Sasya Arkhisna - Cerito Loro (Official Music Video Langit Biru Record)

Dipublikasikan tanggal
Official Music Video: Cerito Loro - Sigit Priyono
Dont Forget Subscribe Langit Biru Record: bit.ly/SubsLangitBiruRecord

Big thanks to:
My God. ALLAH s.w.t
Artist. Sasya Arkhisna
Songwriter. Sigit Priyono

Thanks also for:
Drum : Findo
Bass : Totti
Kendang : David
Guitar : Endung Z
Kentrung : Mokoto
Key : Tegar
Violin : Ihsan
_______________________________________

Cerito Loro (Lirik)

Tak tembangke lagu iki
Kanggo sliramu sing paling tak tresnami
Getun ati iki aku ra nepati janji
Aku lungo tanpo kondo
Mergo kedanan wong liyo

Kelingan mbiyen dewe ketemu
Kowe janji ra bakal ngelarani atiku
Segampang iki caramu mupus roso tresnoku
Aku ra bakal lali
Tekan kapan ra bakal tak ngapurani

Kowe lungo ninggal aku atiku loro
Ora nyongko kowe gampang keno gudho
Aku raiso nompo lehmu dolanan tresno
Tak akoni pancen aku iki dudu sopo sopo

Sing gede pangapuramu lungaku ninggal tatu
Wes gawe loro atimu
Aku ra butuh tresnomu kabeh kuwi mung palsu
Tak buang roso tresnoku korban janji manismu

Tak jaluk pengertianmu
Ojo dadi loromu tulung ngapuranen aku
Ati iki dudu dolanan dudu pelampiasan
Senajan uripku pas-pasan aku wani kelangan

Ora perlu tok getuni cerito loro iki
Ora bakal tak baleni

Kowe lungo ninggal aku atiku loro
Ora nyongko kowe gampang keno gudho
Aku raiso nompo lehmu dolanan tresno
Tak akoni pancen aku iki dudu sopo sopo

Sing gede pangapuramu lungaku ninggal tatu
Wes gawe loro atimu
Aku ra butuh tresnomu kabeh kuwi mung palsu
Tak buang roso tresnoku korban janji manismu

Tak jaluk pengertianmu
Ojo dadi loromu tulung ngapuranen aku
Ati iki dudu dolanan dudu pelampiasan
Senajan uripku pas-pasan aku wani kelangan

Ora perlu tok getuni cerito loro iki
Ora tak baleni

Ora perlu tok getuni cerito loro iki
Ora tak baleni
_______________________________________

Now Available On:

Link Video Karaoke Cerito Loro:
id-tv.org/tv/video-O7CV8BIKMa0.html

Apple Music : itunes.apple.com/album/id/1564...
iTunes : itunes.apple.com/album/id15645...
Spotify : open.spotify.com/album/3tSkjf...
_______________________________________

Gerry Mahesa ft. Lala Widi's songs on this channel:
Salam Tresno: id-tv.org/tv/video-hl8gSJr8gDA.html
Rembulane Ati: id-tv.org/tv/video-pYrRw0jalkU.html
LDR: id-tv.org/tv/video-0nZ2L6UWwLc.html

Safira Inema's songs on this channel:
Seluas Samudra: id-tv.org/tv/video-ohNnC6wzKmo.html
Suwun: id-tv.org/tv/video-EG7FIq7pFfA.html
Wes Suwe: id-tv.org/tv/video-MQ415lj4LPE.html
Wes Dalane: id-tv.org/tv/video-zmzhHn_7Qjo.html
Kembalilah Cinta: id-tv.org/tv/video-65Q-Vb8ta5g.html
Mantan Kui Sampah: id-tv.org/tv/video-_0LbH1HQnDg.html
Jika Bukan Jodohku: id-tv.org/tv/video-enjdfOL9Mo8.html
Opo Kurang Sayang: id-tv.org/tv/video-2ppVv0zAkYo.html
Nutupi Laraku: id-tv.org/tv/video-6Q1d8dfg7dY.html
Ninggal Tatu: id-tv.org/tv/video-LTjwPi-h3kA.html

