Fixing your easter eggs w/ SomethingElseYT

Dipublikasikan tanggal 26 Apr 2019
adam and i fix your easter eggs in this riveting installment of my series, illystrations! make sure to check out adam's channel and follow my socials if you want to be part of the next prompt!
Adam SomethingElseYT: id-tv.org/username-trolldawgz
my patreon: patreon.com/illymation
IAN DOKE, my cameraman: instagram.com/iandokie
I USE:
▶ ToonBoom Harmony Premium - to animate
▶ Adobe Photoshop CC
▶ Cintiq 16 Pro - screen tablet (but I recommend basic cheap pen tablets from Wacom)
STAY CONNECTED!
▶ instagram.com/illymation
▶ twitter.com/illymation
▶ twitch.tv/illymation
▶ illymation.tumblr.com
▶ MERCH: crowdmade.com/collections/illymation
▶ SECOND CHANNEL: SILLYMATION id-tv.org/ch/UCP9IBqJbr6RdNC-orxvzc9A
- I'm sorry, I'm not available to do lines for videos anymore; I've gotten really busy :(
- I am NOT looking for animation or video help! I appreciate your kindness. I'm not in a place where I need to hire people, not even for free.

Komentar

  • hey guys! here's another illystrations, i tried something a little different adding live action. hindsight is 20/20 though and i think i needed to show us drawing more next time. it was still super fun, so i hope you enjoy! and if you didn't make it to my patreon announcement in a trash can, i launched a patreon! patreon.com/illymation

    • You are so funny 😂😂😂😂😂😂

    • Hey this was made 4 days before my b day

    • illymation are u and Adam a couple

    • for halloween you should fix our jackolanters!! because mine certainly will need to be fixed

    • Collab with Rebecca Parham

  • I had to pause the video so I could breath I was laughing that hard😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • It’s called a noob Adam

  • Is that a Kasey Golden sticker on Ily’s mac? 👀 Also! Ya’ll should do more collabs when you can! You two are super funny together-

  • E G G L O N

  • This entire video is just Adam bullying Illy and it’s the most entertaining shit I’ve ever seen

  • Oh no it didn't attack Adam

  • i looooooooove ketchup on my eggs

  • Can we just talk about Illys shirt. Her boobs don’t want to be touched

  • Ngl Adam kinda looks like Robert Downy jr???? Idk why????

  • She is like lawful good and he is chaotic evil

  • Wanna be friends?

  • 0:51 "pizza hut"

  • Gemini (adam) + Virgo (illy) = *chaos*

  • One thing to say I love ketchup on eggs there good!!!!!

  • No hablo ingles y no entiendo nada :u

  • I ship

  • Im watching this under my bed ;-;

  • Somethingelseyt you annoyingly funny man deserve a streamy.

  • 0:05 that is a allegiants cockpit!!!!

  • 98% driver so get out of the street 2% 11 minutes of illysa screaming at Adam

  • Who else ships them?? Me👋

  • who wants gray hair???

  • Can you draw Luigi and you mixed together to make a cat hooman thing please thanks ❤

  • *cough cough* Illy and Adam would make a GREAT couple *cough cough* 😂😂

  • Lol i havent finished the video when i posed the comet but the chalky bronze is funny and some you

  • "Hi my name's Adam from Somethingelseyt and I make roblox videos" XDDDD

  • When They were talking about Dr. sister I thought of how when my old ones lady serve green eggs and ham and I didn’t eat it because I didn’t like him and now I like eggs and ham and I’m really mad that she retired so thanks for bringing back great memories but now we have pizza dippers in packages a.k.a. Mac sticks

  • Adams last drawing was a castle Crashers character

  • Illy:Allohomora UWU

  • Adam is what we call in my country “makulit”

  • Adam's high pitched "Ye" was so cute 2:48

  • I can't breathe from watching this😂😂😂😂

  • Hey can you make female version of freddy Fazbear in a cute little dress

  • illy: stay safe me: says the person who was in a trash bin in the middle of the road

  • I ship it

  • I thought it was like the hidden joke Easter eggs lol

  • Did Adam say Elon Musksksksksk? ADAMS A VSCO GIRL NOOOOOO

  • Adam is looking hot ( ͡° ͜ʖ ͡°) (no but say I have a celeb crush on him now 😫)

  • Adam's little giggles give me life

  • Is no one going to talk about how much they were blushing at each other.... S⃝H⃝I⃝P⃝ H⃝E⃝C⃝K⃝ Y⃝E⃝A⃝H⃝ 🚢 ITS GOING TO SAIL TRIPLE DOG DARE YOU

  • "hi my name is Adam I make roblox video-" "NO YOU DONT-"

  • Draw luigi BUT with a Mario hat UwU

  • 😁😉😉😂😂😁😅😄😆

  • *I genuinely thought that was an actual driver*

  • Adam's roblox egg reminded me of the coco loco roblox meme

  • I kinda ship

  • In the next video pls do my profile pic

  • Glasses Squad

  • You look so pretty without glasses ^u^

  • Adam without glasses hhh

  • I ship thummmmmm

  • I ship it

  • I laughed so hard at this I cracked my back. 😂🤣😭😂 thanks for making my day, you two.

  • Can you draw Luigi as a dog?

  • Adam: don't forget to like that smash button Me: waaaaah?

  • Kinda ship them tbh

  • This animation is so realistic!

  • James (odd1sout) + jaiden (jaidenanimations) should ask each other out and Adam (somethingelseyt) + illymation (dont know her real name) should ask each other out.

  • 1:08 adam did asmr