HAPPY ASMARA - PINGAL (Official Music Video)

Dipublikasikan tanggal 11 Nov 2021
HAPPY ASMARA - PINGAL (Official Music Video)

Title : Pingal
Voc : Happy Asmara
Songwritter : Andri Priyanta
Arr : Deden Mahdyan
Produksi : Adhigana Music
Location : Luv Kitchen Lounge

LIRIK
Piye sek jelaske karo wongtuwo
Wes ngelakoni tekan semene
Nek akhire bakal bubar pisahan
Kowe kegudo tresno karo wong liyo

Ngelali kowe sing tau ngomong dewe
Ngelakoni tresno tekan tuwo
Ora ngeliyo mung aku ning atimu
Nanging saiki atimu ono wong liyo

Ibarat esuk mendung, awan aku kudanan
Sore mbok larani, bengi tak tangisi

Mung iso bayangke kabeh kenangan
Kowe tak boncengke, turut dalan kekepan kudanan
Saiki nyatane kowe malah milih
Dikekep wong liyo

Opo kowe ra kroso abote atiku
Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani
Ra jenak dolan, ra doyan mangan
Nek ra mbok dulang

Ibarat esuk mendung, awan aku kudanan
Sore mbok larani, bengi tak tangisi

Mung iso bayangke kabeh kenangan
Kowe tak boncengke, turut dalan kekepan kudanan
Saiki nyatane kowe malah milih
Dikekep wong liyo

Opo kowe ra kroso abote atiku
Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani
Ra jenak dolan, ra doyan mangan
Nek ra mbok dulang

Ra jenak dolan, ra doyan mangan
Nek ra mbok dulang



Produksi : Adhigana Music
FB : Adhigana
IG : @AdhiganaMusic

Komentar

  • Mung iso mbayangke kabeh kenangan.. Mung iso nyawang ra iso nduweni. Sakno...sakno sakno

  • Di tranding 1

  • Lirike jeru meni nganti nyesek🥲

  • Mantap suaranya uenak banget empuk..

  • yuhuuuu trending 1

  • Bismillah trending 1 ❤

  • Nyanyi ngempet nangis kui abot lho cahh mbk happy Tetap semangat sampeyan kuat💪💪💪

  • Josss...mantap trending 1 bos...sukses selalu

  • TRENDING 1 BOSSSS❤❤❤❤

  • "Kisah cintaku ora semulus dalan tol"

  • Ringkasan Lirik Dengarkan Hasil Utama Piye sing jelaske karo wong tuo Wes nglakoni tekan semene Nek akhire bakal bubar pisahan Kowe kegodo tresno karo wong liyo Nglali kowe sing tau omong dewe Nglakoni tresno tekan tuo Ora ngeliyo mung aku ning atimu Nanging saiki atimu ono wong liyo Ibarat esok mendung Awan aku kudanan Sore mbok larani Mbengi tak tangisi Mung iso bayangke kabeh kenangan Kowe tak boncengke turut ndalan kekepan kudanan Saiki nyatane kowe malah milih dikekep wong liyo Opo kowe ra kroso abote atiku Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Ibarat esok mendung Awan aku kudanan Sore mbok larani Mbengi tak tangisi Mung iso bayangke kabeh kenangan Kowe tak boncengke turut ndalan kekepan kudanan Saiki nyatane kowe malah milih dikekep wong liyo Opo kowe ra kroso abote atiku Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Hoo-oo-oo

  • Mantul tenan tranding 1

  • alhamdulillah trending 1

  • Alhamdulillah trending 1 sukses terus kaka sayangg 😍

  • Membaraaaaaa 🔥🔥

  • Sukses selalu happy asmara ❤️

  • Masih trendingggg.....