Happy Asmara's songs on this channel:
Bojoku Nakal: id-tv.org/tv/video-ucX36aU3kd4.html
Kudu Ikhlas: id-tv.org/tv/video-UAc0holbf2I.html
Sak Ora Orane: id-tv.org/tv/video-CEUJ5E28P1U.html
Ninggal Tatu: id-tv.org/tv/video-OrFCDI0BES4.html
Emong Tanpo Riko: id-tv.org/tv/video-AXe6HUNj8jQ.html
Pas Sayang Sayange: id-tv.org/tv/video-kRrx0_QMoSM.html
Dosakah: id-tv.org/tv/video-S7Y_0oXRXM4.html
Kadung Jeru: id-tv.org/tv/video-9dacI32fwI0.html
Terlanjur Sayang: id-tv.org/tv/video-AVkkwnvBK8s.html
Sing Tenang: id-tv.org/tv/video-YhDFTwrmFQI.html
Baik Baik Saja: id-tv.org/tv/video-BwenPTLaVMw.html
Welas Hang Ring Kene: id-tv.org/tv/video-WUEMigz0RE8.html
Tresno Bedo Agama: id-tv.org/tv/video-yRXR6Z6Ll1o.html
Lintang Ati: id-tv.org/tv/video-F-DNqANxm60.html

Jihan Audy's songs on this channel:
Dada Sayang: id-tv.org/tv/video-ohNnC6wzKmo.html
Ditinggal Pas Sayang Sayange: id-tv.org/tv/video-SBelR51m-os.html
Sayangen Sak Senggangmu: id-tv.org/tv/video-yka10N2hRGs.html
Dosakah: id-tv.org/tv/video-tc6M1ZlpPNg.html
Patah Hati: id-tv.org/tv/video-jEfC_rXUBz4.html
Mengharapkanmu: id-tv.org/tv/video-3yvtFSFvINQ.html
Siap Loro Ati: id-tv.org/tv/video-M9SEhJXDybY.html
Kartonyono Medot Janji: id-tv.org/tv/video-b4rgh1z4psw.html
Mundur Alon Alon: id-tv.org/tv/video-6ASPynvyFDA.html
_______________________________________

Our Contact:
LANGIT BIRU RECORD
Phone. 085235244442
Email. Langitbirurecord@gmail.com










© ℗ 2021 Langit Biru Record

Langit Biru Record's ID-tv is under management of:
dr.m, Indonesia's 1st Certified \u0026 Official ID-tv MCN
servicesdirectory.withyoutube...

Komentar

  • Terimakasih temen temen yang sudah selalu memberikan support kepada saya. Semoga temen temen semua di berikan kesehatan dan rejeki yang melimpah yaa. Aminnn ❤️ Jangan lupa LIKE , COMMENT , AND SUBSCRIBE ya guyss. Thanks teman teman

  • Merinding gua dengernya

  • Siapapun isi ruang hatiku

  • Keren banget si kak❤

  • "Ceritanya singkat namun melekat, Hanya sekedar hadir bukan takdir, Hanya sekedar moment bukan komitmen" Palembang, 15-06-2021

  • Berani kotor itu baik "Rinso"

  • Aku ngertii.. Bukane masalh koe rong ISO move-on. Tpi mergo montorku jupiterrr,.. Sok neg aku sukses lah Yo.. Koe ora tipeku neh dexx.. .suwonnn.... Karawang.. Mboh tanggal Piro lali...

  • Teu teu ghnnnjejjenjhvvyhene

  • Gra2 lgu ini lgsung subrek channelmu mas

  • Salfok sama jam tangan yg dipakai kak sasya. Kyak punyaku mirip hehe 😂

  • Suara nya kane bener ❤️❤️

  • Aku suka mba sasya udah dari awal🍎

  • Donlod videone ah

  • ,.Apa yang d sembunyikan oleh hati .akan d tampakan oleh sikap😊 ,.jepara 2021

  • High note nya uwaaaaa😄

  • koyo ono suoro anak2 TK latian drum,opo salah kupingku?

