Jonas Brothers - Used To Be (Official Audio)

Dipublikasikan tanggal 6 Jun 2019
Used To Be (Official Audio)
Song Available Now: JonasBrothers.lnk.to/HappinessBegins
Connect with Jonas Brothers:
twitter.com/jonasbrothers
facebook.com/JonasBrothers
instagram.com/jonasbrothers
Music video by Jonas Brothers performing Used To Be (Audio). © 2019 Jonas Brothers Recording, Limited Liability Company, under exclusive license to Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/PqlLNE

Komentar

  • Pienso que Only Human y Used to be hubieran quedado mejor como sencillos o singles para vídeo clip. Y hubieran tenido más aceptación a los fans.

  • I love this song so much ❤️❤️ I love you guys, its been more than a decade 😭❤️❤️

  • sometimes i feel like this song is for miley even though there is on wedding bells idky i just get that feeling specially from the line you used to be the one that i loved

  • Its June 7!!!!this album came out 1 year ago today!!!!!

  • love this song!!

  • .

  • This song really makes me think of my brother and I couldn’t stop crying listening to it

  • 110% about Demi, this is Nick's song to Demi

    • @Ms. R lol no, that doesn't even make any sense, to each it's own interpretation ig

    • Nope Miley

  • Listen too id-tv.org/tv/video-kMVxrkZQ630.html

  • Quarantine feels... For my stupid ass Hulk 💚

  • This sounds like a post Malone song but still love it ❤️

  • Is this about Demi 😂😂

  • Kevin, joe, nick I want you to know that I really love this song thank you

  • beautyful song**********)**(i likeeeeeee*)

  • getting the vibes that this is about Demi

  • tyyukkhulehyynmku tji;;fjji;

  • tjuifyjmukk thyyufpryyl.ehyu'ehyw;p t;lfh

  • THANKS MISS MILEY

  • r there same kinda lik. diff types here.? mutual. pushluck."s ?sbadkindbutterflies+queen. | _vs. YouAllOvrMe.tay's balanc. of V.trend. C cliche'. >> look. the thing is. u cnt escpe. trends. either in the prod. here or in lyr.s (ThereNoWay) its usually a balnc. i guess. so if u hv to fill in a story then do that. how the hell did (bck2u) mold lyr.s into both prod.s?? ya well (+is it just me) also hd that story Style. PushLuck is lik DanceAgain. It’s the twisted.version. IsItJustME + PushLuck ‘s overuse of mel’ ThereNoWay + PushLuck

  • Demi

  • This song is so good. The vocals and sound. Wow

  • Dios mío, estos chicos son encantadores, I love their new style, just my type of music, it's stunning, I love them even more. Only one word describes them, and that is (perfection)

  • post malone vibes here)

  • ❤💓💓💓💓💓😘🤩💕🥰💌🥰😘i love you jonas brothers

  • Joe's voice🤤🤤❤️

  • Can we talk about those beautiful harmonies in the chorus??? The musician in me is loving this song!!

  • SONG 15

  • I hope Mandy hears this

  • Single potential

  • Missed the first Jonas Bros wave as I was busy raising my boys but here I am in 2019 @ 47 and I just adore this music!

  • This song sounds so much better live

  • This song is underrated. It’s kinda simple, but very meaningful and relatable. Not to mention beautifully bittersweet sounding. Get this shit on the radio 💗🙌🏼

  • has anyone besides me looked at a comment and thought, i wish i said that

  • Es mejor la que canta Daniel Shaw con el mismo título.

  • I see them tomorrow in Tulsa for the first time in my life. 10 year old me would be freaking out. 21 yesr old me is freaking the FUCK out. So excited. I hope they sing this song tomorrow. 😔❤❤

  • am i the only one who hears zach herron in the background I'm probably just used to obsessing over him and his vocals though

  • I think I fucking love this song.

  • This is about Demi Lovato

  • Really, this time are your time. Completely in love and fascinated. Greetings from Colombia

  • The harmonization is 🔥🔥🔥

  • do the video please

  • I want the Brothers to re-release an album of their greatest hits in their current voices

  • Love this song so much that we made choreography to it! instagram.com/p/B1hc1nKnl2s/?igshid=5rjgwrahpqf8

  • Lovr

  • There so good 🖤🖤🖤💖💖💖

  • Well They're sound USED to be unique. Now they're just like evrybody else

  • I’m not sure what’s better, the song or staring at their sweet asses😍😍

  • 🎶🎶🎶🙌🙌🙌

  • I wish I could meet you guys tomorrow at the concert that would be a dream come true for me but I love all of your songs

  • 0:40 OH MY GOD JOE I-

  • This is my favorite song on the album!!

  • The first time i played this album.. nnnnaaa i dont get this music The 2nd time i played it on our component..Damn album is good.. its getting right through my vines..

  • IM THINKING,,,THIS SONG SAY GIGI BTW

  • ❤️❤️❤️

  • Is perfect ❤️

  • G

  • O

  • N

  • J

  • Hi

  • ITS AMAZING SONG..

  • Love this song so much 😊❤️

  • this song is not about Demi

  • I'm Turkish and I love listening to Jonas brothers😀 nick Jonas👍

  • Hmmmmm the side with demons 100% about demi ...im just saying i saw the lyrics and yeah could be about dem

  • I love the entire album! So good! Hope you guys the best! 💕

  • It's 7:32 in the morning and I'm depressed. This song has got me in my feels and now I'm sad. Thanks, guys lol

    • Cheer up!! Let me share happiness with you. 🤗

  • We all think this is about demi.

  • i want Zayn to do a cover for this song

  • You guys should get Khalid to feature on this song, it'll sound soooooo good. Love the song as it is already though.

  • Loved the song...

  • Favorite songs from this album: 1. Love Her 2. Every Single Time 3. Used to Be

    • Sendii YY 1. Comeback 2. Hesitate 3. Strangers

    • Yessss Love Her and Every Single deserves more loveeee🤧🤧

  • Demi's song.

  • It should be ‘M’ not ‘k’ anymore

  • Me encanta 😍😍😍😍

  • THIS IS THE BEST ALBUM NO CAP

  • Yay they got back together😭😂 lol

  • COOOOOOOOL....

  • Loooove u from marocco

  • VOCALS!!! 💜

  • aaaaaaaaaaaaaa

  • Sounds like a OneRepublic song:) you can hear that RyanTedder helped writing that song

  • This song sounds so much like RIP by Olivia O’Brien like oh my

  • Seems like a song of Post Malone .-., But in better way buddy!

  • Joe really has me shook

  • This one and Cool are my favorites so far :)

  • I’ve never owned a JB album until this one....wow. So freakin good!

  • Is Kevin singing?????

  • One of my favs out this album

  • I think this is about Sophie turner because they broke up for a little while

  • I wonder if Nick wrote this about Demi. Their friendship seemed to go south when Nick met Priyanka, and later Demi had an overdose, then she wasn’t invited to the wedding.

    • 110%

    • I think it's about Olivia

    • YES, BUTI THINK THAT COULD BE ABOUT GIGI.

  • 😍😍😍😍

  • Esta es mi fav

  • I cried during this song😭.

  • I want musics like goodbye and goodnight again

  • Joe's voice at 0:34 is such a breath of fresh air. change my mind.

  • Already looking forward to the concert

  • good song

  • When ll Kevin sing lead

  • the guitar background is so taylor vibes haha