentence was actually very simple but he blanked out because he was very nervous since they haven't given a speech in front of a live audience in 2 years. And also the reason why Jin pushed Jk away from the mic is because V actually asked him to right before (you can see it in the video) because he wanted to speak too and didn't have much time because the show put a sign asking them to please wrap it up ๐Ÿ˜„

    • @Jessicaelle M. ofcs he would say that to cover it up but look at taehyung he realized and jin pushed him away from the mic nevertheless it was cute

    • Not really, he just wanted to say to "we want to focus on enjoying every moment with Army", he said it in the Vlive after.

  • the highest award of the night goes to the BTS..

  • They are so special. We need to cherish them.

  • They deserve the best. Congratulations BTS๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œโคโคโค we are the most luckiest fandom ever ๐Ÿ’œ

  • Lovely!!

  • Jk did so goood

  • absolutely sickening

  • Hahaha I had fun listening to the speech. For the first time ๐Ÿคฃ๐Ÿ’•๐Ÿ’•

  • Kookie is so sweet ๐Ÿ˜Š

  • Jks English as so cute and adroble good try bunny love u๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • sincerity in nj's eyes made my cry

  • THIS SI SO CUTE ๐Ÿ’œ

  • While watching this video, I had put a head phone in my ears, the way that hoster screamed so loudly I got scream came out of my mouth too๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

  • They r just fuckin around on the stage!๐Ÿ˜‚

  • I hope they are not gonna end up like TLC being broke. Someone might simply be feeding off all their hardwork somewhere. And, their English isn't strong enough to read through their contracts

    • @Jessicaelle M. Well, eyes have seen. There are sharks everywhere preying on boys like this. When I saw that even Prince and Toni Braxton among other top names were tied by these giant sharks, I don't think there are any amended laws protecting like like these.

    • But who would sign a contract written in a language they don't speak fluently? Pretty sure it would be illegal ๐Ÿค”

    • Their Korean company is actually really good at managing them. They gave them shares in the company, and don't let outsiders to interfere with what they do, so I believe they won't let the guys go broke or something like that lol

  • So sweet all of them.....love their friendship.....

  • Jk's piercings tho ๐Ÿ”ฅ

  • the cutest speech i ever heard

  • JK: We want to focus on.. Army: *cheers

  • Tae tae is sooo cute , jk was running away from mic but now his members are taking him away from mic but he want to speak

  • Hooo the mic is very short

  • ใ‚นใ‚ฟใƒณใƒ‰ใƒžใ‚คใ‚ฏ๐ŸŽคไฝŽใ™ใŽใชใ„??

  • i love you bts I also have a dream to see you BTS super super

  • yes yoongi, speak with your native language !! ๐Ÿ’œ

  • The smile on their faces specially yoongi aaaah so rare

  • they have solo album coming up trust me guys๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

  • l laughed so hard watching the speech,the boys being real and not taking things too serious ๐Ÿ’•

  • BTS is so big yet they tremble while giving their speech means they don't take this as a joke and are very serious about it๏ธ much respect

  • I've been ARMY since that first AMA's performance, and I always will be. So proud and full of love for these beautiful men.

  • This was a great speech. Joon did amazing. He's so sweet and humble. Love the boys so much. This award was truly deserved

  • theyre so funny!!! Esp Vkook๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • I am so happy for bts ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜™

  • Bts are working hard.

  • HALLYU is the new revolution ๐Ÿ‡ฐ๐Ÿ‡ท๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ธ

  • V is like take him away ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

  • Love you JKโค๏ธ BTS๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ

  • While me watching V giving signs to Jin with Fun to Drag away Jk๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • BTS BTS BTS BTS FOR LIFE. American music awards is the best award show imo

  • Came to india๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ณ( karnataka) plsssssssssssssss... ๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿ˜Ÿโ˜น๏ธโ˜น๏ธ

  • AMAs awards only diserves to you BTS๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ Jungkook your english is so cute๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

  • ๐Ÿคฃ

  • How she anownce the name of bts AAA...BTS .. That's amazing

  • Ha pero en los Grammys ๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿคก๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ

  • Ohh myy god BTS ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š

  • I AM SO PROUD OF BANGTAN OPPAS AS AN ARMY!!! BORAHAE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!