  • Mantappp keren

  • 👍👍👍👍👍

  • Jangan pernah berjanjii,kalau semua janji itu tak pernah terjadi sesuai ekspetasi. Riau,13Juni2021

  • Bening bngt suarane😍 Slm dr pemalang jawa tengah🤘

  • Mbak sasya aku padamu

  • Subtitle Jawa nya manee mas broi

  • Iya love you mbak yg nyanyi xixixixi 😁😘🤗

  • Musiknya brantakan gak cocok kurang pas ama vocal.. Semoga kedepanya di perbaiki

  • Sek ng tiktok iki👌

  • Semangat terus ya

  • Jika memang harus menyesal, selayaknya kita bertanya mengapa Cinta tak datang lebih awal.. Kediri 11 06 2021

  • Manis banget dah si sasya

  • Vokal nya mantap banget dah....👍👍

  • Musikalitas papan atas

  • Tak misuh oleh ra ? :)

  • Penak di gawe koplo min ini lagu

  • muantep pol

  • mbake cantekk wkwkwk mbakk aku padamu

  • Love badag lah pokona ka si teteh ie😍

  • J

  • Tak tembangke lagu iki Kanggo sliramu sing paling tak tresnami Getun ati iki aku ra nepati janji Aku lungo tanpo kondo Mergo kedanan wong liyo Kelingan mbiyen dewe ketemu Kowe janji ra bakal ngelarani atiku Segampang iki caramu mupus roso tresnoku Aku ra bakal lali Tekan kapan ra bakal tak ngapurani Kowe lungo ninggal aku atiku loro Ora nyongko kowe gampang keno gudho Aku raiso nompo lehmu dolanan tresno Tak akoni pancen aku iki dudu sopo sopo Sing gede pangapuramu lungaku ninggal tatu Wes gawe loro atimu Aku ra butuh tresnomu kabeh kuwi mung palsu Tak buang roso tresnoku korban janji manismu Tak jaluk pengertianmu Ojo dadi loromu tulung ngapuranen aku Ati iki dudu dolanan dudu pelampiasan Senajan uripku pas-pasan aku wani kelangan Ora perlu tok getuni cerito loro iki Ora bakal tak baleni Kowe lungo ninggal aku atiku loro Ora nyongko kowe gampang keno gudho Aku raiso nompo lehmu dolanan tresno Tak akoni pancen aku iki dudu sopo sopo Sing gede pangapuramu lungaku ninggal tatu Wes gawe loro atimu Aku ra butuh tresnomu kabeh kuwi mung palsu Tak buang roso tresnoku korban janji manismu Tak jaluk pengertianmu Ojo dadi loromu tulung ngapuranen aku Ati iki dudu dolanan dudu pelampiasan Senajan uripku pas-pasan aku wani kelangan Ora perlu tok getuni cerito loro iki Ora tak baleni Ora perlu tok getuni cerito loro iki Ora tak baleni

  • Vokalisnya cocok banget dijadiin istri .. dipeluk itu keknya pas banget

  • Wow

  • Dan segampang itu mengingatkan janji., Yaa begitulah perempuan

  • Cantiknya sasya

  • Jangan memaksakan orang untuk slalu ada untukmu . Probolinggo, 08 Juni 2021

  • Cinta itu lucu ya,, kenapa seseorang itu cepat sekali berubah jika sdh ada hubungan. Kenapa di buat nyaman di buat sayang jika ujungnya di kecewakan😢 .

