Game Night Stereotypes

Dipublikasikan tanggal 25 Jan 2021
Love 'em or Hate 'em, we all know 'em! Check out all the game night stereotypes!
► Thanks for subscribing! - bit.ly/SubDudePerfect
► Check out our BLOOPERS video on DP+: id-tv.org/tv/video-onMG2MK_XLI.html
► Want to see more?! Subscribe to our Deleted Scenes, Bloopers & Behind the Scenes Channel!
bit.ly/DPplusSubscribe
► Love video games?! Subscribe to Dude Perfect Gaming: bit.ly/DPGsubscribe
NEXT LEVEL STUFF
-------------------------------------------
🎒 NEW Merch - bit.ly/DPStore
🎮 Play our FREE iPhone game! - smarturl.it/DudePerfect2
📱 Text us - (469) 205-7005
🔔 Hit the bell next to Subscribe so you don't miss a video!
👨🏻‍💻 Watch our newest vids! - bit.ly/NewDPVids
📕 Read our Book - "Go Big" - amzn.to/OYdZ2s
Follow our Instagrams so we can be best friends
-------------------------------------------
🏆 Instagram.com/DudePerfect
🧔🏻 Instagram.com/TylerNToney
👱🏻‍♂️ Instagram.com/Cody_Jones_
🙋🏻‍♂️ Instagram.com/CobyCotton
👨‍🦰 Instagram.com/GarrettHilbert
⛹🏻‍♂️ Instagram.com/CoryCotton
-------------------------------------------
Bonus points if you're still reading this!
Comment: Punch the dragon!! LOL!
Click here to learn more about Dude Perfect:
bit.ly/AboutDudePerfect
As always...Go Big and God Bless!
- Your friends at Dude Perfect
Business or Media, please contact us at:
Dude@DudePerfect.com
------------
5 Best Friends and a Panda.
If you like Sports + Comedy, come join the Dude Perfect team!
Best known for trick shots, stereotypes, battles, bottle flips, ping pong shots and all-around competitive fun, Dude Perfect prides ourselves in making the absolute best family-friendly entertainment possible! Welcome to the crew!
Pound it 👊🏻 Noggin 🙇🏻‍♂️
- Dude Perfect

Komentar

  • Thanks for watching guys! COMMENT your favorite line below 😂 ⬇️ __________________________________

    • Rage monster is my favourite

    • U should do a carnival one

    • Dosent that hurt

    • @the_pasta ديقولبيبووىتى

    • school steryotypes

  • "What" in a high pitched voice

  • Bro, the guy who does the skit as "Penalty Guy", great actor

  • I died laughing at the "Easter" part @8:47!

  • BETTER THAN LAST YEAR?! WHAT HAPPENED LAST YEAR ?!?!

  • they broke alot of things

  • As someone who owns and has built the Falcon, it is painful to watch it be destroyed. It's so beautiful.

  • Yo you make the funniest Content My favorite one is definitely the rage monster I love your videos so much I wish I could buy your Murch but my mom doesn’t really let me I’m sorry that I can’t buy your Murch very sorry

  • yeah

  • wat? 9:15 LOL

  • 6:34 ALL FOR FUN!!!!!!!!!!

  • Always perfect dude perfect

  • hi

  • I am a dice roller

  • Rip the lego falcon :(

  • Next stereotype is theater Not movie theater just theater Pls say yes to this anyone

  • I'm minor league offended by the D&D one lol

  • Ik it was the rage monster lol

  • Haha

  • 3:17-3:37 has to be the funniest stereotype of all 😂

  • Can anyone tell me what game they were playing for "Troublesome Teammate" and "Team Chemistry"?

  • Perfect

  • only og's know what sound they used when the forever dice roller ate the dice

  • 8:47 Easter

  • 8:51- "He's alive! And he's back for more!" LOL

  • 6:41 how bad was last year? lol

  • Tyler's face🤣🤣0:12

  • Soccer stereotypes that’s what’s next

  • Legends say Garett and Tyler are still playing Risk.

