HAPPY ASMARA - TRESNO TEKANE MATI (Official Music Video) | Pengenku Siji Nyanding Sliramu

Dipublikasikan tanggal
HAPPY ASMARA - TRESNO TEKANE MATI (Official Music Video)

Title : Tresno Tekane Mati
Voc : Happy Asmara
Songwritter : Andi Mbendol
Arr : Deden Mahdyan
Produksi : Adhigana Music
Location : Tumpak Bledek

LIRIK
Aku ra lilo pisah marang sliramu
Mergo omongan dadi salah paham
Janjimu tak patenke ing jero rogo iki
Supoyo tansah kelingan sliramu
Wong lanang liyane ra bakal iso ngganteni
Jenengmu tak ukir sakjroning ati

Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati
Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali
Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati
Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu

Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki
Yen pancen kowe kroso gek ndang bali
Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu
Aku ra pengen ngopo-ngopo pengene ming ketemu
Wes setaun aku mesti ngenteni tekamu
Sliramu kegowo njero impenku

Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati
Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik
Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati
Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati

Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati
Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali
Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati
Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu

Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki
Yen pancen kowe kroso gek ndang bali
Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu
Aku ra pengen ngopo-ngopo pengene ming ketemu
Wes setaun aku mesti ngenteni tekamu
Sliramu kegowo njero impenku

Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati
Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik
Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati
Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati

Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati
Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali
Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati
Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu


Produksi : Adhigana Music
FB : Adhigana
IG : @AdhiganaMusic

Komentar

  • Jenengmu tak ukir sak jroning ati. Makasih ya gaes, mpun nonton mpun menemani aku.. pokok e dongo sing apik" kanggo sampean KABEEEEEHHHH. Pashatiku maturnuwun. Mas andi mbendol maturnuwun lagumu mewakilkan. Viralne e ges

  • Temindung agustus 2021.lagu ini saksi bisu cinta kita... Cinta yang gabissa bersatu mas.semesta ga mengizinkan kita sama2 ..namamu masih tersimpan rapi dihatiku sampai mati. Terimakasih karna telah menjagaku dan mencintaiku. Sekarang apa kabarmu... Dimana kamu. Doa terbaikku untukmu mas#aandwi

  • Cantiknya jawa timur Jogja bagian cidro 25 september 2021

  • ku hany penggemar.. kern ku suka lagu2mu..nghibur...

  • Dekat denganmu adalah haluku, namun jauh darimu adalah piluku yang paling pilu ๐Ÿฅ€ ~Surakarta, 21 September 2021| 13.13

  • Nyawang mbak happy mesem hawane dadi pengen mesem wkwk

  • trimakasih nyentuh banget .. asal kau tau nduk itu doa yg datas juga tau..

  • Bestt

  • Sms.......Comen..... Google.....sms.....

  • Mantap queenkuu๐Ÿ˜˜

  • Aku ra lilo pisah marang sliramu Mergo omongan dadi salah paham Janjimu tak patenke ing jero rogo iki Supoyo tansah kelingan sliramu Wong lanang liyane ra bakal iso ngganteni Jenengmu tak ukir sakjroning ati Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki Yen pancen kowe kroso gek ndang bali Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu Aku ra pengen ngopo-ngopo pengene ming ketemu Wes setaun aku mesti ngenteni tekamu Sliramu kegowo njero impenku Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki Yen pancen kowe kroso gek ndang bali Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu Aku ra pengen ngopo-ngopo pengene ming ketemu Wes setaun aku mesti ngenteni tekamu Sliramu kegowo njero impenku Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu Terjemahkan ke bahasa Indonesia

  • LAMONGAN NINGGAL CIDRO

  • I'm addicted to south asian songs now โค๏ธโค๏ธ

  • Versi heppylebih enak ๐Ÿฅบsehat trus happy panjng umur ya..berkah rezekinya โค๏ธโค๏ธ

  • Mojokerto-malang aku tresno karo kowe mas tapi isoku opo , kowe ngado demi harga dirimu mas, lek awale aku jujur gak mungki ngene mas, tapi aku tetep sayang kowe mas #rizkyekop

  • pengenku siji nyanding sliramu tekane mati mirip lagu aku tenang pengenku siji nyanding kowe selawase

