Gara-Gara Didi Kempot, Jakarta Terpapar CENDOL DAWET

Dipublikasikan tanggal 23 Sep 2019
Pamer Bojo Didi Kempot Live di Live Space SCBD Jakarta. Inilah Cendol dawet paling seru oleh sobat ambyar jakarta.
Subscribe here: id-tv.org/ch/UC67Njz2ZMkp_ix4a3Bhaz4Q

Komentar

  • Gw mah salut sama bapak2 yg joget nya,santuy.menikmati.tenang. Anak muda mana bsa joget santai kaya bapak2 dsitu,.yg di tuju ank muda itu joget senggol2an sok jagoan trs tawuran wakakakak kampungan

  • cewk ayu kui anak e sopo siih cendol dawet e pun sampon geh 😍😍😍😍

  • Sehat terus om Dedi Hasilkan karya seni selalu

  • Jujur sya orang jepang, tapi suka banget denger lagu jawa

  • Sobat Ambyarrrrrrr ...

  • goyang sri....wong jowo like ....wong lio komenπŸ˜…

  • cilacap 15 oktober 2019 pukul 00:20 wib..semoga yang liat vidio ini rejekinya lancar...amin

  • Musik universal bgt, gw gak ngerti nih lagu artinya apa, tp suka bgt dengernya. Apalagi liat penonton yg antusias bgt, keren!

  • yang salfok sama bapa2 kacamata yang ga bisa nyanyi like...😁

  • Manggung di kab.Probolinggo dong sekali" :(((((

  • CAMPUR SAREN JOSSSS CENDOL DAWETTTT

  • rasanya pengen langsung jualan dawet gw di blakang penonton:v endowrs gratisan wkwk

  • Legenda lagu jawa om didi lagunya enak semua n di sukai semua kalangan

  • πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘ŒπŸ‘Œ

  • Dudu klambi abang sing neng njero lemariku Nanging bojo anyar sing mbok pamerke neng aku Ning opo senenganmu yo mung gawe laraku Pemer bojo anyar ning statusmu Koyo ngene rasane wong nandang kangen Rino wengi atiku rasane peteng Tansah kelingan kepingin nyawang Sedelo wae uwis emoh tenan Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti seprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh neng dadaku Dudu klambi anyar sing neng njero lemariku Nanging bojo anyar sing mbok pamerke neng aku Dudu wangi mawar sing tak sawang neng mripatku Nanging kowe lali ngelarani wong koyo aku Nengopo seneng aku yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar neng ngarepku Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti seprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh neng dadaku Dudu klambi anyar sing neng njero lemariku Nanging bojo anyar sing mbok pamerke neng aku Dudu wangi mawar sing tak sawang neng mripatku Nanging kowe lali ngelarani wong koyo aku Nengopo seneng aku yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar neng ngarepku Nengopo seneng aku yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar neng ngarepku

  • Cemen polll Dilok konser kok nangis iling mantan, koyok ora liane ae,,

  • yang pertama kali denger lagu ini karena dibawakan mg86 .like

  • Jakarta ngak mau kalah! Hacep!!!πŸ’£πŸ’₯πŸ‘Œ

  • Mantul..mantap..pokoe joss

  • Didi kempot : komen Young lex. : Like

  • Mbak kaos putih asoy rekk.. Kok disini mrinding bnget ya pas "cendol dawet"

  • Masyaalloh merinding...

  • Terimakasih Didi kempot sudah membantu menyatukan saudara2 seluruh Indonesia lewat karya πŸ™πŸ™πŸ™

  • Tak Gintang gintangnya pamer bojo kalah karo heavy rotation JKT 48,, Betul ga? yg setuju like ga setuju komen

  • Cewek kaos putih berbando sopo to gae penasaran ae haha sing ngerti ig ne rene kei lah

  • Penampakan langsing, putih, mulus, subur, berbaju putih.... Kamarabel

  • Ambyaaaarrrr..

  • Mas didik awet enom... Didi kempot saklawase

  • Salut gue ama anak muda milenial jakarta suka lagu2 didi kempot πŸ˜‚ Gokil lo smua!!

  • Salam ngapak dr tanah abang

  • Mang mas didi kempot legend bangett dahh

  • Fokus cewek yg kaos putih...

  • edan tenan

  • Didi kempot like

  • Emosinya dapat wkwkwk

  • Dari dulu udah suka campursarian nya Pakdhe Didi mantap 🀘

  • Merinding cooou

  • Ambyar luuurrrr

  • Tetap berkarya ya mbah...

  • Enak liat kaya gini daripada liat politikπŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°

  • Kyo karaoke'an sak kabupaten

  • Ambyar pingin yawang sedolo bae ....

  • Terima kasih tadi malam sdah menghibur warga pati.. Ambyar kabeh ngsi pager2 do ambyar Salam sobat ambyar pati

  • Keren yg gk bawa hp, asli nikmati musicnya

  • yang baju putih ko menarik?

  • Koyo ngene rasane wong kang nandang kangen Rino wengi atiku rasane peteng Tansah kelingan kepingin nyawang Sedelo wae uwis emoh tenan Cidro janji tegane kowe ngapusi Nganti sprene suwene aku ngenteni Nangis batinku nggrantes uripku Teles kebes netes eluh neng dadaku sakno... sakno... Dudu klambi anyar sing nang njero kamar Nanging bojo anyar sing mbok pamerke aku Dudu wangi mawar sing tak sawang nang mripatku Nanging kowe lali nglarani wong koyo aku Neng opo seneng aku yen mung gawe laraku Pamer bojo anyar neng ngarepku

  • gagal fokus karena pemain Biolanya,wuihhhhhh

  • Teles lebes netes eluh cendol dawet... Mantaap

  • Gue orang mkssr tapi senang jg lagu2 jawa..mantap ..josssssss

  • Seorang seniman yg bebas dari netizen,,,,mbah didi

  • Didi kempot sang legendaris

  • Gue org Melayu tiba tiba-tiba suka lagu jawa gara-gara denger lagu ini wkwk

  • Didi kempot sang Lengend...πŸ‘πŸ‘ salam dari Ternate πŸ™πŸΌβ€οΈ

  • Setiap lord didi kempot konser pasti ada aja cewe yg bening yg ketangkap kamera. Entah kenapa 😁😁

  • Pasukan ambyar like πŸ˜€πŸ‘

  • Pasukan ambyar like πŸ˜€πŸ‘

  • Asik bngt

  • Mu

  • cendol dawet... like

  • Yang suka lagunya tapi gak apal apal liriknya like πŸ‘‡