  • 6:10 *when the doom music kicks in*

  • This was not originally my idea but you should do school stereotypes!

  • My favorite is 6:09 to 6:37

  • The only time the rage monster did not turn up that was real

  • 8:47 THATS THE FUNNIEST THING OF ALL TIME.

  • Dear everyone who read this, We don't know each other but I wish you all the best in life and happiness❤️

  • Play for fun is the best

  • What happened last time?

  • "Bull in a China shop!", That's hilarious.

  • Tyler Toney: I need a girl like you, yeah yeah

  • Tattoo

  • 2:24 HES BACK

  • My son wants you guys to do school stereotypes. (He's almost 10 years old. 🤷🏻‍♀️

  • 1:39 um.. that wasn’t blackjack, I think

  • Girl: he’s probably cheating on me! Me and the boys at 10 o’clock: 3:40

  • Best line ever AHHHH HES BACK FOR MORE

  • Team Chemestry is the best. I look exactly like the guys when I see such an performace- mouth open and just a awe of what I am witnessing.

  • 9:11 funniest scene ever

  • 5:50 my hero academia

  • tyler: sprays paint on codys arm cody: playin on his phone me: 0.0

  • EeEaAsTeEeRrR

  • 8:25 Me when I think star wars isn’t a thing and don’t know what to watch

  • Cody’s “what” at 9:16 made me laugh so hard

  • what happens when u watch NAS daily

  • That was a very clean punch.. 10/10

  • ‘’Cody: H E ‘S A L I V E!!!” Top ten greatest horror reactions

  • 1:05 gar must’ve lost cuz he braced in a later vid

  • 6:08 when the DOOM music kicks in.

  • “Guess I’ll.... Punch the dragon?” *Chanting* “PUNCH THE DRAGON! PUNCH THE DRAGON! PUNCH THE DRAGON!”

  • Holagraphec charzard

  • Other favorite line garret ur up I know I have eourpe

  • Favorite line : if you wanna see get peed on by a monkey

  • Wouldn’t be a dude perfect stereotype without Tyler screaming and raging lol

  • Punch the dragon

  • i will never forgive ty for destroying a ucs millenium falcon

  • Your next stereotypes be hockey

  • Ty: I can’t just flip a switch and rage Literally does it on charades

  • “All for one we play for fun”

  • OT stereotypes: Ty raging on set.

  • hehe! this is great!

  • 2:24 why did i cover my face???

  • I’m always the rage monster lol

  • I watched more ad time then video

  • I’m d and d stereotype I learned elvish as a language.

  • Jusht sho you know D&D ish longer than rishk d&d takesh over 10 hoursh to finish

  • 9:04 Is it NOW He is a ragemonster what about before?🤣

  • 8:25 nôt milenium falcon

  • Warning no one gets harmed Me after watching:yep people get harmed

  • I really liked it when Tyler did the cross in the door and Coby shouted EASTER

  • Yes rage lol

  • Favorite line is Get in the bathroom get in the bathroom!

  • Wonder how last year’s game was

  • but iam the cheater

  • faveriote risk

  • 2:53 I laughed so hard

  • Forever dice roller is just my beother

  • 8:44 EASTER!

  • Jonique'a Smith:I like the Jumanji part.😂

  • Bruh

  • JUST ROLE THE DICE --- Tyler 2021

  • Stereotypes: "theme park"

  • Tyler get almost rage

  • 6:22 Frying pans, who knew right

  • 8:25 this is my first time to see

  • The overthinker = Sherlock Holmes

  • 8:22 top tem pictures taken before disasters

  • I always whant to win but I never have done this🤣

  • It’s better than last year made me dead 😂 💀

  • Punch the dragon!! LOL!

  • They all went ballistic

  • He is a golfer - 'Lebron James'