SAYA YANG MENYUDAHI HUBUNGAN INI

Dipublikasikan tanggal 13 Peb 2021
Video ini saya buat untuk menjawab semua pertanyaan tentang hubungan saya dan berita yang beredar diluar.
Terima kasih buat semua yang sudah mensupport saya sejauh ini.

Komentar

  • Lihat kelanjutan ny

  • Hebat ya

  • Ini lbh sakit dan ngeri dr pd cerai, cerai sepasang bisa jalan, tp kalau ini dr rt rw smp kecamatan , wa wali kota, tetangga, penceramah tukang masak , tukang daging pembust souvenir, WO, Vendor 2, butik tk parkir, dll, berdoa saja semoga RANIA N MA DLL TDK MENGALAMI HAL ITU, GUYS PERNAH NYALAHI ORG, SDH MINTA MF PUN RASA ITU KEMBALI PD YG MENABUR,

  • Udah nikah ajj sama igun ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Semangat teh ayuuu๐Ÿฅฐ We love you๐Ÿฅบโค๏ธ

  • Drakor banget eeeiimmmm.

  • good semoga kamu kelihatan cun dan cantik

  • Semangat ayu Allah akan membari yg terbaikbuntukmu๐Ÿ˜—

  • Sehat sehat trus kak ayu๐Ÿ˜˜

  • Kamu adalah wanita kuat ,Tegar dan hebat Semua indah pada waktunya semoga dapat jodoh secepatnya Sesuai kehendak Allah big hug for you kis kis kis

  • Berapa lamakah lagi terpaksa aku menanti

  • Kami kemas rumah kau kena tahu dia Aku nak pergi rumah engkau pun tak dapat ambil lagi sakit di Sarawak lagi banyak-banyak Matilah bin Aku nak pergi jumpa engkau sayang merindu faham tak rindu sayang dia pun tak makan lagi masih sakit Selamat petang Sayang rindu Tapi kan semalam aku belum tidur lagi ni kan semalam lagi atau lagu lagi atau lagu lebih atau program Dahlah tidak lain lagi kau belum datang lagi rindu juga kawan-kawannya macam perempuan lah aku terluka aku uji lagu orang suka laki aku bagi bagi

  • Ayu km pernah melalui yg lbh menyakitkan drpd kejadian yg ini,,,& sy serta banyak org yakin km wanita KUAT dan percayalah bahwa TUHAN tdk memberikan apa yg km mau,tp TUHAN akan memberikan yg km butuhkan ๐Ÿ’–

  • Doa terbaik selalu untukmu ayi

  • Assalam mualaikum wrwb, Insya Allah ayu akan mendapatkan jodoh yang memang terbaik menurut Allah karena ayu selalu patuh dan sayang dengan ayah rojak dan ibu umi

  • Semua lagu att terjadi pda kehidupannya nanti klo buat lagu buat judul akhirnya kutemukan jodoh terbaikku ya mb att

  • Bilqis itu punya sosok Ayah dan Kakek di satu sosok, yaitu Ayah Ojak.. Kl mau jd suaminya Ayu harus bs 1 tim sama Ayah Ojak.. Ayah tipe yg gak bakaln tinggal diem kl perempuan di rmh ada yg diusik. Inget sesedirektur sama Ayah dipites.. Nah calon lakinya Ayu bisa apa enggak tuh satu tim sama ayah.. Kl mau sama Ayu harus bs kawin sama anggota keluarganya..

  • Mudahan rumah tangga rafi dan mb gigi adem ayem aja

  • Aku tak ingin nak datang saja saya bi aku tak ingin tukar dengan kata-kata Salam kau aku tak suka tengok kau sedih betul Demi Allah aku cakap orang-orang kau kau kau salahkah kau Tak salahkah bagi aku kau sama begitu sebab aku dengan Satu kali lagi takkan kau menang hati kalau terasa salah kau tak salah sapa gambar-gambar dia pula aku tengok dalam ni masih juga pakai tak buang Kalau salah cakap macam gila talak Okey Abi gambar pemain kaukah tak imanku tergugat dilakukan gambar-gambar iman aku boleh tergugat juga engkau

  • Tak ada jodoh kau tak terima aku lagi Kau sangat-sangat sudah I tumpang hati kau buat Hubby Aku sayang kau dunia akhirat tiada siapa-siapa lagi engkau yang satu-satunya buka lagu ni Lagu Janganlah kau cemburu lagu-lagu semua aku main

