Jhené Aiko - None Of Your Concern (Official Video)

Dipublikasikan tanggal 14 Nov 2019
None Of Your Concern
jheneaiko.lnk.to/NoneOfYourConcern
"Chilombo" the album - available everywhere March 6th
instagram.com/jheneaiko/
twitter.com/jheneaiko
facebook.com/jhene.aiko.589/
Lyrics:
I been contemplating, meditating
Should have waited
Should have never dated
You seem irritated
Baby, why you never say it?
Isn't this worth saving?
I can feel you fading off
We're not gonna make it long
Guess you can not take it
Guess its worth saying
It’s none of your concern anymore
None of your concern
Is it even worth it at all?
Is it even worth it?
Is it gonna work anymore?
Is it gonna work?
Am i being heard anymore?
Am i being heard?
I been hearing things and seeing things
And so it seems, you’re moving on from me
Caught you on the scene with little miss thing
And trust me she really don't want beef
That's besides the point
I'm disappointed as the homie
What is it you see?
I want better for you moving forward
What's better for you than me?
Guess that's none of my concern anymore
None of my concern
It ain't even worth it no more
It ain't even worth it
It don't even hurt anymore
It don't even hurt
It ain't gonna work anymore
It ain't gonna work
You been hearing things and seeing things
And so it seems I’m moving on my own
The audacity to question me
Like you ain't leave me
Out here on my own
I was traumatized and suicidal
Sick and tired I am not to blame
Once I felt a way, but not today
I’m not afraid now i can say
Get your bitch ass off of my phone
Please leave me alone
I am not your girl anymore
You need to watch your tone
Don't worry about who it is i'm fucking
Or who I am loving
Just know that it is not you
This isn't up for discussion
I wish you good luck man
When it comes to you
It's none of my concern anymore
None of my concern
I know that I'm deserving of more
I know what I deserve
Not scared to be alone anymore
Not scared to be alone
It don't even hurt anymore
It don't even hurt
Burnt out
You been on some bullshit
Burnt out
You moved to my city
Got turnt out
Everybody knows now
Words out it turns out
You know I had these issues when you met me
Results of the post damages that I haven't dealt with
And i only want the best for you moving forward
But you back tracking with niggas that ain't shit for you
Don't belong around your aura
You know there's not a day in these modern times
You haven't crossed my mind we both crossed the line
Seems like I needed you more than I needed myself
Just like I always felt like cheating on you would be cheating myself
To me that's just some dumb shit for you to say we done with
Tryna speak your heart, tryna make your mark
Then go deeper and make a scar
But every time i lay down I think about you naked
And if you find my replacement, how could you?
I made you cum 9 times in one day
Your two lips should come in a vase
You rode my face I realized you look as good as you taste
Fingers all in your mouth I'm grabbing you up
And dicking you down and grabbing your waist
Your room is my only escape
I guess that's none of your concern
#NOYC

Music video by Jhené Aiko performing None Of Your Concern. © 2019 Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc.

Komentar

  • ❤❤❤❤Love 💯

  • Is there a version without Big Sean’s verse included or do I have to keep stopping it at 3:26?

  • Wish it was another guy rapping Sean’s verse. Like Ty because dude he flew through it instead of gliding

  • I’ve been listening to this song on repeat nonstop, trying to get over a breakup. Not going to lie I’ve been skipping Sean’s part but after recent events with my ex it made me realize why she added the part. She’s pouring all these emotions out and all he has to say back is “it’s not my fault” and sex. I’m ready to close this chapter in my life. I wish the best and strength to everyone whose experiencing the same ❤️

  • Jhenè lowkey gets me in my feelings and every time her songs plays I just feel like crying I love her so much😭❤

  • 💔💭

  • My girl yelled at me for long but i didn't care, and this shit explained to me in 4mins that i shoulda cared...

  • I fought to make it work. I wasn’t perfect myself nor was she. She left me cold turkey with her Scorpio sting... it hit deep. I’m a Virgo... I’m healing myself. It will take time but this song helps daily. I will be strong. To anyone out there, don’t be afraid. Be strong it will be ok. You can & will heal over time. Don’t hurt yourself more. I know how it feels to feel stuck crying your eyes out. Love yourself. I’m here for you❤️💪. Thank you Jhene. We all love you deeply.

  • Every time I hear this song, it takes me back. He had my heart ❤ but I didn't have his. We don't even talk anymore. 😞

  • 3:03 is my favorite part cuz the music

  • I love her aesthetic.

  • Reality😩

  • 🤗🤗🤗

  • Jhene Aiko You're Amazing Songs 'None Of Your Concern' Feat Big Sean, Your Album Chilombo.

  • She’s so Beautiful❤️😍

  • Who is that dude at the end?

