My Channel is Changing Forever

Dipublikasikan tanggal 26 Mei 2020
Top tens and lists are done. It's time for an all-new era of content. It's time to let go of what doesn't work anymore. It's time to make room for what's new. I hope you join me on this journey.
Everywhere you can find me: linktr.ee/MatthewSantoro

Komentar

  • He used to be so happy.

  • Excited to see whats new but will always rewatch the old content, my wife calls you the bold guy.

  • I started watching your channel cause of the top 10s and I hope you find a new love with this. Peace ✌

  • Boys and Girls this is what happens when you break through on DMT :D

  • Eat mushrooms break reality?? Lol. Luv friend. I get it

  • You peaked 5 years ago man that’s tuff

  • Probably going to miss those top 10 videos so much 😥

  • Me made this then went on to calling out Tik Toks, lol

  • Matthew Santoro *Yesterday* : Top 10 Scariest! Matthew Santoro *Today* : NUMBER 15!!!

  • lmao baldy thinking he pyro and all.

  • So what will be his future content? Vlogs?

  • Soooo 50 amazing facts gone too ?

  • I'm kinda glad he's changing content because although I found him for his list videos I watched for his comedy but I've kinda lost interest in list videos they're all so similar

  • We support you dear ❤️ more love joy hope peace states of awe and bliss 💚🧘🏻‍♀️

  • I appreciate the message, but because of the whole forest burning metaphor, it's really weird to think about

  • his head very shiny

  • Are you not doing scariest creepypastas and scariest legends that still exist and c ok intent like that anymore???? I'm confused

  • Proud of you man!

  • Forrest Fire 🔥 😱

  • Thank you Matt for this beautiful video. Looking forward for the next era. Sending love from TO. Always on team Santoro. ♡♡♡

  • matthew supports deforestation

  • So u believe in forest fires Wtf

  • am i the only one who thinks those pine trees are really beautiful

  • We will build the Future!

  • This will Chang me for ever

  • Such a touching video buddy. I have loved for videos for years now. Can't believe 10 years.

  • Watch this week his burning drown Australia and next week his eating a bat and couching on people.

  • lol what a joke

  • This video was filmed in Australia 2020

  • Stop being weird man can you pls just go back to top 10 videos but if anything cant you just say our content is changing.

    • Without all the razzmatazz!?

  • *Mathew is done with top tens cause he doesn't want to court for plagiarizing websites*

  • Plot twist: *Hes talking about top 10 worst diasters*

  • Did you drop acid or something??

    • Wow...I can see my hands man..

  • That was very insightful and almost brought me to tears thinking about my life.

  • Are we at least gonna get 1 more 50 amazing facts to top it off at 150? Just curious.

  • breaking news: ID-tvr Matthew Santoro found responsible for the massive forest fire that caused heavy damage and burned down 20 houses.

  • I know all to well what you mean by ''Our goals become our cage''. There was a quote in the movie called The Maxx which stuck with me forever and i think it was taken from another book. It goes like this ; And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom. Take care my friend and let the light shine on -.-

  • Damn bruh he started a forest fire

  • That was an awesome short! Can't wait to see the next 10 years of content! 😊👏

  • Did he just start a forest fire?

  • This, after that whole forest fire thing in Australia 😂

  • What a great way to tell us about the new content. This video inspires me. Looking forward to the new stuff!

  • well done Mr Santoro the sun must have reflected from your head onto a dry leaf and started a wild fire. Now thats quality content right there. Who said global warming exists wildfires just start wherever the sun is able to hit Matthew's head.

  • Ummmm were you in Australia a few months back?

  • This was amazingly well done. Props to whomever filmed this.

  • The number 10s on the tree I think is from his creepy pasta videos where a girl counts to 10 and it never ends and the number 10 keeps appearing for Matthew

  • TOP 10 ARSONISTS FROM CANADA

  • Love the videos, and the challenges you’ve come through really show ya how to keep on going even at our lowest. I believe we will all support you and whatever is to come!!

  • A bit too late dont ya think guy?

  • Only you can prevent forrest fires

  • who came from his tiki rock video saying he was quoting

  • Man.... I loved your top 10 videos and relied on them to put a smile on my face! Oh well, all the best in the future Matthew

    • I started a top list channel, take a look 😊

  • Just put on a cowboy hat and become brave wilderness

  • Matt watch out the trees are on fire

  • Dude I just discovered you recently because of your emotional video you put out a while back, and I went through that too, and you really touched my heart.. like no other person in entertainment before. God speed good sir, you give hope and inspiration that not everything on the Internet is hollow and vapid.... thank you

  • i used to watch all of your top 10 vides all the time when i was younger. i cant wait to see the new content you're gonna bring

  • Everybody gangsta till the bald Canadian gets arrested for committing arson

  • Been watching you since 2013, sad to see the old content go, but I guess all good things must come to an end

  • My man has learned everything and does not know what to do. He has all the facts.

  • Are you really promoting burning forests??? I know you are not, BUT there are a lot of children which DO NOT know.

  • Everyone get ready for 51 one amazing facts

  • only u can prevent forest fires

  • Does this mean it's time to put the Knowledge Whale to rest...?

  • 😂 instead of just saying he’s done with top 10’s we get him burning down an entire forest😂 just say you’re done with that we’re not aiming for the oscars here

  • So... put simply, you started a forest fire?

  • Toyota. Let's Go Places

  • I'm a big fan and I hope that you continue to do videos. I learn a lot from you. :)

  • I used to watch this guy way back in the day

  • Are you still gonna do facts vids

  • who’s here from tiktok

  • Who came here after his TikTok

  • He ran out of facts he made my childhood tho

  • Thought that was very good Matt

  • I know his channel is Changing Forever, but exactly in what way is his channel changing??? That part always got me.

  • Please don’t quit

  • Got it gonna join matt in his journey into arson and forest fires

  • He's Coming Home To Toronto, He's Leaving LA. So indeed this channel is changing forever.

  • This the most positive, inspirational video I’ve ever seen! And it didn’t need to be sappy, dramatic or 4hrs long to get the message. I am being genuine when I say I cried at got so emotional. Thank you Matthew! I look forward to your new content!

  • Just don't delete old videos.

  • I unsubbed years ago, I wont lie, but It's good to know you're finally gonna be branching out This video has hope, and it looks promising. I'm not sure I'm gonna stick around, but I will wish you Luck Matthew. Also, just to letcha know, some of the fire in the video had a few layering problems, so it might be best to have a second look the next time you try to make somethin with VFX