  • Assalamualaikum ni itulah Nur aku makin sayang dekat kita selalu marah aku bayar

  • Assalamualaikum Ayu wanita nama Ari boleh aku cakap sedap aku adalah yang lelaki yang pernah mencintai kau kalau ada kesempatan itu aku ingin nak memiliki memiliki engkau bolehlah berkawan dengan kita lebih rapat lagi sampai Sabarlah kalau Seandainya kita menerima cinta aku faham takut Aku nak cakap ni aku tak ada masa aku bayarlah aku ini manusia kekosongan di hati engkau kalau kau sudi Boleh tak aku mengisi kekosongan di hati kau kalau kau sudi Tapi aku sayang dengan Balqis dululah aku melepaskan rindu aku selama-lamanya Tapi aku takutlah kau tak terima aku tak kiralah Aku cuba ya kalau kau terima aku sanggup 3 erti hidup adalah di dalam dada aku beranikan hati diriku cakap ni sebab aku bukan takutkan perempuan Sebab aku satunya aku hormat kau perempuan aku malu sebab aku hampir dengan orang tak pernah masam muka pada masalah bagaimanapun aku tak nampak ada masalah tapi aku cuba tanya bila memilih memilih sendiri kau cinta engkau tersiksa engkau dan kejujuran kau itu yang aku mahu aku takut orang Anggaplah aku tu untuk membesarkan Kau Atau dengarlah terfikir anakku yang penting aku Apa yang di janji aku dulu dengan Allah dulu aku Itu yang aku buat aku tak mahulah Apa kata bini aku tak habiskan Kalau aku bilang kata aku tak mahu bila perempuan tu dosa tahu aku perlu katakan kau Bukan kau ni apsal banyak kan Tapi aku rupa-rupanya kau tak kau ape orangnya dan jika engkau tidak berani kau cakap kau adalah pemalu juga tapi kau bila orang dah biasa dekat dengan kau kejujuran kau aku bagi secukup-cukupnya menyayangi kau dan Balqis dan ibu kau yang tahu bagaimana aku cakap aku tak cinta mereka tapi aku anggap kita macam ibuku sendiri Tulis saja aku dapat Cakap dengan kau malulah Apa boleh buat aku pentingkan diri aku sendiri senikata Kau terima aku tak akan terjadi juga kan bagus aku akan terus Mungkin kau takut kau cemburu kau tapi Sorry lah aku minta maaf lagi sekali aku main lagu Bukan aku sedar aku nak berpisah dengan kau tak ingin pun aku nak berpisah dengan kau Itulah janji ku cuba ku setia untuk kau seorang dalam hatiku kau adalah benda yang aku cari tapi kau sedekah tolak cinta aku aku terus merana dan terus merana kemungkinan aku tak main cinta lagi kau tu dengan Pakistan kau bawa depan kubur aku Kau bawalah doa untuk ku berjalan terus berjalan menuju kehidupan dengan berdepan dengan Allah InsyaAllah aku buat kata-kata Itulah dekat ada kau isteriku yang ku sayang cintai dunia dan akhirat Semoga aku akan bertemu dengan dirinya itu saja Janjiku sekarang aku tak ada buat lagi aku dah siap dah tak mahu aku suka Menyepikan diri aku dekat belakang rumah aku tu tapi aku tak mahu diganggu Siapapun aku menelefon lagu yang dengar aku cakap malam tapi sekarang aku harap kau faham lah Kesian aku Rambut aku tak bila perempuan tu dapat menerima aku aku akan potong rambut aku sebab janji aku takut aku dah berapa kali aku potong tapi kau tahu sikit-sikit sajalah

