HAPPY ASMARA - LUNGO'O | Jhandut Version | ( Official Music Video )

Dipublikasikan tanggal 30 Des 2020
HAPPY ASMARA - LUNGO'O | Jhandut Version | ( Official Music Video )

Executive Producer : Fortuna Enterprise

MUSIC PRODUCTION
Songwriter: Yudanosel
Arranger: Fortuna Music
Vocal: Happy Asmara
MUSIC VIDEO PRODUCTION
Producer: Fortuna Enterprise
Video: Fortuna Pictures
Location:The Heritage Palace Solo
Lyric

Aku ramekso koe dadi jodoku
Seng tak jalok tulus seko atimu
Nek pancen sliramu kui
Tulus tresno karo aku
Ra bakal lungani aku
Mergo kurangku
Nggo ngopo aku nggondeli
Dinggo ngopo aku nggetuni
Jodoh lan rejeki
Neng tangane gusti

Reff.

Lungo’O yen pancen kowe ora tresno
Timbang neng kene jebule mung kepekso
Aku wes lilo, uwes iso nompo
Yen lungamu mergo wong liyo

Aku ramekso koe dadi jodoku
Seng tak jalok tulus seko atimu
Nek pancen sliramu kui
Tulus tresno karo aku
Ra bakal lungani aku
Mergo kurangku

Nggo ngopo aku nggondeli
Dinggo ngopo aku nggetuni
Jodoh lan rejeki
Neng tangane gusti
=============================================================================
Music Video Playlist From Our Artists:
Happy Asmara | bit.ly/Playlist_HappyAsmara-FE
Safira Inema | bit.ly/Playlist_SafiraInema-FE
Jihan Audy | bit.ly/Playlist_JihanAudy-FE
Dewa Kipli | bit.ly/Playlist_DewaKipli-FE
Dewi Ayunda | bit.ly/Playlist_DewiAyunda-FE
Yuni Vebra | bit.ly/Playlist_YuniVebra-FE
Rosynta Dewi | bit.ly/Playlist_RosyntaDewi-FE
Ajeng Kartika | bit.ly/Playlist_AjengKartika-FE
Nadia Aprilia | bit.ly/Playlist_NadiaAprilia-FE
Arnilla Putri | bit.ly/Playlist_ArnillaPutri-FE
Mala Agatha | bit.ly/Playlist_MalaAgatha-FE
Fira Azzahra | bit.ly/Playlist_FiraAzzahra-FE
Dike Sabrina | bit.ly/Playlist_DikeSabrina-FE
Lusiana Malala | bit.ly/Playlist_LusianaMalala-FE
Playlist Fortuna Enterprise Music | bit.ly/PlaylistFEMusic
Available download & streaming on :
Spotify ♪ : coming soon ..
Joox ♪ : coming soon ..
Langit Musik ♪ : coming soon ..
ID-tv Music ♪ : coming soon ..
Subscribe : bit.ly/SubsFortunaEnterprise
Follow us :
Facebook : Fortuna Interprise
Instagram : @Fortuna_Enterprise
FORTUNA ENTERPRISE's ID-tv is under management of:
dr.m, Indonesia's 1st Certified & Official ID-tv MCN
servicesdirectory.withid-tv.org/username-directorypt-digital-rantai-maya-drm

#HappyAsmara #Lungo'o #FE

Komentar

  • Lek ra tresno ki lungo;o ojo bertahan malah marai loro. wkwkwk mantap fortuna enterprise.. sukses terus ya. terimakasih suportnya pashatiku dari segala penjuru.Love You

    • mb heppi..klo joged nyebelin deh.. gemeeeesssshhh 😄😉 ✌

    • Mugo suksessss mbak

    • Makanya mas selalu mengalah❤️

    • Percaya atau tidak dikehidupan yg dulu mas adalah cinta sejatinya mas dan dikehidupan saat ini untuk menyatukan ikatan 2 hati dlm ikatan resmi yaitu dg pernikahan

    • @FORTUNA ENTERPRISE Sepkm

  • Yang Dislke pasti pengemar Safira inema..

