[EPISODE] Welcome to 'BTS POP-UP : HOUSE OF BTS'

Dipublikasikan tanggal 8 Nov 2019
BTS Official Homepage bts.ibighit.com
BTS Blog btsblog.ibighit.com
BTS Facebook facebook.com/bangtan.official

Komentar

  • WOOOOOOOOOW I NEVER KNEW JK HADE A TATTOO IN HIS HAND!?

  • Ai là người việt điểm danh cái nà 👇👇

  • No sirve es mejor DONATO todo el mundo lo save😔😔

  • They have I phone 11 max pro

  • Like 👍👍 if Jung Kook's is better than Jimin of the dolls

  • Love Jungkook ♥️

  • Son tan lindos ahora voy a decirle a mi papá quiero ir a corea

  • 한국에도 드뎌 오픈했네요~ 축하 축하!! 방탄국에 가는 느낌일 듯^^ 벌써 설레고 행복합니다♡♡♡

  • Que lindossss soy latina de argentina y no se hablar ingles pero lossss quieeerooooo😇😇😞

  • B-ARMY KIDS 💓💓💓💓💓💓💓

  • those tvs better be strming on youtube...

  • I can't stop looking at Taehyung!! 😍😍

  • Did jungkook really cut its hair 😨😱

  • my brain : *everything is KOREAN* my body : *auto translates subtitles* my brain : *jungshook*

  • Omg omg omg omg BTS!!!!!!!!!!! Yay omg

  • Hobi looks so cute in the pinkish peach furry jacket

  • I really wish i was at the house of BTS but i live in the united states so i cant go there. This video made me cry and i also cryed because they ended their tour😢😔😢

  • JIMINNNNNNNNNN LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  • Mencantan estos hombres tm hermosos❤😻 son los mejores uwu #JinBiased

  • 49 trending

  • Y el español que

  • 다른사람 만날 수도 있지않아요????

  • bts la yo u i lo ve jimin 💓💓💓💓💓

  • Oww my baby😍😍😍 good luck and be careful please😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗😗.

  • Love you all,OPPA❤💖

  • 💖❤️.these hearts are for bts

  • Mphii:((

  • 😍😍

  • AHHHH

  • The way Hope says oh yeah 4:33 *Oh yAa!*

  • I'm Turkey I Love You BTS 🇹🇷🇰🇷

  • C'est un magasin ?

  • 👌👌👌🖤🖤🖤🖤

  • BTS 👍👍👍 JIMIN 🙆🙆🙆

  • LATINOS REPORTENSE

  • Konishiwa !

  • The little minnie statues of BTS are so cute and adorable and BTS looks even cuter and adorable posing with their statues✌😄💚💜💙💛

  • Omfg how cutee😭💕

  • Son lo más precioso que pude apreciar el día de doy, los amo demasiado, son las cositas más tiernas y lindas.❤️

  • @ 8:33 JK be like "This is my hyung." his hold to Jin-hyung was so adorable haha

  • Nossos bonecos aí na Coreia é muito grande

  • I mean Jin has his own restaurant

  • Good job bighit you have your own store now and make a taehyung restaurant because him has his w own restaurant

  • Fuking not like

  • AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  • Taehyung💗💖

  • اموت على شوقا وجين♥️💋💋👌🏻

  • Kim namjoon Rap Mon I love you # 4ever I always love you 💞 💞

  • 6:17 TELL ME ONE THING THIS BOY CAN'T DO PERFECTLY!!!

  • Hello

  • Suga : *ma eyes hurt from this pink ;-;*

  • bighit add english sub titles!

  • How could u ppl. ....luk cute n supper hot at the same time.. 🤗😘 army from India

  • I freaking need to go here!!! But I'm broke ;-; I like how jin is like "WOW"

  • Love u bbbbbtttttssssss..... U guys r awwssssmmmm....... Love from India... Love u allll"ll.😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘

  • I’m confused.... why an’t anyone talking about Tae playing the giant piano on the floor?? At 4:29 you can clearly hear Tae playing the floor piano

  • Esperando un comentario en español:''v

  • **When ur broke...**

  • I like then jimin in dna be that galaxy gotta be jk eye and jimin is play it xd

  • So cute Jungkook 💛 and BTS 👌💖