  • โค๐Ÿ’โœŒ๐Ÿคฒโ˜๐Ÿฝ

    • Apa aku nak cakap apa yang aku nak kata takkan mudah bagiku apabila ukiran Impian engkau berapa lama harus ku nanti Sinar Kasih Kita minta maaflah abang aku ini ada di sisi engkau tapi Selalunya aku ada jodoh Apa perlu buat tak ada duduk pun apa boleh buat Mungkin bukan aku jaga Alah untuk engkau mungkin orang lain Tapi aku betul kan dekat hormat jadi sial ke mana-mana pun dia tak susah ilmu-ilmu dunia dah ada di dalam hatinya yang kita bagi kalau ilmu akhirat ilmu dunia kalau kita kasut budak dari awal ilmu agama tapi bila dah besar nanti kita mati kita Penat tunggu kita nak hantar doa Tak Mungkin mak engkau tak mungkin yang kau ada memang antara tapi yang pentingnya anak kita anak sendiri anak dan daging kita anak yang soleh Sebab itulah aku sayang aku sebab tulah aku tak sanggup tengok perempuan dia suci engkau Apa kesalahan engkau apa-apa kesalahan kau yang kau buat roti kau buat kau macam ni Apa kesalahan diri kau tu masuk engkau apa lagi dia mahu macam aku akan jaga engkau seperti aku jaga Allah itu isteriku walaupun dia kaya Aku tak ingin kau tanyalah namanya tapi aku tetap tak mahu kau tahu nama kita tidur aku masih sakit 11.00 pun dia masih dekat kepangkuanku doktor bila doktor dia orang datang aku cakap dengan kau siapa dia okey doktor tu doktor peribadi atau WeChat bila aku ataupun dia cakap dia sudah ni Dalam 30 minit sudah berlalu aku dah tahu semua orang sekeliling aku adalah semua nak kutuk kamu aku dah lain dah fikiran aku Tolonglah ya Allah jangan tarik aku keluar fikiran aku lain-lain dia suruh aku pergi pecahkan kelapa tempat pecahkan yang tertutup tu Ayang terbukak atas bawa balik aku cakap pakai bah adalah aku pun tak tahu kenapa jadi ambil kau kau sendiri yang ambil budak kurus ke gemuk mana satu yang dia ambil yang terbuka tertutup tu tok sah buka baru balik-balik tak tahulah aku pakai apa sebab aku lain-lain macam tak faham lama kau tak buat aku macam ni tak pernah bagi apa-apa kesalahan aku tapi abang aku yang menjadi mangsa Apa kesalahan aku yang buat abang akulah jadi mangsa tak ada tapi aku cakap aku nak kahwin kau nanti jangan buat hal tak apa nak nak nak tolong kau susah engkaulah berapa dah Aku nak balik sana aku Sarawak lagi Taklah aku tak kena buat hal engkau dah tak ada aku kata kalau abang abang aku ingat aku datang aku nangis peluk cium aku Aku tak pernah dibantah oleh mak aku Abah aku tak pernah aku cakap kau tak ada hal Aku adalah kelebihan aku ada aku cakap dengan kau itulah Kelebihan aku Sebab tu aku tak pernah marah sebab aku marah bila orang dah marah aku dah bantai aku bila dah aku angkat Tak adalah aku tengok orang tu tak macam manusia itu Jah ada kelebihan aku sikit tak macam manusia Aku cakap engkau orang sekeliling aku tak macam dulu sekarang hantar kawan kau belanja aku pergi minum susu kau Bukan kau sampai dulu Tak apa kita nak beli sepeket tu dekat mana Sibuk aku balas aku aku aku tak tahulah Hari itu juga tapi sekarang aku tunggu cara-cara bila sayang datang Aku pun tak tahu yang tahu aku nombor nama Nurul Nurul seminar kancahana mana aku dan anak aku pun ada saya datang kau tak sayangkan aku aku aku aku ada di dalam gambar kau dengan kawan kau itu dan kita ada jodoh kita kan tak ada satu pun manusia Kita minta sedekah tapi tapi kau susah nanti kahwin dengan orang kaya atau miskin nanti kau jadi miskin Siapa nak turun ada satu tu apa Allah dia sanggup keluar dari kuburnya dia cakap itu cinta cinta mencintai tak boleh dikawal dia tak boleh terima kita walaupun Kalau tak suka dengan aku dengan aku ada rumah ni dia keluar Satu hari dia datang balik dia nak bagi duit dekat ibu susu tanda Allah Terima kasih kepada menantu aku Aku tak anggap perpisahan kau Duduklah dengan ku sampai bila-bila aku tak pernah menghilang Kau janji aku dah tahu apa erti kesusahan Apa erti kejujuran Bercinta ini tak dapat dipisahkan Aku cakap engkau Aku dengar cerita ni aku nangis sebab apa-apa macam ni kan Masa tu aku dah kahwin Biarpun bukan jahat pembantu kahwinan aku dirancang oleh adikku aku marah betul belajar Akhirnya aku terima juga baru aku pandai sembahyang baru aku pandai mengeja sikit-sikit dan memahami apa erti cinta apa erti sayang apa tu macam-macamlah Aku dah jadikan kau sebagai Aku tak suka perempuan tidak saya dan anak dia kata aku tak suka marah aku pun Akhirnya aku malas aku Aku menyesal aku sikit Ada aku tarik macam ni kan Dia ada dua tempat dia melancap tak ada jawatan kosong macam tak berubah tapi Kesian aku tengok aku dah buat salah besar dengan cikgu tapi aku tak ada pukul aku tolak saja sebab aku sayang dengan budak-budak kau bunuhlah Aku Jangan kau bunuh anak aku saja cakap aku sanggup mati kerana engkau pertahankan anakku anak kau juga tak sengaja gila mengaku Apa boleh buat aku terima kasih itu bukan aku bukan sebab sebab aku ingin melupakan dia saja Engkau dari engkau sebab kau pernah melalui kerja aku rasa cinta pada masa waktunya aku nak menyenangkan hidup engkau Seperti Dulu aku tak suka tengok kau sedih tu bila aku berdiri di atas bumi Allah ini aku tak mahu kau disakiti Aku tak mahu kau juga kalau kau tak pernah Belajar hormat orang tua kau mesti Belajar hormat menggunung kau tak akan mencari ilmu di dunia mana-mana sekalipun Allah pernah berkata Adam Ali kau bahagiakan kedua orang tua engkau sebelum group 2 untuk kau pejam mata Kalau kau tak bahagia kan kedua orang tua engkau Kau tak berdiri masa ni Kalau kau tak akan berdiri kejayaan data satu sekarang kalau ibu dan ayah kau tak doa untuk kebaikan kau Kau jangan fikir kawan kau doa untuk makbul kau Laki kau tak happy dan seperti dulu masalah ada orang tengok ada kan Aku suka aku kau buat daripada aku tak pandai tak dapat berjalan sana sini sebab aku tak boleh besarkan Pening kepala aku cepat bangun betulkan kau aku besar gila di rumah apa yang aku buat itu siapa Apa nama rumah lepas itu yang aku suka buat Kalau badan aku tak mahulah peninglah Allah itu saja Aku dah bercakap dengan kau ni aku bukan pasal simpati dengan kau bukan apa aku nak buat cahaya yang aku idam I Dalam hidupku sekarang Nurul shafina binti Nizam bilik mana mana kau cepatlah lupalah aku dengan kau Yalah tapi engkau jadilah anakku kasih sayang kau

