BUYING MY ART SUPPLIES BLINDFOLDED

Dipublikasikan tanggal
to see part one: id-tv.org/tv/video-zDVTYX37kKI.html

S O C I A L
______________________
❤️my Tik tok : @Rae_Dizzle_
❤️ instagram: instagram.com/rae_dizzle_/
❤️Twitter: @SuperRaeDizzle
twitter.com/SuperRaeDizzle
❤️Second Channel: id-tv.org/ch/UCHP14ze-ankIqZBR_XRye4w
❤️Business email: SuperRaeDizzle@yahoo.com
______________________________
SUPPLIES I USE
🔥Prismacolor pencils: amzn.to/2DIkfOx
🔥Charcoal Pencils: amzn.to/2Ggh7rG
🔥Eraser Pencil (game changer): amzn.to/2Bt24rb
🔥Toned paper: amzn.to/2DLCdzI
🔥Crayola Pencils: amzn.to/2DyuvG2
🔥Polychromos: amzn.to/2Gj8xbQ
the highlight pen i use: amzn.to/2x1Vx6q

Viviva Watercolor Sheets: prestigify.com/collections/top-bestsellers/products/viviva-watercolor-sheets?aff=45
EXRTA 15% OFF use code: RAE
FTC: Some of the links above are Amazon Affiliate links. If you buys something using that link, I will get a very small commission, which always helps me out!
a huge shoutout to jessie for helping me film:
her art instagram: @wolfienerdism_
her art channel:

drawing art artist
The reference/study photos were from iStock.com
the prince photo was hard to find the original source
but here is where i got it
wallpapercave.com/w/CQyDiFC

Komentar

  • Do you hate me :c

  • Wait where is the strathmore Sketch book paper gone

  • Girl u need to do make up video💄💅

  • Cawo

  • The white "pen" u you showed is a CORRECTER or TIPEX

  • I was eating chocolate and I dropped them... Not gonna lie it dropped near the subscribe button and the like button so mah big fat fingers pressed them😂

  • Did you get the tape from hobby craft? And YOUR AMAZING ♥️❤️

  • Blindfolded??? Where???

  • You speak so much and show less

  • On white gell pens you are suppose to let it dry and then put another coat on

  • Are all hobby lobbies set up the same or do I just go to the same one?

  • Your always like oh she’s pretty or something with she in it it’s kinda annoying

  • I watched some of your videos and just realized *THAT YOU ARE LEFT HANDED* Btw *you nice keep going*

  • It looks like that you are Bragging ! For some people it is hard for them !! And I hate when people brag ! 😤😤😤😡😡😡

  • 59.999$ for only water color pencils and they don't even work that well! I would never buy that in my Life.

  • SuperRaeDizzle u where using white out for the difference between the two of the jelly roll

  • CAN YOU STOP CHEWING SO LOUD AGHHHHHHHHH HELP I CANT TAKE IT

  • You paid 110 dollars or did you use a Coupon

  • Water world

  • And yeah! We'll just see how it goes! Me during eveything

  • What store is that cause I wanted to get Copic pens

  • Her~I hate people Me~*gets offended and turns of ipad*

  • I frickin’ love Hobby Lobby!!!! Such great deal!!!❤️

  • This was posted on my tenth birthday

  • She is pink haha

  • I love how pencils have genders!

  • GIRLL check the tip of the gelly roll. Because normally some pens has a protective tip that prevents ink from leaking.

  • video starts from 1:00

  • You're white pen is white out

  • Wow… what should do people who is blind …?

  • "I hate people" girl I can relate

  • Bruhhh I clicked on this video thinking it was Safiya 😂

  • 8:40 I WAS WONDERING WHY U GOT 2 THINGS OF PENCILS!!!

  • 6:57 UR A DOG?! XD!!!...

  • 5:02 *Ok so

  • 3:49 *Is there

  • Metallica!!!!

  • Can you do a video where you do I anime? PLEASEEEEEEEEEEE

  • Typex.... correction fluid not a white pen

  • Her: its a little pricy Me: I mean I'm not ruch at all but my mom uses 100$ something for food twice a month? And your richer than me lol.