  • Ppsssssdd

  • Lirik lagu Lungo'o - Happy Asmara Aku wes lilo, uwes iso nompo Yen lungamu mergo wong liyo Opo iseh kelingan kowe karo aku seng tau ngancani susah senengmu Nanging opo kenyataan Kowe nglarani ati iki Kabeh janji manismu ora ono bukti Aku ramekso koe dadi jodoku Seng tak jalok tulus seko atimu Nek pancen sliramu kui Tulus tresno karo aku Ra bakal lungani aku Mergo kurangku Nggo ngopo aku nggondeli Dinggo ngopo aku nggetuni Jodoh lan rejeki Neng tangane gusti Lungo’o yen pancen kowe ora tresno Timbang neng kene jebule mung kepekso Aku wes lilo, uwes iso nompo Yen lungamu mergo wong liyo Aku ramekso koe dadi jodoku Seng tak jalok tulus seko atimu Nek pancen sliramu kui Tulus tresno karo aku Ra bakal lungani aku Mergo kurangku Nggo ngopo aku nggondeli Dinggo ngopo aku nggetuni Jodoh lan rejeki Neng tangane gusti Lungo’o yen pancen kowe ora tresno Timbang neng kene jebule mung kepekso Aku wes lilo, uwes iso nompo Yen lungamu mergo wong liyo

  • Gass poll pokok e

  • Kok yo ngepasi to mbak happ, lokasine karo lagune kuwi 🙄😂

  • Lungo o wes timbng tmbh loro👍

  • merdu sekali suara mu mbak....

  • jgn lupa mbak, royalti ke penyanyi asli dan pencipta lagune...

  • Emang sakit klu dibohogi

  • Mantap

  • Aku wis lilo Wis iso nompo Yen lungamu mergo wong liyo Opo isih kelingan kowe ro aku? Sing tau ngancani susah senengmu Nanging opo kenyataan Kowe nglarani ati iki Kabeh janji manismu ora ono bukti Aku ra mekso kowe dadi jodoku Sing tak jaluk tulus seko atimu Nek pancen sliramu kuwi Tulus tresno karo aku Ra bakal nglungani aku mergo kurangku Nggo ngopo aku nggondeli Dinggo ngopo aku nggetuni Jodoh lan rejeki Ning tangane Gusti Lungo yen pancen kowe ora tresno Timbang ning kene jebule mung kepekso Aku wis lilo, uwis iso nompo Yen lungamu mergo wong liyo Aku ra mekso kowe dadi jodoku Sing tak jaluk tulus seko atimu Nek pancen sliramu kuwi Tulus tresno karo aku Ra bakal nglungani aku mergo kurangku Nggo ngopo aku nggondeli Dinggo ngopo aku nggetuni Jodoh lan rejeki Ning…

  • "Ketika sebuah janji berakhir dengan dikhianati. Untuk apa aku bertahan disini" 26.02.2021

  • Apik banget

  • Nyebelin bgt hap km jogete.... Wkwkwkwkkk

  • Tiwas sayang malah dibuang :'( Pati, 25 Februari 2021

  • Ndesoku iku wkwkwkk

  • Bismilah besok nikah

  • Aku pernh rono mbak😂

  • Pembuatan video klip di solo kartasura ya kak heritage palace.. Sukses selalu kak happy 😘

  • Ojo gur golek seng mapan Aku tau mapan tapi malah keturon coook :( SOLOUTARA,22 FEBUARI 2021

  • Enak banget suaranya kalo d denger , semngt trs mb happy

  • Lokasi ne kui jeneng e opoo lurr dulurrr

  • Pokok kak happy asmara terdepan♥️

  • Lokasi kartasura cedak omahku min

  • Timbang kepekso mending lungo'o ben ati ora loro Asekk Selalu jaya fortuna enterprise

  • Gedi

  • The heritage palace gembongan cedak kts 🤩

  • main efect transition nya keren

  • Pashati 😂😁❣️

  • Mbk hepy caver lagu sama mbk woro widowati

  • Shooting e ning etan omahku iki

  • Kediri - Banyuwangi.. Yang Selalu kulangit kan lewat doa2 yg tak pernah terhenti terucap🤲

  • Hana fitriani sopo ngerti kwe delok komen Ku 20 Februari 2021

  • Wong lungo makaryo kanggo modal ngelamar happy asmara yo. jare DENNI CAKNAN

  • Kartosuro dadi kenangan 😂

  • nek wes r tresno cen mending lungoo, timbang gae loro bendino,

  • Ratu ambyar teteh happy :)

  • jogjaaa hadirrr???

