Happy Asmara - Lungamu Salahku (OFFICIAL M/V)

Dipublikasikan tanggal 18 Mei 2020
Judul : Lungamu Salahku
Artis : Happy Asmara
Pencipta : Cipluk
Saben bengi angel mereme mripat iki
Mung kudu kelingan koe sing neng kono
Opo koe ngerti karo sing tak rasakke
Urip dewe tanpo koe neng kene
Jane ora lilo nanging kudu tak trimo
Yen ngerti koe neng kono ro wong liyo
Aku ora biso ngapusi ati iki
Ra bakalan aku iso nglalekke
Saben yen ngekep koe
Reff:
Yo mung tak dongakno
Mugo mugo koe
Bakal seneng ono neng kono
Aku ra mbondo aku ra kerjo
Ra nduwe opo opo
Kudu tak ikhlasno
Mergo lungamu
Kabeh kui mau salahku
Aku ra iso nggonku nyukupi
Opo butuhmu
Available Streaming & Download
iTunes/Apple : smarturl.it/lungamuitunes
Spotify : smarturl.it/lungamuspotify
Deezer : smarturl.it/lungamudeezer
Find us on :
Facebook : smarturl.id/1eyLhK8t
Instagram: smarturl.id/GZKTQcw0
Twitter : smarturl.id/XoL6nZ1G
ID-tv : smarturl.id/7D8oaEHq
Website : www.sakurarecord.co.id

#happyasmara #lungamusalahku #pashati
Copyright Β© 2020 SAKURANADA All rights reserved.

Komentar

  • πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ‘πŸ‘πŸ’πŸ’πŸ’

  • 1.50 jalok apel e

  • Senyumnya manis banget.jadi inget almarhum istri yg udah dipanggil duluan oleh Illahi

  • Tolong like coment ku rek menke nomor siji ,aku pengen coment ku diboco Karo mbak e

    • Semangat ....

    • @Sakuranada aku terharu mbak sampean bales komentar kuu , sukses abadi nggeh mbak happy dan sakura nada , Semoga Allah SWT selalu kasih kesehatan, Aku berharap iso duet Karo sampean mbak , tolong doa no lagu ku diterima Karo masyarakat Indonesia koyo lagu2 ne mbak happy nggeh...amin I lope you pokoke mbakk ....

    • Semangat.,. Stay at home

  • Isi AYbhgum kiyhccge aiyhsaol... Gdstiyub bkhrdsai mpojniu🌷

  • Lagu kmu kyk cerita hidupppkuu πŸ’”πŸ’”πŸ’”πŸ’”

  • Keren mba Iki lak gae video

  • Asyik nih klo disuapin mba happy... Bisa ati tmbah heppy...

  • Sedih amat

  • Heppy asmara... Ayu rumangsamu.. Sederhana uripe..

  • Maem di gubug ...syahdunya

    • iya ,maem muluk tmbh seger lli utangπŸ˜‚

    • Puooollll.... semilir angine tambah mantappp

  • Ambyar wae

  • Sek pengen balen ro mantan like :v

  • Segerrr

  • Bulak kromasan ninggal janji πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…

  • Taiwan hadir happy....

  • The neck via vallen

  • Moga sukses MBK happy

  • Tulisan ini akan jadi saksi atas salah yang pernah ku buat ke padamu Dek.. semoga engkau bahagia dengan pilihan mu 😌

  • lagi viral happy asmara.☺. drakor kalah.

  • Janji setia Neng kantor kua ,,,,tp nyatane surat pegat Seng tak tompo,,😭😭😭😭😭

  • semoga mbak happy asmara sehat dan sukses selalu amin fans happy asmara mana likenya

  • Happy asmara no jaim...mau didandanin jelek kaya apa ya totalitas bgt...mskipun ttp ayu....apa adanya bgt...ga dibuat2...be Yourself....ttp jd happy asmara yg low profile ya ....mskipun nnti senakin sukses....love you....😘😘😘

  • Happy asmara no jaim...mau didandanin jelek kaya apa ya totalitas bgt...mskipun ttp ayu....apa adanya bgt...ga dibuat2...be Yourself....ttp jd happy asmara yg low profile ya ....mskipun nnti senakin sukses....love you....😘😘😘

  • Kudu nangis aq hep.... nyawang awakmu... ☹️

  • Mbak happy kok cantik maem'e nopo ngghπŸ˜…

  • Semua sudah terjadi dan kini hanya tinggal penyesalan dihati😭😭

  • Pengin sih ndk omah ngopen i sawah terus onok gawean tetap ndk kotane dewe kesel mak ngerantau terus

  • Gayane happy asmara natural banget kudu" nyanding wkwkwkkwkwkwkkwkwkkwkwkwkk

  • "Janji setia teka mati Jebule malah ijin ninggal pergi" Aku nek kene Ora popo kok, aku ws seneng nyawang awakmu Karo Kae sg lebih dadi pilihanmu, masio ati iki Ora Lilo. Mung siji penjaluk an ku " Ojo sampek lali Karo aku* 25/5/2020

  • Liriknya mana, kok nggak ada sih??