  • In an.๐Ÿ’โ˜๐ŸฝMATA

  • Aku g maksa tapi, sebenarnya ka ayu ccok sm Shaherr:(tapi mau gmna lg

  • Yg terrr baik itu ga ada, yg ada semua manusia punya kekurangan n pnya aib.

  • Semoga dapat jodoh yg terbaik ea teteh love you โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ

  • Makin dewasa ya ayu

  • Allo

  • Insya Allah akan dapat jodoh Yg lebih baik lagi.... Aamiin aamiin Allahhuma aamiin

  • Dewasa bnget pemikiran ayu tt ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

  • Dari awal ayu ting ting setiap ada masalah apapun sebisa mungkin tidak mau menyudutkan siapapun... Masyaallah semangat ya semoga diberikan jodoh yang terbaik... Pengen bgd liat ayu bahagia di pernikahannya

  • Semangat terus ayu Ting Ting Allah SWT selalu ngasih yg terbaik

  • Kak ayu orang baik..semoga bahagia slalu n tambah sukses ammin...

  • Yng sabar kak ayu dn semangat,semoga diberi jodo yng ter baik dlm pilihannya,mudah2 han diberi jln keluarnya,,Amin...โœ

  • Mendingan gk jd dr pd nyesel dikemudian hr. Tp hti kecil selalu berhrp mga ma syaheer lg

  • dia sp?

  • Sabar mbak ayu ..smg mendapatkan suami yg terbaik ...

  • Semoga dipertemukan dengan yg tetbร ik๐Ÿ™

  • Ayu sudah benar kl punya jawaban bahwa semua sudah kehendak Allah SWT,, sesungguhnya hidup kita bahkan nafas kita saja di atur oleh Allah,, kalo sampe gagal artinya tidak baik, krn Allah punya rencana untuk hidup ayu yg lebih indah

  • Apakah harus ganti nama belakangnya "ting ting" = single biar nggak gagal dlm hubungan percintaan

  • Karna pemeran utama bahagianya belakangan teh๐Ÿฅฐ

  • Jangan dengarkan omongan orang kak ayu... Ikuti kata hati dan tetap semangat..