  • my favorite lyric is "get your bitchass off of my phone please leave me alone"

  • Damn... this hit hard

  • Some1ne been hurtin AudiAiko im sorry.......😔🐶😘🐱,Nomore pain,Nomore mistaking.💛💛💛 Wat iz niggaz mistaking?😏

  • 1:54 but I didnt know she was a cat lady :o

  • Oshun vibez

  • You’re so stupid your videos so old it’s hot in here and someone kind of smelled like the 🛌

  • Oh, yeah, oh yeah Uh, yeah I been contemplating, meditating Should have waited Should have never dated You seem irritated Baby, why you never say it? Isn't this worth saving? I can feel you fading off We're not gonna make it long Guess you can not take it Guess it's worth saying It's none of your concern anymore None of your concern Is it even worth it at all? Is it even worth it? Is it gonna work anymore? Is it gonna work? Am I being heard anymore? Am I being heard? (Nah yeah) I been hearing things And seeing things And so it seems you're moving on from me Caught you on the scene With little miss thing And trust me, she really don't want beef That's besides the point I'm disappointed as a homie What is it you see? I want better for you, moving forward What's better…

  • I'm late but Sean's part is like when you text a whole paragraph pouring your soul out to someone and then you get a " K." as a response. Skip his part it's not worth it.

  • I seriously wish I had her voice .. she can break you and heal you with it

  • This just reminds me of that one ex I can’t get over🥺💔

  • i cant stop singing this song

  • she said as a homie i want better for u wat do u see in her dats tuff

  • LMAO 😂 all he thought about was sex..

  • C' parfait... 💜

  • I don't know how I've listened to this on repeat for days and not took my own life.

  • your my friend

  • Those who had the nerve to thumbs down this video belongs to the streets!

  • This would sound so dope acoustic.

  • ugh shes so GOOD

  • Love this song so much.

  • :-(

  • Am I the only one that was really connected to what Jhené was feeling and then got mad when Sean come in the song cuz he wanna start rapping about licking her up and stuff🙄 bye 👋🏽

  • “Meditated should have waited should have never dated”

  • 😒😢😢😢

  • It's none of my concern anymore. 😣

  • She looks like kourtney Kardashian?

  • I felt this one. You better push those vocals Jhene!🙌🏾🙏🏾🙌🏾

  • 3:21 🌺

  • Big Sean hit dat bit 😅

  • I would love a home like this

  • When your friend take a bite of your croissant without telling you be like : *none of my croissant anymoree

  • This song is my life in music ❤❤❤🥰

  • Should have waited should have never dated I felt that🗣😩.

  • I love all your songs

  • This deserves so much more than 35 mil; the world doesn’t deserve Jhené and clearly don’t appreciate real lyrics 😩💔

  • This song hits different after a break up

  • her voice is silk 😍

  • My boyfriend of 7 years broke up with me tonight & I found myself here, Jhene your songs are the only thing keeping me here rn😰😰😰😰😰 Heartbroken yo

  • 2020 anyone ?

  • nah who ever dislike this song you dumb she fiyah and this song heats hard!!!!!!!!

  • Tbh I really think Sean learning his lesson

  • Jhené turns her pain into art and gets pure perfection 🤍🦋

  • Big Sean ruined this song period

  • The Queen Jhene is far too precious for Big Sean , she is too enlightened , too intelligent , too insightful , too beautiful , too mature. Notice how Sean only contributed with an ill-timed awkward verse where he considers his dick as his best asset . Bruh .........the audacity . And Ari indeed don't want no smoke - it enrages me that this fool was playing Jhene for that - well nvm .....

  • Sounds like Marvins Room in the beginnin

  • Soo contemplative, poignantly graceful...

  • 2:08 pause she really ment get off her phone

  • I relate to every part of this song. EVERY. PART. (Except Sean lol)

  • G jycxgvv no gym bnhuu

  • U he nknv g in b ppl hggggpvhH

  • Yf ok lutrch hi ucutbp ul fvhhb

  • big sean messed up my damn vibe

  • Will someone talk about the aesthetic of this video!

  • did she cover up that big ass tattoo with Big Sean's face???

  • It don’t even hurt anymore; it don’t even huuuuuuuurrrrrrrt ❤️

  • The most beautiful woman in the world

  • some of these comments are so deep and sad

  • her cute cats

  • My girl put this song on acting petty rn I ain't do shit

  • Let me treat you right fine thang, don’t worry baby your worth it all.🌹

  • I love your music

  • I feel her part more.real recognize real,It don’t even hurt anymore!

    • But Sean was right.women want a healing man,not a man that needs healing.

  • id-tv.org/tv/video-2xBmr__FYKQ.html ↗️↘️↙️↖️

  • am i the only one who likes big sean’s part lmfao

    • no, i really liked it. i kept going back bc i was surprised lol, sounds good

    • Alenka - LMFAOO

    • Yes it’s terrible 😔

    • lol same , i think it's rlly good lmfao

    • Sameee