  • Mbk happy pacare akeh tenan,gonta ganti trus,.hehee

  • Probolinggo hadir slur...

  • Abot heppp Saingan.e koyok gitar mexico ngono

  • Idola πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Biasa hidup di kota tengok video macam ni jadi boleh cakap syahdu kali

  • Kalung mas

  • ok

  • Diparingi teks kersane ndang apal lagune mbk happy

  • Aslmlkm oki sekluarga mohon maf lahir dan batin termasuk lisa oma sekluargnya non happi asmara oki srby

  • suka yang seperti ini video clipnya.😘

  • Yang nonton video sambil baca komentar gue semoga pada sehat sehat ya.

  • Gemesin liat ekspresi mukanya happy asmara pas ngambek😍

  • πŸ˜πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Ajurrr remuk cuukkk πŸ˜” sukses terus buat happy asmara πŸ‘πŸ‘ Banggai, 22-05-2020

  • ciye Kakek cangkul dan nenek gayung Wkwk

  • Marai ra doyan mangan..πŸ˜…

  • Kok ndengaren modele hoayu mbak hep...😘

  • Kyo cerita ku😣 Beda ne dek ne sing ninggal ne😐

  • Pancen uwu

  • sopo yo an seng gak gelem mangan di dulang happy

  • Mantab jiwa Lanjutkan bosque

  • cuma nonton tapi ikut nyesek huhuuu keren .. dienteni trus video anyare

  • Jeru bos

  • Trus ber'karya happy asmara. Apik tenan karyamu,

  • Sedih 😭😭

  • Mening Srikaton kuwh gae daster

  • Uwuuuu mbak happy😍

  • Wonogiri hadirrr,,,

  • Is the best happy asmara

  • Tresno kui asline ora kudu ndweni, tapi ngikhlasno demi kebahagiaane seng di tresnani :)

  • Seandainya ada di dunia nyata... wanita yg mau blajar hidup dari cara sederhana...cianjur (jabar)

  • Sukoharjo hadir

  • Mbaak happy salam dari desa fans.. #mahendadit

  • jangan oplas mba happy ,, plisss jangan oplasss,

  • Sampit hadir ( kalteng 20 mei 2020 )

  • looohh ora poso wkwkwk

  • Lambe judesmu ngangenin πŸ˜‚

  • Ndaseeh wagu kw su hep hep op mboh

  • πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­jadi teringat perjuangan Qu selama ini hanya sia-sia

    • Serupa aku ,,tp jodoh dan mati sudah di garis kan ,,,jgn sesali apa yg sudah terjadi

  • Idaman

  • Aku dari Malaysia tapi aku suka dengarkan lagu Happy Asmara, walaupun tak faham sangat bahasa jawa, aku boleh faham jalan cerita dan inti lagunya Happy Asmara ❀️ semoga berjaya Happy Asmara πŸ‘

  • Aku Ning Mburimu Caket Hepp 😍😍😍😚

  • Aslmlkm semua yg gx mudik mudik dari darmo sotelit ke ketintang madya hihihi gx mudik dirmh aja memanjakan pak ganteng hijihi bidari bertiga siap memanjakan pak ganteng hihihi uang banyak dirumh aja hihihi hllen srby

  • Aslmlkm hellen udah ada rumah nyiapi thr para pekerja rumh auiriny hellen bunadya pak ganteng hari jumat mau pada pulang memenuhi sarat pemmerinta pak ganteng cerdas banget urus semua sarat mudik kasihan biar pada ketemu kluarganya udah siap mudik yg gx mudik kluarga ganteng hellen auiriny suster mudik hihihi yg penting pak ganteng dirumah bersama helleng hellen siap cuci gosok cuci omponya pak ganteng gx apa apa demi cinta hellen cinta mati sayang

  • Ninggal jejak. KOBAR, 20-05-2020

  • Adduhh.... yang baper jngan khawatir, kita sama kok😊

  • Yungalahh... Gandengan tangan nk sawah, maem nganggo rantang.. dadi haluπŸ˜‚πŸ€£πŸ™ˆ

  • ratu ambyar.. kediri punya.

  • Jadi ikut sedih juga dengerin lagunya hepy...πŸ‘πŸ‘πŸ‘