DENNY CAKNAN, CAK PERCIL, CAK SODIQ - JOKO TINGKIR ( OFFICIAL LIVE MUSIC ) - DC MUSIK

Dipublikasikan tanggal 9 Jul 2022
Title: JOKO TINGKIR
Voc : DENNY CAKNAN, CAK PERCIL, CAK SODIQ
Cipt : NN
====================

Prod. Denny caknan

All Team :
@aprizalws
@k_achriza
@dhimascomb
@poe_dewangga
@rollingskur
@ikhsanworry
@diddit._
@_samtompel
@wawanwanthix
@a.w.surya
@rendymarleyy
@rezha_vahlevie_s
@aldho99
@rootofbliss
@dika_wmd
@evanwmd
@nggolik
@sontilnganjuk
@arisdio82
@soepardi1103
@andhit_setyo
@ky_jenggot_madiun
@bayu_onyonk

Lirik ( JOKO TINGKIR NGOMBE DAWET ):

Joko Tingkir ngombe dawet
Jo dipikir, marai mumet
Ngopek jamur nggone Mbah Wage
Pantang mundur, terus nyambut gawe
Pantang mundur, terus nyambut gawe

Ning Purwokerto tuku ketan
Iki crito anak rantauan
Lombok rawit, pedes tenan
Golek duit kanggo masa depan
Golek duit kanggo masa depan

Rokok klobot ning ngisor wit mlinjo
Paling abot ninggal anak-bojo
Tuku donat ning Kalimantan
Tetep s'mangat kanggo masa depan
Tetep s'mangat kanggo masa depan

Godong kenikir, godong koro
Jo dipikir aku arep ngeliyo
Mangan jamur, mangan koro
Aku jujur, kowe ra percoyo
Aku jujur, kowe ra percoyo

=========================================================
Dukung terus channel @DC. PRODUCTION agar kita semangat dan produktif membuat vlog atau konten - konten terbaik dan eksklusif dengan konsep berbeda yang hanya ada di channel ini.

Silakan Subscribe dan aktifkan tombol lonceng supaya tidak ketinggalan video terbaru.

Trimakasih atas subscribe, like, dan komentar dari kalian semua. Salam

MUSIK & JOB: 081217088883 (WIRO)
-----------------------------------------------------------------------
JOIN GRUP:
instagram.com/tenananoffi...




Stay juga di Instagram:

OFFICIAL DC. PRODUCTION:
instagram.com/dc_producti...

DENNY CAKNAN:
instagram.com/denny_caknan/

Copyright @2022
DC. PRODUCTION
, ID 63218

========================================
Licensed to ID-tv by IDE (Music)
This channel & Video optimized by IDE Optimization
License your music here: smarturl.id/idemusic
Optimize your video now: smarturl.id/optimize

Komentar

  • iki kupulan orang orang beken dan keren...semoga bisa menghibur loooor..

    • @Caksodiqofficial...perdalam pengetahun sejarah islam mu kalau kamu memang islam...joko tingkir adalah Ulama Besar dan keturunan beliau adalah Hadratussyeikh Hasyim As'ary ( pendiri NU ).... sebelum Bertindak Bodoh dan Menciptakan atau Menyanyikan Lagu Bodoh..di pikir dulu....

    • Spill batike cak,keren๐Ÿ˜ญ

    • ๐Ÿ‘๐Ÿ˜‚

    • Keren Mbah

    • Di losssnooo Aee Cak sodikkkk

  • Njirr natural asli 100% bestttttttttt juoss

  • I was really taken aback by that video! EL-FENOMENO is the best thing to happen to Indonesia music scene. He is a LEGEND and he will be remembered forever. I was able to have the experience of a lifetime thanks to Mighty ๐Ÿ˜‰ Travels ๐Ÿซฑ๐Ÿฟโ€๐Ÿซฒ๐Ÿฝ Premium.

  • Ndelok video iki mung ngguyu loosss Trio gokil tenan Ayo ndang bikin video clip lagi cak deny,cak percil,cak shodiq Sukses selalu

  • Iki kumpulan bos-bos kreatif๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Bakal keren nih duetnya seniman" terkenal sejawa timur akhirnya disatukan di Dc Production. Sukes buat Cak Denny, Cak Sodiq, Cak Percil.

    • Tambah seru juga kalau nonton disini ya: id-tv.org/tv/video-tmlku9ajj7A.html

    • @Awang Brebes enek opo dengan Gerry huuu?

