Only The Family, Lil Durk & Chief Wuk - Turkey Season (Official Video)

Dipublikasikan tanggal 10 Mei 2021
Stream "Only The Family Presents: Loyal Bros by Lil Durk \u0026 Only The Family"
music.empi.re/loyalbros

Follow Lil Durk:
instagram.com/lildurk
twitter.com/lildurk
www.tiktok.com/@lildurk
soundcloud.com/lildurk
fb.com/lildurk
otfgear.com/

Subscribe: bit.ly/Subscribe-to-Durk

Komentar

  • Wuk the one who started OTF durk make sure everybody eat

  • wasthat real weed

  • hahahahahhahaha my drunk ass walked up into this music video without even knowing it because i needed another 6 pack, legit

  • These dam turkeys to loud 🀣 don’t know how to stay quite 🀣

  • Soda Rock BS n your light Clown

  • looooooooooooooysosoosososβ€οΈπŸ–€πŸ–€πŸ–€πŸ’›πŸ™ƒπŸ™ƒπŸ˜šπŸ˜šπŸ˜…

    • loooooooooooooirnoπŸ˜šπŸ˜šβ€οΈπŸ’›πŸπŸ˜…πŸ–οΈ

  • If you close your eyes Wuk sound like Fredo Santana

  • Was that a stolo they was boutta hop in

  • He said β€œ50 thousand on my neck feel like George Floyd.” Damn...

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • What he sayin bout von?

  • they both got the outfit on for von from grandson for president.. Respect..

  • This hit different on a partybox 1000

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • Durk a Chicago street legendπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • 3:24 this whole time this nigga got a ps4 headset onπŸ˜‚

  • I heard them turkeys coming innnnnn

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • Put v Roy all on my fitted cap

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • Chief Wuk looks like Pootie Tang a lil bit πŸ˜‚πŸ˜‚

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • Rip sending love in prayers to family and friends

  • Uh uh uh

  • Yo lil Durk otf he not cool with slime members

    • Yo lil Durk otf he not cool with slime members

    • Yo lil Durk otf he not cool with slime members

  • Who saw the Hyundai logo πŸ˜‚

  • 😭🀣🀣🀣

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ’ͺπŸš€βš‘πŸ–€

  • β€œ they say my name is vain I had to low lay & get my money up β€œ πŸ”₯

  • id-tv.org/tv/video-Du-c_JumGPI.html

  • Holy shit I thought it said chief keef

    • id-tv.org/tv/video-6dSyBXfSQp4.html πŸ‘πŸ½πŸ€

  • Boy this was von song.....smurkio took bro sauce.

    • @Joao V. M. Bro dont believe nothing u see or hear..its clear if u look at it.the student becomes the teacher.

    • von literally said durk taught him how to rap

  • Weird how he dissed a op and now his older brother got killed well durk you know what to do

  • How is the intro longer than the track

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • 0:49

  • Durk is the black Jesus

    • Don’t do that cause first u can’t compare people to Jesus and second Jesus prolly ain’t even white no disrespect jus say he fire or the hottest in the game or sum like that bro πŸ’―πŸ’―βœŒπŸ½πŸ€

  • 1:52 🀌🏾

  • πŸ’”πŸ’–πŸ™πŸ˜’πŸ˜‡πŸŒˆπŸ™πŸ™πŸ™πŸ™

  • And do not grieve the holy spirit of God, by whom you were sealed for the day of redemption.❀️ Ephesians 4 30

  • Von Adlibs?

  • id-tv.org/tv/video-Er5L7XGwrc4.html

  • No this ain’t turkey season this is durky season because he been spiting fire

  • Teacher : CALL YOUR MOM THIS INSTANT ME: MANNNN WHHHAAATTT!????

  • durks β€œ uh uh uh β€œ be weird lmao

    • FaxπŸ˜‚ but song fire tho

  • I’ve been waiting in this collab

  • The humorous locust sadly flap because rule therapeutically instruct until a simplistic jaguar. meek, substantial velvet

  • The beat though hit hard

  • Lil durk be making good ideas and he’s songs half of them I like but half of them lame

  • πŸ”₯

  • R I p KING VON. PS NONE YALL RAP AS GOOD AS HIM

  • The forgetful dashboard simplistically smile because atm recently scratch beyond a hilarious timer. female fertile, quixotic parcel

  • Wuk went hard af

  • truck driver had a gaming headset

    • id-tv.org/tv/video-sA4lMKGJWZU.htmlπŸ‘€πŸ€£

  • Yes

  • Man watπŸ₯΅πŸ₯΅

  • Otf Chief wuk Vezzo πŸ”₯ bro found a new flowπŸ’―πŸ’―πŸ’―πŸ’ͺ

  • Yeah people keep dissing on him him and his crew goin to pull up and blast that fire bust a cap in them

  • He said I gotta do a number 3 πŸ˜†

  • Driver had on turtle beach headset tfπŸ˜‚ he was gaming in that bitch

  • The trucker got a turtle beach headsetπŸ˜‚

  • I love how Durk doin songs wit every otf artist πŸ”₯πŸŽ―πŸ’―dat giv dem a name an a chance to shine ✨

  • "got 50,000 in my grills it look like george forman"

  • I love this

  • Bro if this fake gangsta shit don't stop

  • I thought I saw Chief Keef πŸ’”

  • Turkey time

  • Hitting lickkkks πŸ€«πŸ˜ˆπŸ¦ƒ #Speakersblowin πŸ—£οΈπŸ’¨πŸ’¨

  • he got my mic 😭😭😭

  • Cars Passing By & They dont gaf they gone keep rapping & sniffingπŸ˜‚Man I Love This Shit

  • What s the word cuzzo

  • That's shit slaps But do I have πŸ”₯music? 🎢

  • Rip josh

  • Nice

  • Shit fireπŸ”₯

  • OTF TATTTED ON MY NECK .. PLAY GAMES BOY THATS THAT DISRESPECT…FUCK A FOUL WE GIVEN TECS!

  • It's harvest season why the prices doubling?

  • Wuk had the hardest verse no cap.

  • They filmed that in my office. The back of a truck is my own personal hell for 8-10 hours a day.😁

  • Shiddy ahhh😭😭😭

  • Chief wuk part GOOOO HARDDDDDDDDπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  • Chief what ?

  • Go Bump " Big Hurl- ( Word To My Body ) " 2

  • Crown so heavy better than jerry phd

  • Lil durk just say the nword one time on this song..cool

  • 0:41 Brooke Hogan πŸ€”πŸ€―

  • Muk got sum heat!!!

  • ChiRaq

  • No one: Lil Durk: Man Whhhaaatt

  • Durk in his primeπŸ”₯

  • Bruh i just found out the title didnt say chief keef....

  • What is this Turkey season?

  • 1:37 SAVE IT ....

  • U can hear Master P song no limit Soldier in the beat

  • Chinx lives4eva

  • Backwoods 6 in Ohio lol

  • That turtle beach thoπŸ˜‚

  • Nigga a ps4 turtle beach head set on 🀣 am I the only one who peeped πŸ‘€

  • Rap?

  • 😌😌😌

  • What's good Durk! Big CS say you doing a great job. It has been a minute since my first show for the Showcase Tour at RVP studios 221 Bull Hill Ln, West Haven CT, I appreciate all of your support towards my journey Brother. I hope you having a good day and Get some turkey sandwiches considering it's turkey season of course. By the way Trackhawks went Waaay to hard. I haven't heard you rip the mic like that since 52 bars part 2. May Heaven and Sky Group Bless you cuzzy bro!