Cooking My Boyfriend’s Favorite Dessert!

Dipublikasikan tanggal 8 Jan 2019
SUBSCRIBE to SHANE id-tv.org/username-shanevi...
FOLLOW ANDREW instagram.com/andrewsiwicki/?hl=en
I FINALLY HAVE MERCH!! www.amazon.com/rylandadams
WATCH MY LAST VIDEO: "What I Got For Christmas 2018!" id-tv.org/tv/video-ouKyoXJobPM.html
ADD ME ON:
INSTAGRAM: instagram.com/rylandadams...
TWITTER: twitter.com/ryland_adams?lang=en
SNAPCHAT: @rylandadams

Komentar

  • Should we offer the hogs a chance to make mr Morris richer than mountains? Oh lmao husky? B+ no trugers final edit cmon tony let’s pitch it to what berg . JUX jumpers

  • I love how Cheeto always makes his way to the center of the video. So curious and adorable

  • ryland: look shane: i am busyyyyy me:HOW ARE YOU BUSYY IN COVID

  • lol

  • I think your personalities match great togueter. Wish shane would appear more in your videos ! :)

  • wait... did they put the ice cream in the mircowave :000

  • I’ll always love Shane and no one can change my mind

  • Love the video you guys are so cute when you cook waiting for garden tour

  • 😍

  • Ryland looks so young - just the way Shane likes them!

  • Not gonna lie Shane your face looks thin who agrees

  • Did they ever realize that their microwave plate is upside down. The burning smell and sparks are from the plastic burning.

  • When you love brownies and easily gets hungry. ME.

  • Thigh yyy

  • I watch this so many times when I feel suicidal.

  • Ryland getting grossed out by shane blowing the egg had me dying 🤣

  • Honestly I love this, make me food plz

  • Is it just me or does Rylan look like a cute baby lion at 18:22 😂

  • First ever cooking show by a wife who shows off proudly that he can't cook! Yay let's be proud of having no skills whatsoeveeeeer yayyy, mediocrity yayyyyyyy, let's promote being unable to do anythiiiiiiiiiiiing. So unique so unique

  • Quite possibly one of the funniest videos I’ve ever seen a thousand times.

  • We may never know what the sprinkle moment was 😢

  • Re-watching old vids ❤❤ why does 2019 feel like actual years ago 😕

  • I want to give Ryland cooking lessons 😂😍

  • check this out👀✨ id-tv.org/tv/video-C-CoILEWGFA.html

  • Rewatching again and again and again and again.. all the rylands cooking and renovation video is so much fun and addictive 😂😂❤️

  • i don't know how many times a rolled my eyes at Ryland but i did laugh with Shane

  • I like how Shane is filling the egg with sprinkles then smashes ryland in the head

  • Don't turn on the microwave without anything in it

  • Boxed brownies will never taste good right out of the oven...you need to wait then chill in the fridge for a few hours. Then their flavor changes

  • I forgot about the egg part lol

  • Shane did not say one nice or positive thing during that video 🙁

  • Ryland tip:Don't use water bc if taste weird use milk instead bc that makes it taste the bomb 💣

  • This is my favorite video in the history of time.

  • 11:18 Ryland: “I wonder if we lost the sprinkle moment....” Shane: “no...😟” I died🤣

  • I miss Shane 😭😭

  • 5:32 Buzzfeed Shane *bUzZ Ryland *fEeD Lmao

  • I'm concerned they failed at box brownies 🥺 lol

  • Getting this in my recommended is now very bitter sweet

  • its 2020 and im still waiting for my brownie 18:20

  • I miss you Shane!

  • "Kitchen Power Tool." I laughed so hard. Glad I watched, I wanted to literally DIE today.

  • Tequila and baking, that’s every weekend in Britain

  • I love how there genuinely watching Rosanna

  • Why did you put the frosting in the brownies. It goes on top

    • No, that wasn’t frosting. I have made that type before and it’s not frosting

  • “I’m gonna become the next version of ro!!” Girl, you got A LOT of learning to do before you can do that!

