GuyonWaton Official - Lungaku (Official Music Video)

Dipublikasikan tanggal 3 Jan 2019
Lungaku
Song Writer : Andry Priyanta
Recording & Mixing : Royal Rumble Studio / Tony Kurniawan
GuyonWaton
Faisal Bagus Ibrahim (Vocal)
Ahmad Arifin (Guitar)
Hieronimus Ferry Widiyatmoko (Guitar)
Ndika Rismaya Pelma Arga (Ukulele)
Andreas Wahyu Susilo (Ketipung)
Yuli Hamdani (Bass)
Additional Player
Tony Kurniawan (Drum)
Widyo Agung Prastyo (Keyboard)
Borist Sirait (Biola)
Cast
Candra Mukti
Meizda Indri Prastika
Mahera Sunaryoga
Agil Yogapratama
Casta Espana
Dhyen Ganjar Prabowo
Ririe Winda
Jagad Mahardhika
Producer
Fauzan Jadid
Director
Andry Priyanta
Camera Person
Muhammad Arga Prabowo
Ahmad Munawir Fathoni Alwi
Editor
Muhammad Arga Prabowo
Supported by NIMCO
Thanks to
Tuhan YME
Lagani Coffee & Co.
Puncak Kosa Kora
Pantai Ngrumput
GuyonWaton Crew
Keluarga Besar Royal Rumble Studio
dan semua pihak yang telah membantu

Komentar

  • Guyon Waton bukan dari YK/Yogyakarta. GUYON WATON FROM MALAYSIA!! πŸ‘‡sepakat like

    • Mampos di pin🀣

    • Iyo neh cuk

    • Sarkas bos

    • Malingsia

    • Ye kontol onta,guyon waton aja nyanyinya Jawa masa dari malesia,mentang" goblok gratis diborong semua

  • Cover rembulan mas

  • kopine kok gak diombe?

  • Btw itu kopinya sayang bgt gak jadi di minum πŸ˜‚

  • Ini lagu terbaik...

  • Lah eman eman kopine durung diombe. jannn

  • Asem jadi pengen curhat denger lagu ini

  • Request untuk lagu ademe kuto Malang dong mas

  • Modelnya bikin lupa apa itu setia...πŸ˜…

  • ekspektasi tak sesuai realita. tak kiro chanel guyonan koyo chanel pak ndul. tpi luih ke musik. tapi yo ra po2 dink. iku kreatifitas kok e. ya to ya too

  • Sakit banget jika ada di posisi dia...dulu aku pernah ngalamin

  • Wong tegal endi suaraneee πŸ‘πŸ‘

  • Jenenge pantai opo kui slurr??

  • Ada bos Maherasyoga cah Wonogiri katanya wkwk maaf bawa2 daerah. Hihi

  • Hik hik hik

  • Mantaf

  • Masssok pakkk ekooooo

  • Suara vokalise koyo wali

  • Cover Rembulan KakπŸ‘πŸ‘

  • πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Mantaaap

  • Gwe soundtrek film apik lagu iki

  • coba masukin lagunya ke spotify πŸ‘ŒπŸ‘Œ

  • Kopine kok gak diombe 😁

  • goyangduajari

  • Iku wis pesen kopi 2 gak di ombe emane cuk

  • salam buat mas borois dari mantan karyawannya ibunya mas boris..

  • Lokasi : Bukit Kosakora & Pantai Drini

  • id-tv.org/tv/video-U71WVnMSwbg.html

  • 2019 MANA SUARANYA........ KOK PAS PERTAMA BIOLANYA KAYAK LAGU SEDIH YA

  • Se Indie Indienya lo pada juga pasti nikmatin lagu ini bro!

  • Bang reques lagu " harusnya aku " by Armada

  • Wah ada nimco

  • Udan e nek njbo teles e ndek pipi gro* lagu iki πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Kopinya adem cuk Ra di ombe

  • Lho syuting e tekan perumahan dosen sendowo dan blimbingsari iki wkwkw

  • Kira” mas vokalisnya pacarnya gmn ya ! Suaranya masya Allah 😍😍😍

  • Tak puter bolak-balik.... Aq kok iso baper dwe..😒πŸ˜₯

  • terus kopinya ga diminum? wkawkak udah dibeliin 2 lagi :v

  • I

  • Salam dari bantul imogiri yogyakarta

  • nyesek tenan lur laguneπŸ˜…πŸ˜’

  • laki" yang jadi model vidio klipnya kaya pernah liat tapi dimana yah?

  • Pernah sama persis πŸ’―% βœ”yo wes rapopo😊

  • Kui jenenge konco ASU pacar koncone ko ditikung Kowe konco opo ASU

  • "Adem e angin wengi", spontan teriak aduhhh adem e suarane mas iki 😍

  • Jhon Mayer Mukti Entut

  • lagu terbsik dari lagu yang aku sukai

  • Klaten hadir bang

  • bukit kosakora πŸ˜‚ yang tau like 🀣

  • Lagu alay ngentod

  • Ora nyongko koe tego tenan Ngelarani aku seng jogo tenanan 😭😭😭😭.

  • akhu kok malah fokus karo video klip e ora karo lagune.. hhehee sukses terus guyonnwaton salam dari boyolali lur.. 🀘

  • kopi ne jek anget rng di sruput kok ws di tinggal ae 😁

  • Alah dipasrahi kertas we ilang po meneng barang urip..πŸ˜‚

  • neng sekip blok piro kui dab?

