M.A.C - Cuma Saya ( Official Music Video )

Dipublikasikan tanggal 29 Peb 2020
Titlle : Cuma Saya
Singer : Elmar , Bello , Roold , Rhe M.A.C , Riona , Mor M.A.C , Bray_D
Genre : Reagge
Year : 2020
Instrument + Mixing & mastering : Morde sawaki
Song writer : Morde sawaki
For businnes :
Instagram : Morde_sawakii
instagram.com/morde_sawakii?igshid=1nnzln79x4a67
Email : mordesawaki@gmail.com
Kontak : 081247676381
JANGAN LUPA LIKE COMENT SHARE DAN SUBSCRIBE ๐Ÿ””
Dengarkan Lagu CUMA SAYA di Aplikasi Langit Musik www.langitmusik.co.id/new/album/12423972
Aktifkan NSP CUMA SAYA dengan cara:
Telkomsel: Ketik CUMASAYA kirim ke 1212
XL/Axis: Ketik CUMASAYA kirim ke 1818
Tri: Ketik CUMASAYA kirim ke 1212
TERIMAKASIH ๐Ÿค—
#cumasaya#reaggetimurindonesia#timutsonghits#timursong#hitstimur#lagurapreagge#indonesiamusic#mordesawaki#hiphoptimurreagge

Komentar

  • Orang timor tuh asik kalo diajak nongkrong engga dibawa hati kalo bicara bicara ngaco...

  • Ngena banget liryknya ๐Ÿ˜

  • 40 juta view ??????? wow mantaf

  • Malaysia Hadir...mantak cukk

  • Musik yang paling enak ya ini 6๐ŸคŸ๐ŸคŸ๐ŸคŸ๐ŸคŸ

  • lagu anak timur emang terbaik pokonya the best lah ๐Ÿคฉ๐Ÿ‘, perlahan terlihat kelebihan orang timur salam dari tanah SUNDA ๐Ÿ˜Ž RANGKASBITUNG-LEBAK BANTEN โ•

  • .

  • Knp si lagu" timurr it enk di dngar....

  • Mantap kaka

  • lagu timur emang puoll mantul๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Lyrics: Sayang kalo bosan ko bilang Jangan ko pigi dan menghilang Ya kalo sa salah tolong diubah Bukanya ko langsung berubah Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Ko bola bale su macam deng setrika Ko sombong sampe stelan lupa sa Bila ada waktu mari tong berbincang Sio ade nona jang ko hilang hilang Rap: Yeah nah ko pigi cari Yang lebih dari Sa ini sudah yang paling mengerti Dari baik buruk tangkis ko pu beu (beu) Sayang kasi enak ya Enak macam papeda deng heu Ko pikir lagi Stop lupa diri Sampe mana tetap sa yang kopi koi cari Ko pu gelisah sa yang kas tenang Sa paling hafal Sa yang tau cara kas senang Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Jang ko mo slak Sombong untuk jalan pica bunga Sa yang su mengerti dong su tau sa punya Mo jalan sampe mana Mo sakit bagaimana Pasti ko cari saya ko tra akan lupa saya Sa yang su kopeng harga diri lapis belis Ko pu manja goyang lidah sambil angkat alis Mo stelan jurus remot andalan apa bilang Kalo bosan kasi tau ko pu cara jang menghilang Sejauh apa ko menlangkah tapi Tetap ada sa dan ko akan kembali Ko pu slak ko pu skak Sa su hafal mati Sampe cara kas nyaman pun cuman sa saja yang mengerti Yeiy cinta ko punya Untuk seutuhnya Mo cari sampe dimana tetap sa ni ko pu rumah Semuanya indah tinggal ko pu suka Mana jalan yang ko pilih semua bebas dan terbuka Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Cukardeleng sayang koi main apa e Mo tampeleng tapi sio sa pu sayang e Ko pu busuk sa tau ko pu katu sa tau Ko pigi baru begemana kalo aroolu jauh Ko cari kalo memang ada yang seperti Sa sayang slalu sayang dan paling mengerti Adoo..Ko jahat patah sa pu hati Pigi pigi ko ikut ko pu Rap: Mo bagai mana pun tetap ko minta ampun Tuhan su menuntun ko pu sayang anggun Siapapun tak bertahan ko pu ego beruntun Tanya dong pasti bilang ko wanita beruntung Yo bunuh sa pu hati demi ko pu kesenangan Tara tipu tapi jang ko bikin tinggal kenangan Sa ada pada gerimis pasang surut hubungan Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya

  • Lyrics: Sayang kalo bosan ko bilang Jangan ko pigi dan menghilang Ya kalo sa salah tolong diubah Bukanya ko langsung berubah Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Ko bola bale su macam deng setrika Ko sombong sampe stelan lupa sa Bila ada waktu mari tong berbincang Sio ade nona jang ko hilang hilang Rap: Yeah nah ko pigi cari Yang lebih dari Sa ini sudah yang paling mengerti Dari baik buruk tangkis ko pu beu (beu) Sayang kasi enak ya Enak macam papeda deng heu Ko pikir lagi Stop lupa diri Sampe mana tetap sa yang kopi koi cari Ko pu gelisah sa yang kas tenang Sa paling hafal Sa yang tau cara kas senang Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Jang ko mo slak Sombong untuk jalan pica bunga Sa yang su mengerti dong su tau sa punya Mo jalan sampe mana Mo sakit bagaimana Pasti ko cari saya ko tra akan lupa saya Sa yang su kopeng harga diri lapis belis Ko pu manja goyang lidah sambil angkat alis Mo stelan jurus remot andalan apa bilang

  • Saya tercengang mendengar suara pace, salam dari cirebon jawa barat

  • Kau mo cari yang bagaimanaaaaaaaaaaa

  • nice song ๐Ÿ˜๐Ÿ˜.. from malaysia

  • MANTAP SOB ๐ŸŽ‰

  • Gaya lu keren bg kayak qorry gore

  • Hiphop.reegea.rapperr dancer gw akuin dah indonesia bagian timur ga ada lawan nya.

  • lagu ini mengingat kan saya pada vidio Ah Sudahlah:v

  • Salam dari Aceh

  • Video klip awalnya bagus setting efek nya, cuma yang terakhir kok jadi berubah

  • Saya suka saya saya sukaaaaaaa.,,

  • Fix videonya kerennn

  • Salam Dari Kuala Lumpur Malaysia ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ. teruskan berkaya.

  • Baru tau gw qorygore Suaranya bagus ๐Ÿคฃ

  • Scane pertama kita bilajar jgn prnh bawa pcr beli es jeruk๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • keren (y)

  • Aye aye ayeee

  • Cukardeleng e, lgu sadap skali. Biar sa smpe di ujung dunia, sa tetap pndgr setia lgu timur. Salam anak rantau timur di Jerman

  • 1:01

  • Yang Dislike. Taunya musik Ballad,mellow doang ya?

  • lagu ini isteri sy tuju kt sy,maknanya dlm tu,sy tetap setia isteriku,....kalau salah kau bilang,lalu ku ubah,ko mau cari yg bagaimana dan juga dpt di mana,walau hingga ke hujung dunia yg mengerti kau tu juga sy(yg di ringkas kan)salam sahabat dr sarawak,malaysia

  • keren abang abang

  • Enak bgt jo๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Sebenar nya semua lagu itu bagus..hanya saja perubahan tren/gaya kehidupan sehari2 yg membuat lagu itu menjadi lebih menarik di era nya..

  • Asik Banget lagunya...

  • Om,,, Wahhhhhhhhh.... Kalo Pake Drone keren nih tempatnya di buat Klip om..............