  • I miss Shane so much 🥺🥺🥺

  • this is the most chaotic video I have ever seen on youtube and for some reason I keep coming to it

  • Dyson should sponsor this video 😂

  • The drizzle goes on the top lol

    • No it doesn’t. Some box brownies have a chocolate syrup that you add to the batter

  • It’s for the pan

  • You should try using cooking grease not real grease cooking grease

    • That sentence literally makes no sense

  • "yes, we have vanilla ice cream...🤔 It's NOT all gone..." 😂😂😂

  • Is it me Or is Shane constantly putting Ryland down and is sort of controlling

    • Its just you

  • When I heard the taser I felt PHYSICAL PAIN AND I DONT KNOW HOW

  • Who got a good laugh with the egg thing lol

  • I miss shane so much:(

    • Same :(

    • eww

    • @Jen A Not any recent ones from those who should actually be apologizing 🙄

    • @Phoenix Augurey do a search and your find them all

    • I miss youtubers ACTUALLY apologising for ALL of their actions

  • Is it even a Ryland cooking video if Cheeto isn’t sneaking a few licks lmao

  • You don't know what a stand-up mixer is?! LMAO! As a lifetime baker and cook, watching these videos is an absolute trainwreck and I love it. hahaha!

  • I bet Rylan was saying "I can see dis bitch gonna be drunk by the end of the video"🙄🤣

  • Even though I've unsubscribed to Shane, love Ryland will continue to support him 💖

  • Andrew is soo adorable ❤

  • The cat is like, What the Hell??? Give me some of that fucking vodka. Please. In the cat dish so I can drink all day and night. Like you two. And put some of that green shit in the brownies that smells slot like catnip. Fatnip cause I'm going to eat all the brownies. None for you two.You two act like you have already done something funny. Skip the nineteen minute video and give me that shir NOW. Please.

  • *The whole video is just Shane talking about buzzfeed*

  • Who watching this after Shane got cancelled 😳

  • I MISS THIS SHANE

  • Shane’s reaction to Ryland not putting water in the brownie mix is my reaction at 6:40

  • Love u Andrew but the laugh 🤦🏽‍♀️😂

  • Shane blowing into an egg, whilst Ryland is freaking out in the background is the funniest thing ever 😂

  • 6:04 no one: ryland: WOAH, oH mY gOd, woaaaaahhh

  • Shane: YOU Ready FOR This SHIT??

  • 5:24 rylands face is a mood

  • Why is this video so addictive

  • who else is watching during dramagedon 2

  • i love thisss

  • if you need something to make your day better watch shane with a hammer and a nail with eggs

  • shane: i literally bought that machine and Oreos and moved in

  • shane: what are you going to do when the pepto hits? andrew: what are you going to do when the vodka hits?

  • nobody is probably gonna watch shane now.. :-(

  • The thing Shane was doing to that egg is something my family does every easter, when they are hollow we paint them and hang them on trees..

  • Anybody just randomy coming back and watching this again

  • Boyfriend ??? lol clearly you need to grow up and be a man and hopefully find a girlfriend.

    • @John Smith anything new my guy?

    • @Tophat frog Not sure why you are posting to me you're a village idiot making a fool out of herself.

    • @John Smith it's just funny seeings 8 year olds say the same thing, I'm not defending Shane Dawson. Just don't be homophobic

    • @Tophat frog Not sure why you are laughing you're the village idiot making a fool out of herself.

    • @John Smith 😂😂😂 good insulting comebacks my guy

  • can someone stop at 9:56 so im not the only one laughing

  • 8:56 to 8:59 ryland is being so mean to Andrew

    • No he wasn’t...

    • not rlly.. look he was smiling and he asked

  • Cooking spray isn't healthy

  • Love you Shane

  • Andrew:Laughing like a goat when wearing a hoodie saying goat when he is one

  • Me laughing at home like Andrew xD

  • I wanna go back to the time this video was made

  • You cooked him a child? Or cat?

  • Ryland: We lost 5 minutes of footage. I wonder if we lost the sprinkle moment?! Shane: *No..*

  • I think Drunk Shane is my favourite Shane 😆

  • Shane is hilarious here! When he cracks the egg on rylands head. All of his sayings and facial expressions also give me life!

  • Who's here after the crazzzy shit that has gone down lately?

  • boom

  • since shane dawson isnt here to delete this, heres the video of him trying to groom his own cousin id-tv.org/tv/video-eJpKmkWjXtU.html

  • Upload something stop hiding it

  • How did I know he was gonna smash the egg on ryland head b4 he did it lmao

  • Okay, everyone loved Shane before he admitted to it and then they acted like they knew he was blackfacing, and I’m not saying it’s okay, cause obviously it’s not, but like..

  • Why is Andrew’s laugh the best part of every vlog

  • You guys make my day!! ❤️