    • Ra masok kurang Gerry Mahesa

    • Mantappp boss ee๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

    • @Dian Yosi Masoooooookk

  • Pancen best of the bestttt...klu yg sperti inc mkin menghibur semua orang lurr...slm sukses dn mkin sehat sllu .......๐ŸŽผ๐ŸŽผ๐ŸŽผ๐ŸŽถ๐ŸŽต

  • Anak Indonesia HADIR..๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ Cintai Indonesia Cintai Negrinya Cintai Bangsanya Cintai Budayanya Cintai Alamnya Cintai Orang - Orangnya Bangkitlah Bangsaku๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช ~ Salam dari saya "Jagad Hd" ANAK INDONESIA, Pecinta Budaya Indonesia.., mencoba ikut SUKSES๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช~

  • Malah bagus klo gk ada jiplakan gk keluar lgu versi ini joss

  • Saya sebagai warga Jawa Timur.. Bangga sama kalian.. Sukses terus..

    • MANTAAAAB : "PERSODEN".. atau "SOPERDEN"..

  • Jawa Timur bangga punya Seniman bertalenta seperti beliau2 ini

  • keren ๐Ÿ‘

  • Andaikan joko tingkir ora ngombe dawet mesti aku ora melu mumet

  • Sering2 cak denny ngejak cak shodiq karo cak percil ya. Hiburan guyon + lagu. Mantap ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Š

  • Lagu2 deny cuman memang asyik2 apalgi kolaborasi dengan org2 hebat kya mrka..,๐Ÿ˜smngt mazseh trus berkarya

  • Duet yang sangat Bersemangat , kolabirasi Trio Musisi Cak Nan Cak Percil & Cak Shodiq sangat Jos .!!! Sukses buat DC Music & Para Musisi Jawa

  • Luar biasa... ๐Ÿ˜‚ttp semangat mas den.. cak sodiq cak percil... dunia hiburan khususnya musik smakin berwarna berkat kalian

  • Mas Denny suarane pancen aluss , ngetennn๐Ÿ‘๐Ÿ‘ suksess terus mas Denny,cak Sodik,cak percil sehat selalu๐Ÿ™Œ

  • Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Ning Purwokerto tuku ketan Iki crito anak rantauan Lombok rawit, pedes tenan Golek duit kanggo masa depan Golek duit kanggo masa depan Rokok klobot ning ngisor wit mlinjo Paling abot ninggal anak-bojo Tuku donat ning Kalimantan Tetep s'mangat kanggo masa depan Tetep s'mangat kanggo masa depan Godong kenikir, godong koro Jo dipikir aku arep ngeliyo Mangan jamur, mangan koro Aku jujur, kowe ra percoyo Aku jujur, kowe ra percoyo (hok a, hok e) Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Hu-uh-uh-uh Ning Probolinggo golek jahe Niat lungo, arep nyambut gawe Ning Sidoarjo golek waluh Aku kerjo, kowe malah s'lingkuh Aku kerjo, kowe malah s'lingkuh Meriang, ngombe wedang jahe Serba salah dadi TKW Iwak betik, iwak lele Obah titik, ra enek benere Obah titik, ra enek benere Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe

  • Mantab.. lagu favorit penambah semangat. Apalagi dinyanyikan oleh Cak Percil, Cak Deni n Cak Shodiq.. makin bertambah lagi semangatnya n makin Sukses buat kalian bertiga..

  • Para Seniman Josse Jawa Timur bersatu Cak Shodiq Cak Percil Cak Denny CakNan

    • Bikin lagi vidio trio wek wek jos lucu bagus buagus.

    • Kurang satu,pengen liat caknan feat sama cak jo klithik

    • @kagura pokok intine nyanyi bareng lur Hehehehe

    • @Gugun Triantoro ini trio maseh udu duet

    • Yoi duet Cak maut

  • Harusnya bisa trending nih , cak Sodik , cak percil , caknan luar biasa

  • Kebanggaan wong jawa timur..sukses sllu..deni,precil,sodiq

  • Dengan ciri khas suara masing2.. Niceeee ๐Ÿ˜Ž

  • gak bosen muter ini berkali kali keren bgd sih....makasih buat karya nya sangatยฒ menghibur...sukses selalu....๐Ÿ˜

  • Pokoke selalu juoss tenann,,maju terus seniman jowo

  • Sehat selallu cak sidoq, semoga selallu membangggakan masyarakat jowo

  • Kumpulan 3 jawara ...semoga ke tiga nya tetap sehat dan sll dlm lindungan NYA ....amiin yra

  • Mantap cak .... Sukses selalu buat mas Deni,cak percik,cak Sodiq

  • Pingin rasanya nyanyi bareng cak nan ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Denny caknan luar biasa.. kreatifitas tanpa batas bosqueee..

