Shane’s Beauty Room Makeover Surprise!

Dipublikasikan tanggal 11 Jun 2019
I hope you guys love how the room turned out as much as we do! Thank you Impressions Vanity for the beautiful mirrors! Check them out! (not sponsored)
Web: impressionsvanity.com/
Instagram: instagram.com/impressionsvanity/?hl=en
Rich lux's Lipstick (we Love it so muchhh) hankandhenry.com/products/luvyousomuuuch?variant=28477152886848
Subscribe to Shane id-tv.org/username-shanevi...
Subscribe to Morgan id-tv.org/ch/UCSfL...
Follow Andrew instagram.com/andrewsiwicki/
I finally have merch!! www.amazon.com/rylandadams
WATCH MY LAST VIDEO: "Things to do for FREE with your friends" id-tv.org/tv/video-VDMWsEiaVOc.html
ADD ME ON:
INSTAGRAM: instagram.com/rylandadams...
TWITTER: twitter.com/ryland_adams?lang=en
SNAPCHAT: @rylandadams

Komentar

  • Sofer is not shock

  • back then shane didnt care about any of his beauty features and now hes washing his face and doing makeup😊😊😊 #24/h in shanes makeup room

  • Now can you come design something for my closet??? 🤩🤩

  • Shane didn’t even say thank you 😢

  • 22:26 ........ exposeddd

  • Girls: I have too much makeup Shane: hold my pallete

  • Couple goals!!! This has to be the sweetest thing Ryland has done for Shane. I smiled the whole video through. I just love this whole fam!

  • "theres no lighting that can snatch me" i have never related to something someone said so hard, it hurts

  • I have an impressions mirror

  • I live for your channel!! I love love love you guys, good job on the beauty room a++!!

  • Ryland loves Shane so much 🥺🥺🥺

  • Need update of this room after the launch

  • *morgan quietly plotting on shane's makeup brushes*

  • okay but is anyone gonna tell me where he got that wallpaper???

  • Couple goals - I wanna be a beauty guru - I Made you a whole room

  • I just can't take you..You're just so... There is something about you! I don't know but it's totally Yolonda Selena. Then your voice ..You bother me

  • WOW THATS ALL I GOT TO SAY! THAT ROOM ID SO PERFECT AND DREAMY! DAUMMMMM. I REALLY WISH I HAD THAT ROOM ALL TO MYSELF. WELL HOW ABOUT JUST THE MAKE-UP PLEASE. GREAT JOB RYLAND.

  • This is the life I want to live!!! How can I become like you! lol I’m living

  • I want all of his makeup wow I just want money lol I love you Shane I love how your life is becoming 💕💕💕

  • Who is filming

  • Where is garrett ?

  • This is so wholesome :)

  • So I watched the patio one first and had to find this one. I love the remodel videos!

  • That time when Ryland exposed the Jeffree Starr X Shane Dawson pallette before anyone else 😂😂

  • This is so up your ally! You are really an amazing designer! Love these makeover videos especially yours. Love you guys!!!

  • We would LOVE a video about the products you didn't like.💜💜💜💜

  • This legit makes me jealous af of Shane. I would love someone like Ryland that took his time to do the room nicely & thought of every detail from Shane's acknowledges to making sure their friends have places to sit to hang out in the room with. It truly is rare to find someone that thoughtful nowadays. Ryland is awesome

  • the only thing I could think about through the entire video was the wallpaper... haha

  • Well looking back he did show the shane secret merch at 19:13 -19:15. Poor editing job but at lest no one notice right ?

  • RYLAND!! You're so talented! You should definitely be a designer!!

  • Omg watching this after the collection has dropped is so precious 💛

  • My boyfriend has a brother that looks exactly like Andrew and I got really drunk at their house once and couldn’t remember his name so I called him Siwiki. From then on, I’ve learned his name, but I just call him Siwiki and my boyfriend just knows who I’m talking about

  • At 19:13 you can see the shane dawson pig bag before it came out

  • Mermaid of Rylantis needs to be in your mermaid scales bathroom!!!!

  • Ryland should defiantly have a interior design tv show

  • MEGA CUTE ! You did an excellent job! So happy for both of you! 💕🌸💕🌸💕💕💕💕🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  • 17:10 don't pay attention to this... I'm doing something with this part of the vid...... keep scrolling.

  • Awww you did an AMAZING job!!!! I'm so jealous

  • Jeffery would be proud ❤️

  • Sorry who is that sweet girl morgan, is she afriend or sister of someones ?

    • She is Ryland little sister...

  • Ryland is the most feminine manly gay person I have ever known

  • I have never been a STAN of ANYBODY... until discovering Ryland and Shanes relationship. #goals.

  • Shane is the girl of the relationship😆

  • I came across Shane on accident looking at Mandela Effects and Conspiracy theories and loved, Loved, LOVED him. Then Ryland, Morgan, Garrett, Drew and Andrew became apart of my views, then Jeffree...... I love each and everyone of you. I just have one real issue with this group and it's how Shane is kinda a D-Bag to Ryland, ok A LOT. SHANE, HELP HIM COOK ETC. JOIN RYLAND'S VIDEOS WITHOUT BEING ALL ABOUT YOU AND QUIT MESSING UP HIS COOKING VIDEOS AND ALWAYS FUCKING UP RYLAND'S PRESENTATION. You never cook with him, you make fun of him and then dig into his meals rudely and I am a cook and it's offensive. Let him present you the dish the way it's intended and eat it. I wish you would cook work Ryland. Andrew is a really well rounded man and I love how you step it up with Ryland in the kitchen.

  • Ryland you did an excellent job! You must be very proud of yourself! Shane loves you❤️!

  • Oh my God I had to pause on min 7:14!!! I envy you inna good way :) I’m crying right now!!!! :”) You got so much make up I LOVE IT! Can you adopt me? Lol ee love you guys

  • Those glasses are giving me Garrett vibes tbh

  • I wonder if Shane will ever post again

  • "We're having a Mr.Kate moment" LMFAO. Same thing I thought 🤣🤣

  • its only right for me to sub to both of u

  • Tatcha is life

  • 23:38 Shane's approved shades🤣🤣🤣😬🤩🤩 his hand gestures tho👌🏻🤣🤣🤣

  • I love Shane but anyone else waiting for him to say thank you to ryland

  • *i need ryland and Garett’s gay uncle to collab*

  • Now we need and updated video with all Shanes stuff up !

  • Great work on the room!.

  • Wtf How did this get 5k+ dislikes !!?? You did such an amazing job !! Such a lovely thing to do for your boo . Much love Xx

  • The fact that Ryland mentioned his engagement ring made me so happy 😊 once again congrats

  • Personally I think Ryland is amazing

  • Please do more of this! :)