  • Wahai bunda ayuu.. Kamu yg belajar ikhlas aku yg menangis liat nya๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • InsyaAllah semakin deras rezeky kak ayu dengan setiap kelukaan.. Semoga Allah pilihkan iman yg bisa membimbing dunia akhirat aamiin

  • Semoga sehat dan slalu bahagia dan dapat jodoh yang terbaik

  • Wanita kuat hebat inspirasi โค๏ธโค๏ธ

  • SETTINGAN... Di Vlog Sebelumnya si Adit2 di Agung2kan sekali trus tiba2 putus gitu aja

  • Aku fans ayu tapi makin kesini aku merasa memang ayu yg gak cocok buat adit Gak bisa jaim sedikit depan publik Gak bisa hargain calon besan

  • Intinya jodoh cermin diri Kalau mau cari yg soleh harus jaga sikap Baru putus aja sdh aneh ngapain coba mengang susu igun di brownies Kalau mau nikah ya nikah aja bukan menghadirkan tontonan yg tdk layak

  • Selamat truss ka Ayu๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Kak Ayu orang baik smoga dapet orang Yg lebihh baik,sayang sama Iqiss๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

  • Keren banget my idola

  • Padahal gue seneng dia udh mau nikah...eh mlah gajadi,gue takutnya dia suka sama suami orang...duh smoga cpt di prtmukan dgn jodohnya yg bner

  • Semoga segera menemukan yg lebih baik

  • Semangat my idola bu ayu tt๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  • Aku mah.. siap nikahin ayu karena Allah kalo dia mau ๐Ÿ˜‚

  • Kmrn patah karna jedar riko.. Skrg krna ayu.. Sht sht dan kuat ya ayu.. ๐Ÿค—๐Ÿค—

  • Sabar banyak berdoa iklaskn semuax pasrahkn saja sama allh swt. Insaallh allh akan memberikan jodoh yg terbaik buat hambax yg baik pasti akan di berikn jodoh yg terbaik juga. Sukses terus neng ayu klau saya cmn yimak aj banyak gosip ini dn itu. Alhmdulillh neng ayu bicara juga biar yg di luar sana tw seperti apa yg sebenarx.

  • Semoga Allah memberikan pria. Lebih. Baikk.. lagi๐Ÿ˜–

  • Bener banget , kalau mahar tidak masuk akal ... , mungkin blm jodoh , kalau menurutku mungkin belum bisa menerima diri masing2 , dia blm menerima tentang provesi ,kesibukan ,status ,dan kegiatan keluarga masing2 yang blm bisa di terima

  • Stay strong ka ayuuuuu โคโคโค

  • kemaren2 di beritain indosiar putus. dia gak terima .2 mnggu kemudian 2 kabar batal nikah

  • Kita berencana allah yg berhak menentukan . Ujian allah pasti gak pernah kita sadari kapan datang nya . Neng ayu manusia yg kuat sabar ber tagong jawap . Tapi bagus juga neng sebelom ter lanjur . Pasti semua ada hikmah nya . Semoga nati akan di kasi jodoh yg lebih baek neng ayu . ๐Ÿคฒ kita semua doa kan neng ayu kalo takder allah gak ada yg bisa menghalang . Sabar dan jgn lupa ber doa ya neng

  • Bismillah, kebahagiaan menunggumu di depan

  • Saya senang komennya semua positif dan banyak yg mensuport bu ayu keep strong ๐Ÿ’ช๐Ÿป bu ayu

  • Semoga bisa baikan dan balikan lagi sama mas adit

    • @Renren Nuraeni mereka saling mencintai Tapi org di sekitar yg tdk mendukung

    • aaamiinn..yra.. dia sm2 org baik y mbak..

  • JUJUR ROLE MODEL HAIR AKU TU AYU TINGTING, DARI JAMAN DIA MUNCUL RAMBUTNYA SEPUNDAK TRUS PANJANG ITU AYU TINGTING AMPE DULU PENGEN BGT KEK AYU TINGTING RAMBUTNYA JATOH BADAI GT SKRG DIPOTONG NYESEK UVA

  • Aku masih baper sih lihat kak Ayu sama Kak Wisnu Wardana ๐Ÿคค Seneng deh kalo mereka jodoh ๐Ÿฅฐ

  • Jawabannya itu Mulu, jodoh ada dibtangan Tuhan, yah semua orang juga pada tau

  • Pelakor gagal

  • ow gt critanya tow mbk ayu .berarti gosip ya mbk ayu .sbr ya

  • tp kenapa ya mbk ayu beneran apa hoak katanya ga jd nikah karena maharnya kurang bnyak.