  • Karanganyar jos gandod👍👍👍

  • mantap semoga slalu sehat 🤲🤲

  • mantap editornya

  • Nggo OPO aku gondeli, Dinggo OPO aku getuni ,, jodoh LAN rejeki ning tangane Gusti... 😭😭😭😭

  • Like

  • Kok mendelik2 barang to cah ayu.. sukses terus ya 😊😊❤❤

  • Lungoo mbak Koe ngomong tresno tapi koe nekat gendaan neng mburiku Koe nekakne masa lalumu ambi sopir kae neng hubungan iki Sepurane aku ra iso nglarani atiku meneh Wes koe lungoo Yen koe ora gelem yo aku tak seng lungo Ojo alesan aku ngungkit masa lalumu Tapi ancen koe sengojo gowo masa lalumu neng hubunganmu ambi aku saiki Suwun sekabehane Aku tak golek liyane Trenggalek,16 febuari 2021 Asline kedadeane wes ket 26-12-2020

  • iklane ora tak skip. yt ku prem😎🙏

  • salatiga hadir👍👍

  • Lagunya bikin adem hati

  • Lungo o minggat o,,yen mung ngejar bondo,ngejar rupo,suk mben rasakno

  • Aku tak memaksa kamu jadi jodohku~~~~

  • jodoh lan rezeki nang tangane gusti :)

  • Idola temenan iki heppy. Salam sekoh arek lampung.😊😊😊😊

  • Sedina ora muterlagune mbak happy ki rasane kok jangen berat , apa kira2 dulur2 pashati liyane ya pada karo sing tak rasakne ... tulung jawabane dulur , ya bagiku mbak happy is the BEST semoga sukses selalu Aamiin.

    • Ndeloki videone happy koyo ngombe banyu putih lek aku, iso ping pirang2 ra iso diitung

  • Wah ning solo iki😂

  • Haritaga palace😁 etan omahku👍👍jozz mb happy

  • fortuna enterprise salah satu chaneel yg melambungkan nama happy asmara maju terus

  • Cocok ganti nm ratu Ambyar

  • Bagus banget lagunya sukses selalu utk happy asmara...

  • lungo o dek jok balek mane atiku isek loro gae dapuranmu .

  • Info lokasi??

  • Cari yg tulus jgan yg modus

  • Karena level tertinggi mencintai adalah..... Turu bareng,,, paham lurrr?

  • Antara lirik di deskripsi sama lirik di video kok beda😂

  • Hallo Mimin Fortuna enterprise 👋 Salam Dari BENGKULU min🙏🤝

  • Peng mboh soyo apik

  • Bertahan. Yoo kok lorooo

  • Wah ning solo mbak hepi

  • Enak musik & lagu nya tapi saya sedih cuma paham sedikit arti nya 🤭 kurang hapal semua bahasa nya coba kalo ada terjemahan nya bisa sambil belajar 😁

  • aaaa

  • Saya putar berkali-kali😂

  • semangat mbk @happyasmara sukses,tetep rendah hati...salam dr nganjuk

  • Suka banget sama lagunya, editannya juga mantep banget ditambah penyanyinya Happy Asmara, duh paket lengkap ❤

  • Hai kak Heppy lovyu

  • Makasih kak

  • Oke.missyou.allahulkafi.terimakasih.

  • Subhanalloh

  • ManTuL JempoL10.. (Pashati/BogorPuncak)

  • Se3k

  • 😍😍😍😍

  • Rak bakalan tak laline lungo mu sak iki ambi kancaku..... BADJNGAN..

  • Kartasura Surakarta

  • asyikkkk👏🥰

  • The Heritage palace 😭

  • ❤️❤️

  • Lagunya enak..tp tlong donk joget nya di pasin sama lagunya.. ini lagu sedih..tp jogetnya kya gtu...jdi aneh

    • Ra jaman saiki lagu loro ati digae sedih, lek biyen cen Iyo, saiki kenyataan ae luweh pait, prayo mending dijogeti, sedih trus iso edyan

    • @FORTUNA ENTERPRISE Inget pesennya The God Father of Broken Heart, nek loro ati layo dijogeti

    • wkwkkwk

  • Suwe2 kok Kelemon 😪

  • Tau gtu ksni biar isa foto mbi mbk hepyy 😩. 5mnt dr rmh huhu

  • Aku gak bakal lungo'o...masio loro ati ku neng happy wkwk😂ngawi hadir

  • nadanya josss tinggi banget

  • aku padamu mbak happy 😍😍😍

  • ManTuL....

  • Aku ramekso koe dadi jodoku Seng tak jalok tulus seko atimu Nek pancen sliramu kui Tulus tresno karo aku Ra bakal lungani aku Mergo kurangku Wasekkkk..

  • ❤️❤️

  • Emoch

  • Sejatinya jodoh ,rejeki maut sudah ada yang ngatur.. tinggal kita aja yang menjalaninya😊 Depok.. 3 Februari 2021

  • Lokasine syuting kui etan omahku wkwkwk

  • Pujon -malang

  • mantaps....

  • Saat iki mbak happy penyanyi no 1 suarane , jogete alami lan eseme uga pandangan mripatmu tansah demenakake ... jos gandos ... top markotop pokoke semoga tranding n sukses sllu Aamiin.