  • Keren๐Ÿ‘

  • Asli rege nya ๐ŸคŸ

  • Gilee pantainya indah banget ๐Ÿ˜

  • cinematic nya keren sekali kaka. sa rasa bangga

  • sekilas mirip qorygore

  • suka suka banget

  • hadir jateng

  • GUA KESINI GARA GARA REKT

  • Orang timor orangnya santai semuaa

  • ๐Ÿ˜๐Ÿ˜nice song ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ

  • LIRIK Sayang kalo bosan ko bilang Jangan ko pigi dan menghilang Ya kalo sa salah tolong diubah Bukanya ko langsung berubah Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Ko bola bale su macam deng setrika Ko sombong sampe stelan lupa sa Bila ada waktu mari tong berbincang Sio ade nona jang ko hilang hilang Rap: Yeah nah ko pigi cari Yang lebih dari Sa ini sudah yang paling mengerti Dari baik buruk tangkis ko pu beu (beu) Sayang kasi enak ya Enak macam papeda deng heu Ko pikir lagi Stop lupa diri Sampe mana tetap sa yang kopi koi cari Ko pu gelisah sa yang kas tenang Sa paling hafal Sa yang tau cara kas senang Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Jang ko mo slak Sombong untuk jalan pica bunga Sa yang su mengerti dong su tau sa punya Mo jalan sampe mana Mo sakit bagaimana Pasti ko cari saya ko tra akan lupa saya Sa yang su kopeng harga diri lapis belis Ko pu manja goyang lidah sambil angkat alis Mo stelan jurus remot andalan apa bilang Kalo bosan kasi tau ko pu cara jang menghilang Sejauh apa ko menlangkah tapi Tetap ada sa dan ko akan kembali Ko pu slak ko pu skak Sa su hafal mati Sampe cara kas nyaman pun cuman sa saja yang mengerti Yeiy cinta ko punya Untuk seutuhnya Mo cari sampe dimana tetap sa ni ko pu rumah Semuanya indah tinggal ko pu suka Mana jalan yang ko pilih semua bebas dan terbuka Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Cukardeleng sayang koi main apa e Mo tampeleng tapi sio sa pu sayang e Ko pu busuk sa tau ko pu katu sa tau Ko pigi baru begemana kalo aroolu jauh Ko cari kalo memang ada yang seperti Sa sayang slalu sayang dan paling mengerti Adoo..Ko jahat patah sa pu hati Pigi pigi ko ikut ko pu Rap: Mo bagai mana pun tetap ko minta ampun Tuhan su menuntun ko pu sayang anggun Siapapun tak bertahan ko pu ego beruntun Tanya dong pasti bilang ko wanita beruntung Yo bunuh sa pu hati demi ko pu kesenangan Tara tipu tapi jang ko bikin tinggal kenangan Sa ada pada gerimis pasang surut hubungan Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya

  • Dari Video ini gw harus lebih hati hati kalo beli es jeruk sama cewek gw, bisa bisa dibawa sama orang cewe gw hahhaha

  • asyik pooool...josss tenan

  • intronya lama amat

  • Lagunya enak banget ๐Ÿฅฐ

  • Aku wong kulon

  • Bima NTB โœŒ๏ธโœŒ๏ธโœŒ๏ธ marijuana

  • Rege dari timur๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

  • anak bogor mana like nya!!

  • Coba aja gak ada campurran Rapp nya pasti enak lagi dari timur ini luar biasa๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

  • Jslvjjjxl

  • yang dislike 8500 orang kuping nya kesumpel dosa

  • Sayang kalo bosan ko bilang Jangan ko pigi dan menghilang Ya kalo sa salah tolong diubah Bukanya ko langsung berubah Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Ko bola bale su macam deng setrika Ko sombong sampe stelan lupa sa Bila ada waktu mari tong berbincang Sio ade nona jang ko hilang hilang Rap: Yeah nah ko pigi cari Yang lebih dari Sa ini sudah yang paling mengerti Dari baik buruk tangkis ko pu beu (beu) Sayang kasi enak ya Enak macam papeda deng heu Ko pikir lagi Stop lupa diri Sampe mana tetap sa yang kopi koi cari Ko pu gelisah sa yang kas tenang Sa paling hafal Sa yang tau cara kas senang Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Jang ko mo slak Sombong untuk jalan pica bunga Sa yang su mengerti dong su tau sa punya Mo jalan sampe mana Mo sakit bagaimana Pasti ko cari saya ko tra akan lupa saya Sa yang su kopeng harga diri lapis belis Ko pu manja goyang lidah sambil angkat alis Mo stelan jurus remot andalan apa bilang

  • Yang mengerti kau tu cuman saya

  • Timur ama jawa bisa colab nih

  • Enjoy the song

  • Enak lagunya sob lanjutkan karyamu๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Lagunya lucuuu suksessss โค๏ธ

  • lagu ni dah masuk dalam kepala HELPPP

  • Udah masuk tv cuk

  • Suksess trus kk, jangan berhenti berkarya โ˜บโ˜บ

  • Gua sampe skrng puter terus ni lagu,suka gue ma suara anak timur indonesia,semangat berkarya

  • kualitasnya mantap

  • INDONESIA itu HEBAT...punya ALAM yg INDAH punya Berbagai macam BUDAYA, dan juga berbagai ANEKA MUSIK yang asyik, teruslah berkarya

    • Dan juga buaya hahaha gurau2

  • k clique mcm dorang

  • Yg dislike vidio ini adalah org2 iri yg tidak mampu berkarya bagus layaknya lagu ini ๐Ÿคฃ๐Ÿ’ฉ

  • proud of you broo damn

  • Kasi lirik nya la

  • Sa bangga jdi anak timur

  • Asik, holiday vibe nih musik

  • Asik bet lagu nya

  • kak ini di pantai base-G bukan?