  • Mugo dikomenn😁

  • #1 mantab heppy asmara.. Sukses selalu.. Salam tonggo dewe👍

  • Mantappppp,trending 1 on music

  • Piye sing jelaske karo wong tuo Wes nglakoni tekan semene Nek akhire bakal bubar pisahan Kowe kegodo tresno karo wong liyo Nglali kowe sing tau omong dewe Nglakoni tresno tekan tuo Ora ngeliyo mung aku ning atimu Nanging saiki atimu ono wong liyo Ibarat esok mendung Awan aku kudanan Sore mbok larani Mbengi tak tangisi Mung iso bayangke kabeh kenangan Kowe tak boncengke turut ndalan kekepan kudanan Saiki nyatane kowe malah milih dikekep wong liyo Opo kowe ra kroso abote atiku Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Ibarat esok mendung Awan aku kudanan Sore mbok larani Mbengi tak tangisi Mung iso bayangke kabeh kenangan Kowe tak boncengke turut ndalan kekepan kudanan Saiki nyatane kowe malah milih dikekep wong liyo Opo kowe ra kroso abote atiku Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Hoo-oo-oo

  • Suka banget mbak cangtip🥰

  • Trending 1🔥

  • Mewakili banget kak happy 😭

  • Wah udah trending 1 aja nih,semangat mbak Happy😍😍

  • Wes pokokke nak seng nyanyi mbk happy mesti dadi apek lagune,.joss

  • Penak tenan coveran e min, sukses selalu

  • Wonogiri,,penggemaar mb happy,suarane joosss👍🏻👍🏻👍🏻

  • Bagimu, Aku mung badut 🤣🤣🤣 Minggat’o

  • Suaranya adem bnget

  • Gass pol"lll.....trending#1# Queen of ambyar kediri punya💕💕💕💕

  • Gilaaaaaaa tranding 1 ❤

  • TEAM AJUR angkat tangan🤚🏻🙁

  • mbak happy alus men suarane😍

  • Terbaik mbak heppy udh trending 1...

  • Ra peerduli PINGAL Ra perduli wes TATAS pokok selalu happy asmara selalu dihati

  • Wahh trending 1 nii mantap kak

  • mungkin mreka memang masih saling sayang.....keren mbk happy..... 👍

  • Sukses Terus Kak Happy 🥰

  • "Terimakasih atas pelangi yang pernah kau lukis, meski kini warnanya mulai terkikis" 20 November 2021

  • Trendingkan Gessssssss.... Sukses terus buat HA & Adhigana Music

  • Mantap mba Happy!! pinggalmu tekan ati !!!!

  • Ojo nanges ngono dek heppy

  • Dia memang punya hati, tapi bukan untuk kamu 🙃 -Karawang -remuk prenn

  • Yeayyyyy selamat kakkkkk akhirnya trending 1 ❤️🔥❤️🔥❤️🔥

  • Keren banget,,,,,gasss trendingkan ❤️❤️❤️🔥🔥🔥

  • Aku ki mendem opo pikiran kok yen kelingan kowe malah mumet 🚮 BYL , 22 NOV 2021

  • wow trending 1

  • Mung iso mbayangke kabeh kenangan 🥺

  • Trending 1 yok ❤❤❤

  • Kediri hadir.Siap gasskeun mbak happy minn trendingkann gaes

  • Liriknya dalem banget 😄

  • LAGUNYA enak banget di denger....sukses selalu buat kamu hep.....

  • Top lagu2nya hepy asmara

  • Harta Tahta Happy Asmara

  • Mbak happy tatanan rambutnya baguz.. lebih berwarna.. lebih dewasa.. SUKSEZ CLLUE Mbx happy

  • Kereennnn🥰

  • Cantiknya mba happy, sukses terus

  • "Sego dikekep dang mateng,, la "kowe dikekep wong liyo,,, dang pye jalll ...

  • Trending 1 mantep

  • SARANGAN HADIR...suarane kak happy uenaaakk pooolll...mantab betul,,,insyaalloh trending 1.

    • @yWISATA KAMPUNG SUSU LAWU SINGOLANGU

    • Ngisor e sarangan kwadungan hadir wkwk

    • Sarangan ne pundi mbk? Kulo geh sarangan

    • Magetan kidul etan dewe hadirr

    • @Ari Adipamungkas bd.dawung Tapi Sakiki netep neng Jumapolo🤣🤣

  • Cantik bgt , inspiratif 😚

  • Fans dek happy ini g cuma kaum muda lho,mak2,bp2 jg anak2 yo akehh Ttp jaga style sopan tetep elegan yo nduk

  • Sesuatu yang datang pasti akan pergi, dan sekarang aku tak bersama nya lagi. -karawang 20 nov 2021

  • Gawe opo nggawe alas kaki lak duduk de'e alesanku melangkah lagi (emot geni) Nganjuk, 20 November 2021

  • PASHATI Jogja hadir mbk happy... Salam kenal, tambah sukses Adhigana music dan mbk happy asmara.. trims

  • Sukses terus buat seniman Indonesia khususnya daerah Jatim.