  • This channel is better than James Charl-

  • Birdbox is looking great

  • *awwwww.....loved this one😘😘😘*

  • 8:48 £3.99 ain’t cheap U can get a whole pack of pencils for £1 at Poundland

  • Faber Castels are my personal favorite pencils right now

  • Can we just talk about he fact that the song she was using drawing the hummingbird by MOZART WAS BEAUTIFUL I LOVE IT especially Because that was one of my favorite type of song from Mozart his piano skills were a hit

  • That’s only what someone who studied the pencils would say

  • Idk if you know this but hobby lobby is very anti lgbtq+. Just thought I'd let you know which I shop there but just saying that... idk have a nice day! I understand if you just went there because you wanted to. They have nice art supplies but just wanted to say that.(btw I am not upset I just wanted to say)

  • Idk if you know this but hobby lobby is very anti lgbtq+. Just thought I'd let you know which I shop there but just saying that... idk have a nice day! I understand if you just went there because you wanted to. They have nice art supplies but just wanted to say that.(btw I am not upset I just wanted to say)

  • Idk if you know this but hobby lobby is very anti lgbtq+. Just thought I'd let you know which I shop there but just saying that... idk have a nice day! I understand if you just went there because you wanted to. They have nice art supplies but just wanted to say that.(btw I am not upset I just wanted to say)

  • You dip the pencils in water first

  • Rae they had prizmacolor pencil pack

  • The white pen from Dollar Tree is actually White out

  • What does a hilight do

  • NOT HATING!! ( I love u Rae lol. ) Rae: I hate people Also Rae: *has almost 1m Subs* I love you guys so much! Lol

  • YEEE

  • She likes Metallica!?!

  • $80 does not add up

  • You're not the only one who hasn't used white gel pens... But I'm not an artist...

  • What store is that ?

  • Did she just assume the gender of a hot pink pencil? Wow.

  • O

  • Did she just use a whitner as a white pen?

  • When it said the price tag for the sketchbook was 14.99, I thought that it said 74.99

  • I believe u should scribble your watercolour pencils on paper and THEN put water on them ti make it more pigmented. If u watch Mokoccino then you'll find out. But don't worry cause I've used the watercolour pencils before to and MY painting looked okay

  • Bitch get rid of your gum. Sound like a cow

  • Says she’s gonna keep it simple *draws flawless hummingbird I am shook......

  • um that dollar tree white pen you use is acorrection pen which is liquid white out :|

  • Can we just appreciate how 2:22 was so smooth

  • It's not just you using those stuff I haven't ether

  • Great video👍😳

  • DO A VIDEO EVERYTHING U TOUCH U BUY!!😊

  • OMG YOUR SKETCH IS SO AWESOME! Don't best yourself up that sketch is amazing! Sorry. ALL OF THE SKETCHES ARE BEAUTIFUL

  • First of all, I hate people. Honestly, yea

  • Good vid but STOP CHEWING GUM! It’s SO ANNOYING! Also, you can clearly see that the colour pencils are organised by color so it’s easy to remember where they are

  • Heeeeyyyy x

  • 8:40 didnt she opened this?!

  • 8:27 no wonder the Fabre castle is darker than regular pencil It’s an 8b pencil

  • #ArtSpliesLivesmatter

  • Who’s here before 1million

  • She says she has to be quick but she is taking forever

  • Her:I don’t really have this memorized Also her:I have these kinda memorized Disclaimer I am not hating I love her so much just found this funny.

  • No I’ve never used the highlights ;-;

  • The white pen that you got from dollar tree was tipex

  • What shop is this???? I wanna know where to get copics

  • no one: her: *chews gum aggressively*

  • Ok not being hate-y but the gum really annoyed me

  • you clearly aren't a true artist if you think that is pricey, which i don't even think this is a word but..

  • Gosh darn she can draw GOOD

  • Is she at the Bloomington il hobby lobby Don't ask how I know this 🤣

  • Who’s gonna tell her that the second “white pen” is white out… Love you your videos! No tea, no shade!

  • The right eye is bigger and more derp than the left!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤦‍♀️

  • I literally live in the same area as here! How amazing that is the first time I’ve been close to a ID-tvr! OMG

  • During art class she looked up art on ID-tv and I saw dis video so when I got home I watched it ;P

  • The only thing is the dollar tree pen thing is suppose to be whiteout

  • I love art *supplies*

  • Lmao with water colour pencils your supposed to colour and then put water on your supposed to put the pencil in the water then draw. X

  • Damn she just tried to get Prismacolors blindfolded. I can’t even get those with both my eyes ;-;

  • 2:38 I haven't looked at these yet... 2:57 like i kinda have it memorized

  • Ion like how it’s supposed to be a “blindfolded pick my arts challenge” but her friend is telling her where stuff is and if she got the right thing, might as well open ur eyes