  • Kerennya artis2 jawa timur ๐Ÿ‘๐Ÿ‘โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ

  • Cak nan asli sindirane langsung nabrak ๐Ÿ˜

  • Deny Caknan EL-FENOMENO. pokoke Deny Caknan pembuka telinga music Indonesia Calon LEGENDA Indonesia khususnya di Jawa

  • Juoss tenan,, dagelan,, musisi bersatu,,, menghibur rakyat indonesia,,, maju terusss,,

  • Mas denny nggak pernah kehabisan ide. Selalu kreatif. Sukses terus mas denny๐Ÿ‘โค๏ธ

  • Mahok mas denny percil cah sodiq๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • joko tingkir ngombe dawet jo di pikir marai mumet ngopek jamur nggone mbah wage pantang mundur terus nyambut gawe joko tingkir numpak ojek jo dipikir garai ledek ra gampang dadi biduan wedake entek raiso dandan rokok klobok ning ngisor wit mlinjo paling abot ninggal anak bojo tuku donat ning kalimantan tetep semangat kanggo masa depan buah manggis legi rasane ning pasar kemis tuku lele denny caknan manis eseme tapi sayang disatru pacare joko tingkir tuku baso jo dipkir marai loyo sodik ganteng raono tunggale tapi sayang akeh tumone kerna ro dulur jenengku percil dagelan sing paling gokil bocahe ganteng tur terampil tapi sayang senengane kutil jangan rewel lawuhe tempe dipangan tompel kari duduhe dedel duel kesel pikire gawe lagu angel dicolong judule tanjung perak tepi laut siapa suka boleh ikut tanjung perak kapale kobong monggo pinarak kamare kosong godong waru godong koro paling ayu ancene mbok rondo (teuing ieu ngomong naon) dudu bagian panggonane nylempit rasane enak aku percil aku sodik denny caknan DC music para penonton harus tertarik ini trio yang paling asik

  • Salut caknan n dc musik..ttp rendah hati n sering kolab dgn pnyanyi lain..sukur2 kolab dgn pnyanyi pemula...sehat sllu cak

  • Jos markojos cak shodiq, cak nan lan cak precil, salam sehat selalu๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Sukses terus buat DC musik pokok e semakin berkelas tunjukan bahwa kalian bisaa

  • Saya Jawa timur bangga bngt SM kalian

  • ini versi joko Tingkir terbaik sih dari kualitas music dan vocal menyatu top lahh ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Lagu nya cocok di suasana mendung di pagi hari ini, salam manis buat yg lagi nyantai.

  • Padahal Joko Tingkir adalah Ulama..๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š... keturunan Beliau yg terkenal adalah Hadratusyeikh Hasyim As'ary pendiri NU.. Otamatis Gus Dur juga...

  • 20% nyanyi 30% isi hati 50% sindiran Lanjot cak nan๐Ÿคฉ

    • klaim lagu buat sendiri padahal ini nada shalawatan

    • klaim lagu buat sendiri padahal ini nada shalawatan

    • klaim lagu buat sendiri padahal ini nada shalawatan

    • klaim lagu buat sendiri padahal ini nada shalawatan

    • @Ria Sugiarti inisialnya MAMNUN๐Ÿ˜‚

  • Cak percil guyune garai candu hehe Sehat sedoyo musisi berprestasi๐Ÿคฉ

  • Sukak polll sama mereka bertigaa suara nya candu ๐Ÿ˜

  • Cak Sodiq nyanyi Reggea auto goyang lurr...

  • Pengen denger cak denny nyayi lagu tiara yg lagi virall๐Ÿ™๐Ÿ™

  • Kolaborasi paling kerrrenn ini sih ... Jossss bgttt pokokeeee... Semoga sukses selalu buat DC production ,Denny Caknan ,Cak Percil dan Cak Shodiq ๐Ÿ‘๐Ÿปโ™ฅ

  • Mantapp maszehhhh ..... puter 20x ga bosen2 ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ

  • Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Ning Kediri tuku ketan Iki crito anak rantauan Lombok rawit, pedes tenan Golek duit kanggo masa depan Golek duit kanggo masa depan Rokok klobot ning ngisor wit mlinjo Paling abot ninggal anak-bojo Tuku donat ning Kalimantan Tetep s'mangat kanggo masa depan Tetep s'mangat kanggo masa depan Godong kenikir, godong koro Jo dipikir aku arep ngeliyo Mangan jamur, mangan koro Aku jujur, kowe ra percoyo Aku jujur, kowe ra percoyo Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Ning Kediri tuku ketan Iki crito anak rantauan Lombok rawit, pedes tenan Golek duit kanggo masa depan Golek duit kanggo masa depan Rokok klobot ning ngisor wit mlinjo Paling abot ninggal anak-bojo Tuku donat ning Kalimantan Tetep s'mangat kanggo masa depan Tetep s'mangat kanggo masa depan Godong kenikir, godong koro Jo dipikir aku arep ngeliyo Mangan jamur, mangan koro Aku jujur, kowe ra percoyo Aku jujur, kowe ra percoyo Joko Tingkir ngombe dawet Jo dipikir, marai mumet Ngopek jamur nggone Mbah Wage Pantang mundur, terus nyambut gawe Pantang mundur, terus nyambut gawe Ning Kediri tuku ketan Iki crito anak rantauan Lombok rawit, pedes tenan Golek duit kanggo masa depan Golek duit kanggo masa depan Rokok klobot ning ngisor wit mlinjo Paling abot ninggal anak-bojo Tuku donat ning Kalimantan Tetep s'mangat kanggo masa depan Tetep s'mangat kanggo masa depan Godong kenikir, godong koro Jo dipikir aku arep ngeliyo Mangan jamur, mangan koro Aku jujur, kowe ra percoyo Aku jujur, kowe ra percoyo

  • Bangga sebagai orang ngawi punya DENNY CAKNAN

  • Cak precil memang buat suasana pecahhhhhh๐Ÿ”ฅ

  • Kerenn parahhhh Mas Denny... kocakk abis apalagi pas bagian parikan... ๐Ÿ˜… kolaborasi yang bagus banget... gas trendingg... ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

    • @my love bollywood๐Ÿ’•๐Ÿ’• 1q1 oh mungkin berdua qqqp

    • Paling jago deh.paling the best.semoga bisa trending.pasti bisa good luck yah ๐Ÿคฒ๐Ÿคฒbismillah

  • Ora umum kondyang tenan pokoke DC Musik๐Ÿ”ฅ

  • Gokillll,,,,kereenn,,,manteepp,,,moga sukses selalu

  • Bisa dinikmati dari mulai kuping mata sama hati ๐Ÿ˜‚ KEREN BANGET โคโค

  • Deny caknan suaranya bgus bgtt๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Selalu kreatif aransemennya..... Maju terus dc music, mas denny caknan, cak precil dan cak sodiq......dan artis jawa timur lainya.....

  • Kemaren tetangga bos baso hajatan ada campursari nya. Malem ini anak gue mau nyanyi yg ada dawet nya bunda ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ gila sih anak 5th demen juga ma joko tingkir ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Mantap 3 seniman mempunyai karakter vokal sendiri2.

  • AKU BANGGA DADI WONG JAWA TIMURโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  • Wes tak tonton ping 10 kali iki lho iseh penak... Joko tingkir numpak sedan jo di pikir marai edaaaaan

  • Sangat mantap sekali kolaborasinya, semoga tetap maju terus DC Music๐Ÿ–’

  • Josss ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ lanjutkan karya2 mu cak , maju terus music jawa timuran ๐ŸŽง๐ŸŽผ๐ŸŽผ๐ŸŽนโค๐Ÿค˜๐ŸŽง

  • pamajikan teu apaleun artina,, tapi resepeun lagu ieu,, hebat bener dc, cak sodik,, jeung mang percil,,, gokil lah kabehan.. trnding parah oiiii!!! sukses kanggo kalian..

  • Suaranya cak Sodiq serak banget .KEREN CAK

  • Asyikkkk manteep jozzzz banget cak precil. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Trendingkan trio superstar jowo , kolaborasi yang sangat joss dengan berbagai ciri khas suara yang berbeda membuat lagu tersebut unik ciamik tentunya sangat kerennn๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Cilamaya Karawang hadir terus.......matur suwun kanggo trio koplo tetep semangat menghibur masyarakat Indonesia.

  • Ngeri..dc selalu trending!

  • sodiq emang gak ada obat suarana๐Ÿ‘

  • Kreatif banget sih ๐Ÿ˜

  • Duet yang sungguh epic dan joss gandoss poll pokoke ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ Salam dari Kendal, Jateng

  • Kerenn!!!! Mantepp banget!!!

  • ancen cak percil marai trending og๐Ÿ˜ญ๐Ÿคฃ

  • Mas Deni cover lagu jambu alas dong๐Ÿ™๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ”ฅ

  • Mantaaap.... Sukses selalu cak๐Ÿ’ž