  • Next : Banyu Moto @sasya arkisna

  • Barusan tau suaranya bgus jugak ❤️

  • Ngeri kali suara wanita ini bagus banget nada tinggi nya ga ilang, makan nya apa ya mbak heheh

  • Pernah berandai dibahagiakann,tetapi semesta punya kenyataan untuk pisah 😌 . Kbmn

  • "AKU GAK DUWE QUOTES, TAPI PENGEN KOMEN KOYOK CAH2." WAKANDA FOREVER, 7 JUNI 2021.

  • Apapun yang terjadi, tetaplah bernafas Tegal 7 Juni 2021

  • Saya suka saya suka..❤️❤️

  • Masukkk mba👍

  • "Cintai ususmu minum yakult tiap hari" . Kulon Progo, 06 juni 2021

  • Woeey laaah suara ne manteeep

  • 😁😁😁mantab pokok e❤️❤️❤️

  • ❤️

  • ❤️

  • ❤️

  • ❤️

  • ❤️

  • Sewu siji "CERITO LORO"

  • Asik bnget kak sasya❤

  • Aq dudu calon mantu seng Di karepke ibu mu mending aq manut Sanjange pak parkir 😊

  • Ojo lali ngopi!! Mergo pahite kopi iso dinikmati, ketimbang de'e sing manis tapi bisane mung nglarani Cilacap,6 Juni 2021

  • "ashhhh mboh prek" Semarang 6 juni 2021

  • Suaranya bagus ini timabng heppy

  • Bahasa cinta sangat bervariasi, Dan yang paling jujur adalah do'a. Selama ini rasaku kusimpan Dengan begitu Sederhana, Sesederhana bisikku Di setiap malam ku di atas Bumi -Nya. 13.10.1992 @Abuisarofai 💜 Kras, 05 Maret 2021

  • Suka bnget sama suaranya 😍

  • Sasya Arkhisna wajib di undang ke Lapor Pak @trans7official dan di undang ke @ransentertaiment untuk nyanyi duet bersama Nagita Slavina.. Sehat2 km ya de n semoga di limpahkan rezekiny.. aamiin

  • Wusssa

  • Ayune mbak Sasya.... salam kenal mbak^^

  • Covernya bagus,dg pembawaan dan gayanya khas...

  • 04:41 - 05:06 Best moment

  • 👍👍👍👍👍👍

  • 🥰

  • Suara mu itu mbak merdu Alus enak banget di dengar😍😍

  • Wis ayu, suarane apek, wis wis nggawe ayem ati.....

  • Cerito loro = cerita dua 😆

  • Duet ke ro caknan, ben seg kae anjlok

  • Sempurna semua lagu sama musik sama orang nya..

  • mbak e menis menis ngene cah🥰

  • Wessss Loosssss 😂 Ponorogo, 2 Juni 2021

  • esemu marai nyetel lagu iki teruss

  • lucu + imuet...... bgt

  • Lebih Baik diam Pura pura Tidak Tau 😇

  • Mantebb suaraneeee👍👍👍👍👍👍

  • Pikiranku traveling lihat yang nyanyi .duh dek

  • Suaramu mbak enak pol 🥲

  • 2:30 santai bed kih

  • sing uwis yo uwis, sing durung dienteni.. -SMG, 3 Juni 2021-

  • Ntapz

  • Sedang mengetik............ Kebumen 3 Juni 2021

  • Aku putar lagu nya trus video clipnya berkali2 ,Suka gaya sasyaa 😂😂😂

  • Selain baju kamu yang pink apalagi yang pink?

  • "Tresno kuwi pancen aneh. Contone aku tresno kowe, tapi kowe ora tresno aku" Wonogiri,2 Juni 2021

    • Wkkwkwkwk MENDEMM🤣🤣🤣🤣

    • podo mas wes ayo ngopi nyang krida bakti we

  • Gue lihat lagu ini nangis tau

  • comel paduu

  • Chord dari kunci apa kak ?

  • Trending trending trending

  • Hal yang paling berat adalah mengiklashkan seseorang yang kita cintai😄

  • Lemes aku mbak weruh koe 🤣🤣🤣