  • Aku wes usaha setia lo tapi ndee malah karo koncone bank titil wasu tenan ๐Ÿ˜ญ

  • Luve

  • Mantap mba hap

  • TRESNO KEPENGGAK WETON MBAKYUUUU AJUOR JUM :(

  • mantappp

  • ๐Ÿ™Saya berdoa untuk semua saudara saya di Indonesia untuk mengatasi pandemi covid19 ini. Jika Anda membaca pesan ini, saya berharap yang terbaik untuk Anda dan keluarga Panda๐Ÿ™๐Ÿ˜๐Ÿ™๐Ÿ˜๐Ÿ‘

    • @Adhigana Music terima kasih banyak Tuhan memberkati Anda dan keluarga Anda ๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ

    • aamiin aamiin

  • dari hongkong hadirr

  • The best editorr๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Cilacap Jawa Tengah hadir , melu ngramekno

  • Asyyyyeeek jooosssss

  • Idola wesss๐Ÿ˜ฒ

  • Jan lagune kat ndsik memang mantap

  • Semoga kamu bahagia . Cikarang_080521_

  • Penyanyi koplo yg paling aku suka 'happy asmara'

  • Mbak happy ra tau mengecewakan jos tenan

  • Wes ta Uber sapek Nibo Tangi Jebule di temu Tonggo.. Banyuwangi.17 Agustus 2021

  • Request Happy Asmara manyanyikan lagunya Mu Band - Apasih maumu. Versi koplo . (Ditelepon gak bisa di WhatsApp gak dibales Apa sih maumu)

  • Bu boss nyanyine mbayangin pak boss ki..

  • Lagu asli pertma yg bawain via vallent

  • Mantap mbk hepi.. Smn biso hibur semua kalangan bisao menjadi contoh semoga bisa bersatu kembali berusahalah.. Gusti pasti ngijabai

  • Sek jare tresno kuii bahagia.... Tapi nyatanee OPO aku lan koe .... Gusti Tulung cabuten ROSO sek gedee Iki... ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • Salam sing Cirebon ๐Ÿ‘

  • dimana ada Heppy,, di situ ada..... gassss.............

  • Mantaaaapppp juga lagunya....aseeekkkk bisa bikin nano2 hati gue

  • Josss Happy

  • Buat lagu tu pakai bahasa nasional biar rakyat indonesia semua ngerti klw ini mh khusus bwt org jawa :)๐Ÿ˜€

  • Apik Lagune...Jeruuu...๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

  • Maap telat satu minggu!

  • Next:jang ganggu happy asmara

  • berhenti jadi payung untuk dia yang ingin hujan2an banjarnegara 08_08_2021

  • SELALU MANTEP

  • The Best๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ

  • Bang request lagu Widodari ya bang๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

  • Ayoooo merapatttt lurrrrrd,aseekkkkk

  • โ™ฅ๏ธ

  • Lagu nya mewakili suara hatiKu Thx. mbak happy jgn lupa trendingkan PASSHATI ๐Ÿ˜˜

  • Aku ra lilo pisah marang sliramu Mergo omongan dadi salah paham Janjimu tak patenke ing jero rogo iki Supoyo tansah kelingan sliramu Wong lanang liyane ra bakal iso ngganteni Jenengmu tak ukir sakjroning ati Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki Yen pancen kowe kroso gek ndang bali Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu Aku ra pengen ngopo-ngopo pengene ming ketemu Wes setaun aku mesti ngenteni tekamu Sliramu kegowo njero impenku Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki Yen pancen kowe kroso gek ndang bali Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu Aku ra pengen ngopo-ngopo pengene ming ketemu Wes setaun aku mesti ngenteni tekamu Sliramu kegowo njero impenku Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati Pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati Dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu

  • Sukaaaaaa bngetttt

  • Tetep cantik mbak Happy

  • Hadir indramayu โคโคโคโค๐Ÿ‘๐Ÿ‘ sukses slalu emba heppy karil & channel ya amin

  • aku ra lilo pisah marang sliramu mergo omongan dadi salah paham janjimu tak patenke ing jero rogo iki supoyo tansah kelingan sliramu wong lanang liyane ra bakal ganteni jenengmu tak ukir sakjroning ati pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali tok duakke ora popo tresnoku tekane mati sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu sadarmu tak enteni nganti tekan saiki yen pancen kowe kroso gek ndang bali aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu aku ra pengen ngopo ngopo pengene ming ketemu wes setaun aku mesti ngenteni tekamu sliramu kegowo njero impenku pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu balik tok duakke ora popo tresnoku tekane mati sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati pengenku siji nyanding sliramu tekan ku mati dongaku ra bakal mandeg sedurung sliramu bali tok duakke ora popo tresnoku tekane mati sing penting rasaku sak teruse ono neng njero ati, neng atimu

  • Lirik lagunya bagus, tapi aransemene ada perpaduan yang terlalu di paksa, coba kalo buat versi akustikan, enak tuh lagu

  • Getun au ninggal smean dek bien ๐Ÿ˜‚

  • Shippppo gaesss

  • Request lagu bahagia(setiap yang ku lakukan untuk diri mu) mbk

  • Aku ra lilo pisah marang sliramu Mergo omongan dadi salah faham Janjimu tak patenke neng Jero Rogo iki Supoyo tansah kelingan sliramu Wong lanang liane ra bakal iso ganteni Jenengmu tak ukir sajroning ati Pengenku siji nyanding sliramu tekanku mati Dungoku ra bakal mandek sedurung sliramu bali Tok duakke ora popo tresnoku tekane mati Seng penting rasaku sak teruse ono ning jero ati, neng atimu Sadarmu tak enteni nganti tekan saiki Yen pancen kowe kroso gek dang bali Aku ra doyan mangan yen kepikir sliramu Aku ra pingin opo opo pingine mung ketemu Wes setahun aku mesti ngenteni tekamu Sliramu kegowo neng jero impenku Blitar 13 mei 2021

  • Next mbak request " mendung tanpo udan"

  • Lagune eleng jaman2 SMA ๐Ÿคฃ

  • Banyuwangi

  • hadir malang sante sayang sini tak pangku ๐Ÿฅณ

  • Next : Lali Rasane Tresno ๐Ÿ‘

  • kok DuaKne aQhu emOoch...> ..._trEsnaQhu teKanE MATI _HK...02_08_2021

  • Mas den bali mas denn heh jaannnn๐Ÿคช

  • Pengen ku siji nyanding sliramu tekane mati. Dongaku ra bakal mandek sak durung sliramu bali Magetan, 03-08-21 mnf

  • Up.. gas trendingkan.. #Pashati Banjarnegara Jawa tengah hadir ๐Ÿฅฐโค๏ธ

  • Pengenku siji

  • Keren ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Trendingkan gaes, ben mantan mantanmu podo ngrungokne

  • Ngedit video ini brpa jam

  • Gas trendingkan! btw mbak happy semoga selalu diberikan kesehatan! selalu ada karya baru tiap minggu!

  • Gas yo trandingkan teh happy

  • _sampai detik ini kau masih dihati_ _tapi sayang kau udah pergi_ _tapi ra popo kok,disini aku masih setia menanti_

  • Hajar boskuh

  • eeee tibak e emoh pedot

  • Sukses selalu ๐Ÿ”ฅ

  • Lagune mas black skin boy pancen joss

  • genah trending gass yok

  • Setelยฒ teros ra bosen pokoke๐Ÿ’–๐Ÿ˜Š

  • Mba happy idolaku love you kapan ke madiun mba

  • Ts

  • Yok trending kan

  • Wes tenan lagu2mu Panceng puenak di rungokne mbk happy...mantap sukses slaluu

  • Telat hadir bukan halangan...yg utama beri support...

  • Ten gunung kapur paleng

  • Mantap kalii๐Ÿ˜ญ

  • Denpasar hadir Heee, happ ndang gelar konser neng bali

  • Min mau tanya, nih video yg ngedit dewa bukan??

  • Alhamdulillah trending 7 mint

    • @Adhigana Music maksudnya lgu ini trenฤ‘ing musik youtube...

    • maksudnya kak

  • Ya Allah mbak ku tambah uayuuuuuu

  • Mantul happy asmara

  • lagu nek wes di cover kro happy asmara wes, marai candu lahir batin gass poll trending sukses terusss

  • Available on spotify dong

  • Up ne lurr.. true story

  • Trending slurrr