  • Ndelok ngguyumu sampek lali nek aq ini ijek nek ndunyo.. kyok neng suargo nek ndelok sampean ngguyu deek..

  • sooopo seng jomblo denger lagi ini langsung inget mantan

  • Berikut lirik lagu Lungaku - Guyon Waton Adem e angin wengi Ra mampu nambani panas e neng ati Atiku mbok gawe loro Amergo kuciwo Tresnoku mbok paro Ora nyongko kowe tego tenan Nglarani aku seng njogo tenanan Sampai nanti ku memilih pergi Pasti kelak kau mengerti besar cinta Yang telah ku beri Tak sampai hati untuk rela Karna cinta yang tlah ada Kau hancurkan dengan tega Dan berbagi hati dengan dia Pancene aku seng kleru Raiso ngerteni karepe atimu Nasib e wong ora duwe Ono ne mung ngalah Lan disepeleke Ora nyongko kowe tego tenan Nglarani aku seng njogo tenanan Sampai nanti ku memilih pergi Pasti kelak kau mengerti besar cinta Yang telah ku beri Tak sampai hati untuk rela Karna cinta yang tlah ada Kau hancurkan dengan tega Dan berbagi hati dengan dia Pancene aku seng kleru Raiso ngerteni karepe atimu Nasib e wong ora duwe Ono ne mung ngalah Lan disepeleke Ora nyongko kowe tego tenan Nglarani aku seng njogo tenanan Sampai nanti ku memilih pergi Pasti kelak kau mengerti besar cinta Yang telah ku beri Tak sampai hati untuk rela Karna cinta yang tlah ada Kau hancurkan dengan tega Dan berbagi hati dengan dia Aku lungo ora mergo tego Nanging aku wes njogo lan wes upoyo Ben ra sio sio Meski akhire koyo ngene Aku mileh mlaku dewe Mugo bener pilihanku Wes ikhlas lan lilakno lungaku Wes ikhlas lan lilakno lungaku Wes ikhlas lan lilakno lungaku (dika)

  • tmn2 saya jual tiket guyon waton utk tgl 30 april 19 di JEC (jogja) bantu dibeli ya karna ini tugas mata kuliah sampai bsk rabu (20 maret), yg mau tnya2 bisa wa saya 087734717821 Bantu up smga pahalanya besarπŸ™

  • Percuma lek kopimu ga di ombe

  • brisik goblok

  • aku dari bali suka denger lagu2 guyon waton, ora ngerti tp sing penting hepi... hehe...

  • 1:48 ati" to masπŸ˜‚

  • wah iki lek shooting ketarane neng sanding angkringan deple hahaha

  • Gue pengen nyanyi lagu ini depan mantan gue

  • btw sayang banget itu kopi ndak di minum dulu

  • Sumpah merinding dengernya mergo iki pengalaman dan histori pahit urip ku mbiyen 😭😭😭

  • Kopi ne sayang ra diumbe....

  • Itu distronya dmna ya lur..???

  • Mntap,, pas seng tak rasake

  • Lagu sampean Apik mas terus berkarya nggih

  • Ref e kok kyo d'bagindas-maafkan

  • 2020???

  • Good ☺

  • nek ngene iki aku dadi kelingan mantanku,kerjone mantanku yo mung ngapusi,kulinone nglarani,ameh tak slepet,wedok,ra tego,yowes aku tak lungo wae,timbang ajure njuk kepati2

  • ora nyongko kowe tego tenan, ngalarani aku seng jogo tenanan. πŸ˜₯ penggemare guyon waton rekk.. 😁

  • Ngawi

  • Wedokkanmu ojo kenalke koncomu mengko ditikung tikungane tajam

  • itu kopinya MUBADZIRRR ....

  • Lungaku merantau

  • Seneng aku karo lagu2 ne GuyonWaton... menyentuh tenan e. Suwun kang wes nggawe lagu sing pol apike.. Yg mau dengerin coverannya bisa cek channel saya ya.. hhe

  • Kak Request yang Akustik donk tapi yang asli dari GuyonWaton...Makasih~

  • Lagu guyon waton ket single pertama saling sambung menyambung. Koyok pengalamanku persis. Ditinggal dan de e memilih mantan.πŸ˜ͺTapi alhamdulillahe gantine luar biasa.πŸ˜„

  • didekat UGM

  • Kurang greget endingnya

  • Gw baru nyadar kalo dibeliin kopi tapi nggk diminum.. HhhhaaaπŸ˜‚

  • Matap

  • Mantab

  • gae baper wae mase 😫

  • apik

  • Malah baper

  • Emann temenn kopine gk d ombe 😒

  • distro jl.cendrawasih udu yo ?

  • istimewa. bikin goyang tapi menyayat hati. salam dari fans kediri jatim. sukses boss

  • Bang buat buat video lagu tetep ning ati dong

  • Wah dibagian ahir vidio tempetnya dideket rumahku,trs ada sd percobaan 2 yogyakarta itu sekolahku

  • Horas Guyon waton!! salam dari aku wong batak pekanbaru. karya ne sing apik2, nyentuh pas nang atiku...sukses terus mas. GBu

  • πŸ‘

  • shooting e ning ndi sih?