  • Dj remix nya dong versi happy asmara pasti enakenn

  • ojo nangis mba😭

  • Sore di larani.. tapi bengine Ora nangiss.. the power of bucin 🤟🤠

  • Enak suara ya salam dari 🇲🇾🇲🇾🇲🇾

  • alhamdulillah trending.. mantep mbak happy.. mantep suarane ayu wonge.. sukses selalu

  • Hadir sore.. selamat dan semangatt..trend #1

  • Hore Alhamdulillah trending 1

  • Isuk mendung awan kudanan bengi awakku greges 😅

  • Mantap adigana musik.salam dari kami Purwodadi Jawa tengah.🙏

  • Sukses mb happyy

  • mantaapp..semangat,sukses selalu kak😊

  • TRENDING 1 ALLHAMDULILLAH

  • Ayo dong hapy asmara cover widodari

  • Sukses terus kak Happy Asmara & Adhigana Musik .. yuuuk TRENDINGKANNNNN

  • alhamdullilah bu bos trending 1. tetap semangat widodari. jangan putus asa kejar terus cinta pak bos allah pasti memberikan yang terbaik

  • salam ora dulang orak mangan...

  • Mantap! Suka lagunya kak happy! ܗܦܝ ܫܠܡܐ

  • Selalu suka dgn musiknya adhigana..sukses terus,,

  • YOKKKKLAH PASHATI MARI KITA GASSSS BANTER TRENDING KAAAN QUEEN OF AMBYAR

    • @Avriani Wahyuhati iya bener,tapi kadang itu dipermasalahkan sama fans yang berotak dangkal

    • @andi nugroho duluan happy kali Yeni baru skrng lagian lebih pantes happy soalnya dpt penghargaan penyanyi wanita terambyar

    • Minn

    • Gas

    • @Avriani Wahyuhati setuju

  • Piye sing jelaske karo wong tuo Wes nglakoni tekan semene Nek akhire bakal bubar pisahan Kowe kegodo tresno karo wong liyo Nglali kowe sing tau omong dewe Nglakoni tresno tekan tuo Ora ngeliyo mung aku ning atimu Nanging saiki atimu ono wong liyo Ibarat esok mendung Awan aku kudanan Sore mbok larani Mbengi tak tangisi Mung iso bayangke kabeh kenangan Kowe tak boncengke turut ndalan kekepan kudanan Saiki nyatane kowe malah milih dikekep wong liyo Opo kowe ra kroso abote atiku Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Ibarat esok mendung Awan aku kudanan Sore mbok larani Mbengi tak tangisi Mung iso bayangke kabeh kenangan Kowe tak boncengke turut ndalan kekepan kudanan Saiki nyatane kowe malah milih dikekep wong liyo Opo kowe ra kroso abote atiku Kudu kelangan wong sing paling tak tresnani Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Ra jenak dolan ra doyan mangan nek ra mbok dulang Hoo-oo-oo

  • Trending 1 🔥🔥🔥🔥

  • Sumpah uenak bgt didengernya..👍👌

  • Happy trending 1 mba happy, happy selalu ya🤗

  • Trendingkan Bosque, semoga makin sukses buat Happy Asmara & Adhigana Music.

  • Hadir......., adem denger suara ne happy asmara

  • Ayo gas lagu widodari nya versi happy mas inug...

  • Mantapp mbak ku😍😍😍😍

  • Sukses terus ya mbk happy 😍😍🥰🥰🥰😘😘😘😘😘q suka lagu nya

  • Bolak balik puter lagu Pingal versi mbak Happy dan mas Denny, wes ora ono liyane ... ❤️❤️❤️

  • Lagunya kk heppy asmara memang pmarkotop .... semangat terus kk happy asmara 😘😘😘

  • Aduhh enaknyaa coveran pingal mba hepii..

  • Iya min reques WIDODARI versi nya Happy Asmara min plisss ....

  • Alhamdulillah trending 1 mbak happy ❤️❤️