  • Yg jaket orange paling mantap

  • Kam,21 Jan 2021

  • Pengangguran Tangerang 21 Januari 2021

  • #M.AC Vs #kclique

  • K click indonesia

  • W

  • Msh mending ya ada yg ngertiin. Lah Saya ga Ada yg ngertiin๐Ÿ˜†๐Ÿ˜Œ

  • Gila B rollnya tebaikkk

  • Saya orang Batak cuma kalau denger lagu dari timur,bawaannya mau goyang and have fan,mantapss sukses teruss God Bless You

  • Keren

  • lagu om baini..siuk2 smua

  • Keren๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Bruh lebih enak lagu timurrrr daripada lagu dangdudt

  • Jadi ini yang asli yang di jadiin Dj yang di youtup yutup Mantep ah

  • Bew bew

  • Yang terbaik bukanlah yang datang dengan segala kelebihan, melainkan yang bertahan dengan segala kekurangan.

  • Sayang kalo bosan ko bilang Jangan ko pigi dan menghilang Ya kalo sa salah tolong diubah Bukanya ko langsung berubah Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Ko bola bale su macam deng setrika Ko sombong sampe stelan lupa sa Bila ada waktu mari tong berbincang Sio ade nona jang ko hilang hilang Rap: Yeah nah ko pigi cari Yang lebih dari Sa ini sudah yang paling mengerti Dari baik buruk tangkis ko pu beu (beu) Sayang kasi enak ya Enak macam papeda deng heu Ko pikir lagi Stop lupa diri Sampe mana tetap sa yang kopi koi cari Ko pu gelisah sa yang kas tenang Sa paling hafal Sa yang tau cara kas senang Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Jang ko mo slak Sombong untuk jalan pica bunga Sa yang su mengerti dong su tau sa punya Mo jalan sampe mana Mo sakit bagaimana Pasti ko cari saya ko tra akan lupa saya Sa yang su kopeng harga diri lapis belis Ko pu manja goyang lidah sambil angkat alis Mo stelan jurus remot andalan apa bilang Kalo bosan kasi tau ko pu cara jang menghilang Sejauh apa ko menlangkah tapi Tetap ada sa dan ko akan kembali Ko pu slak ko pu skak Sa su hafal mati Sampe cara kas nyaman pun cuman sa saja yang mengerti Yeiy cinta ko punya Untuk seutuhnya Mo cari sampe dimana tetap sa ni ko pu rumah Semuanya indah tinggal ko pu suka Mana jalan yang ko pilih semua bebas dan terbuka Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya Cukardeleng sayang koi main apa e Mo tampeleng tapi sio sa pu sayang e Ko pu busuk sa tau ko pu katu sa tau Ko pigi baru begemana kalo aroolu jauh Ko cari kalo memang ada yang seperti Sa sayang slalu sayang dan paling mengerti Adoo..Ko jahat patah sa pu hati Pigi pigi ko ikut ko pu Rap: Mo bagai mana pun tetap ko minta ampun Tuhan su menuntun ko pu sayang anggun Siapapun tak bertahan ko pu ego beruntun Tanya dong pasti bilang ko wanita beruntung Yo bunuh sa pu hati demi ko pu kesenangan Tara tipu tapi jang ko bikin tinggal kenangan Sa ada pada gerimis pasang surut hubungan Ko mo cari yang bagaimana Ko mo dapat juga dimana Biar ko sampe ke ujung dunia Yang mengerti ko tu cuma saya

  • NUANSA TRADITIONAL KUALITAS INTERNATIONAL

  • Kau mo cari yg bagaimana?? Kau mo dpt yg bagaimna??

  • Enak banget.... Lgu Nya Guys Good Job pokoknya

  • Orng timur kyak kita itu gk putih tapi hitam manis ๐Ÿ˜Ž