  • Insyaallah... Allah sudah tentukan jodohmu Ayu.pria baik,Sholeh,imam dunia akhirat dan sayang dg Kel mu...darimanapun dan siapapun pst itu yg terbaik untukmu dan Kel aamin. ๐Ÿ˜‡

  • Ka ayu semangat ya jangan pantang menyerah ... Beruntung allah masih kasih ujian ini buat ka ayu .. jadikanlah story aja gausah dibahas lagi buka lembaran baru btw rambutnya bagus ya dipotong mending pendek aja ka rambutnya bagus ๐Ÿ˜Š

  • Bs jd jodoh nyq neng Ayu antara Igun & Didi. Hihihi

  • Keputusan yang tepat,memang di dunia kebayakan seseorang hanya mementingkan diri sendri,tapi ayu sampe mikir menyatukan kedua belah pihak keluarga,hebat bikin saya merinding,sampe saya nangis nih ayu karna sampe sejauh itu loh mikirnya,semoga next dapat jodoh yang sayang sama ayu ,anak,dan keluarga,keep smile

  • bahagia,,,,, prettttt

  • Cukup pisan ae koyok ngene ya allah

  • semangt kk ayu semoga Alloh memberikan yg terbaik kedepn nya keep strong kk ayu pasti bisa melewati ini semua semangt demi iqis

  • Semanget nak Ayu, maju terus indahkan orang yg nyinyir dan iri.semanget ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

  • Didoakan semoga teh Ayu diberi .kesehatan dan kesabaran. Mungkin ini adalah ujian dari yang maha kuasa. teh ayu kuat gak alhamdulilah teh ayu kuat menerima. mungkin dibalik semua Alloh ada yang lebih dari yang.ini. semoga Alloh memberikan jodoh sejati baik dan setia karena lillaahi Ta'aallaa .Amiin ya Robbal Alamiin.

  • Ayu wanita kuat, bijak cakap, semoga ditemukan jodoh yang religius

  • Alay lu yu, cuma grgr trauma sm mntan laki lu, lu malah mainin laki2 yg datang ke elu. Lu nyakitin diaa. Lu kesel sm mntan laki lu tp lu malah dendam sm smua laki. Smua laki lu mainin. Gila sihh. ๐Ÿ‘Ž

  • Fositif thinking dan berhusnudzon kepada allah ...mungkin ini rencana allah , insya allah akan di berikan saumi yang baik,setia,ikhlas dan tentunya sayang ke keluarga dan untuk ayu ting ting sehat selalu dan jangan di pikirkan terus ...semangatt ayuu...

  • Semangat y ayu

  • Hampir Gagal mau yg ke dua, udh g bgt shock.. udh kuat

  • Sdiih sih.. Tp. Smga yg tebaik.. Smga dpt pggnti yg lbh baik buat ayu. Aamiin

  • Cinta gak bisa dipaksa so klo jodoh gak kemana sabar aja ๐Ÿ‘

  • masih trending #46

  • Masya Allah kak ayu smngattt smoga behagia selalu

  • Semangat kak ayu semoga mendapat jdooh terbaik dari Allah aamiinโค๏ธ

  • Semua indah pada waktunya

  • A igun itu jodoh yg tertunda๐Ÿค—

  • Settingan bgd.. Lamaran kagak.. Boro2 nikah.. Makanya dbikin batall.... Maen lu kurang oke pokk

  • Apa ayu setelah menikah di suruh berhenti dari entairtaiment ta....ko sampe batal

  • Kak ayu โค๏ธ

  • Ku doakan semoga kak ayu di jodohkan Allah dgn bang roby purba Amiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnn ya robbal Alamin

  • Maaf kak ayu telat nontonx ,soalx baru nongol di beranda, yg sabar kak ayu , mungkin Allah dah menyiapkan jodoh yg lebih baik dari yg sebelumx buat kak Ayu, mungkin dia belum tepat buat kak ayu, doaku semoga kak ayu n keluarga di berikan kesehatan Amiiiiinnnnnn

  • Memang sebelum memantapkan hati utk menikah dengan seseorang sebaiknya sama sama saling mengenal keluarga masing masing dulu. Saling menyelami dan memantaskan diri. Tentunya memohon petunjuk sama Allah dan minta doa restu orang tua.

  • Semoga segera mendapatkan jodoh yg terbaik.