[STATION 3] NCT DREAM X HRVY 'Don't Need Your Love' MV

Dipublikasikan tanggal 6 Jun 2019
NCT DREAM X HRVY "Don't Need Your Love" is out!
Listen and download on iTunes, Apple Music and Spotify
hrvyxnctdream.lnk.to/DNYLv
NCT DREAM Official
www.nct2018.com
id-tv.org/username-nctdream
facebook.com/NCTDREAM.smtown
instagram.com/nct_dream
twitter.com/NCTsmtown_DREAM
HRVY Official
instagram.com/hrvy
id-tv.org/username-hrvy
twitter.com/HRVY
facebook.com/HRVY
#NCTDREAM #HRVY #DontNeedYourLove #DNYL
[STATION 3] NCT DREAM X HRVY 'Don't Need Your Love' MV ℗ SM Entertainment

Komentar

  • Vote for NCT namesns.com/m/entertainer/rank_list.html?cate=1&cate2=2&gender=1 you can vote for every 30 seconds

  • 3:05 i bloody LOVE what Chenle is wearing... it makes him look so freaking good!!!!!!!!!!!!!!

  • Chenle English...😮 Me : Cry😭

  • Damn i luv this song

  • HRVY looks like he is now a member of NCT DREAM

  • Keep playing this mv guys,cause is a bop

  • Okaii... i like this song ❤

  • chensung: can we? sm: no chensung: please can we? sm: nope. chensung: but.. sm: nah chensung: sm: sm: alright but just do it gently chensung: 😇 03:07

  • 2:59 “I don’t need Chenle” Have fun unhearing it 😇

  • BRO MY WIG JUST-

  • 103k in 17 hours

  • 8,227,630

  • Jaemins sweater is same as jimin from BTS in boy with luv but still it looks good on him ☺☺

  • no matter how many times I listen to this song, Jisung's voice still gives me whiplash

  • 8,227,278

  • Can we get 10M views for the end of this month? Please Stream :")

  • This song so good!!!!

  • *sTOP SLEEPING ON NCT DREAM*

  • After seeing chenle and hrvy are so close 2:59 in0.75 speed Jisung: *i don’t need chenle*

  • +143,998 for the past 22 hours

  • 8,226,246

  • Nctzens: so, sm, can you give us a full comeback to nct dream? nct dream: If you’re waiting for a comeback, hold on

  • 2:59 jisung : i don’t need chonlo Meanwhile chenle : just wait till i throw you into shanghai river with ma money

  • NCTzens, please vote for NCT 127 and NCT Dream in [Quarterfinals] Song Champ of June on Idol Champ *SUPERHUMAN* VS. REDVELVET *DON'T NEED YOUR LOVE* VS. ATEEZ Voting period until tomorrow June 25 (will close exactly at 23 59 KST)

  • LSS

  • Jisung got a sister all sprung!!! That voice is like silky chocolate!!!

  • I LOVE THIS SONG C:

  • 3:00 "I don't need Chenle" is stuck in my head dang it

  • lmao I literally can't unheard *"I don't need Chenle"* now

  • You guys got great moves 🔥

  • 2:59 "I don't need Chenle"

  • I don't need chenle 😱😱

  • Haechan cringed while watching Renjun cry 😂

  • 3:10 “i don’t ned your love” (look at the blue leds)

  • The fvvv what happened to your voice park jisung 😭

  • I LOVE U BOYS!

  • 8,216,745

  • 8,216,745

  • hrvy in replacement for mark!!!! im living for this hahahahah

  • I like this song

  • Lucas is in the corner Mumbling while Crying

  • 2:39 who is this man that I'm falling in love with!?

  • 😘😘

  • 😘😘😘

  • 8.214.830 come on nctzens. lets go for 10m

  • Ring ring ring ring

  • y'all i cant unhear jisung's "i dont need cHenLe" ;_;

  • A BOP

  • Am I the only person who thinks that if this MV reaches 10M they’ll drop the dance practice video?

  • For ARMY'S Sorry to tell you this but our babies ain't copycat when HRVY went to korea is i think the end of febuary and comeback and returned to U.K in early march that's the only one i think but don't say NCT IS A COPYCAT!! THEY AIN'T COPYCAT!!

  • it’s so cool HRVY learned the choreography and fit in with the group!

  • i wanna hear more jisung next time ❤️

  • Jisungs deep voice

  • Me : I'm going to vote for Stray Kids. Let's go ! But. *see the MV* Me : HRVY ? NCT DREAM ? DON'T NEED YOUR LOVE ? *die*

  • 8.207.860

  • боже зах здесь этот харви. он вщ не вписывается

  • HI NCTZENS!!!! We are nominated in quarterfinals Song Champ of June in IDOL CHAMP APP. *NCT 127 SUPERHUMAN* vs RED VELVET *NCT DREAM DNLY* vs ATEEZ Please go ahead and vote \( ゚ヮ゚)/

  • Jisung : I Don't Need Your Love Me : But , I Need Your Love :)

  • Oiiii I like this song

  • Lucas*in back stage*: mY DrEaM hAgO sHiPeo

  • Chanle look so skinny:"(

  • Str3@m harder czennies...... all the way to 10M... Let's get the first win for this bop even if this is a station... 😘 8.2M is already unlocked.. 8.3 here we come..

  • 8.1 now

  • Jisung.. Suaramu melemahkanku..

  • I have been playing this song over and over again

  • I fell in love to Jisung layk whatthef!!! We're almost the same age yet he's older but those voiceeee aaaackkkk!

  • LMAO HOW TO UNHEAR "I DONT NEED CHENLE???????"

  • I like this song. It' s very cool!!!!!!

  • did i just see renjun cry? *SOMEONE BETTER CAST HIM IN A DRAMA OR ELSE-*

  • Jisungie 💖

  • 2:59 " I don't need Chenle "

    • @Haedar Rafli how to unhear wtf hahahahaha

  • hrvy : thoose dimples on your face Me : *agressively touching my dimples and smirk " huh?"

  • 02:32 my new ringtone.

  • i miss mark in nct dream

  • jisung ahhhh

  • Their outfits on the thumbnail looks like bts' outfit on boy with luv

  • Started from now, I'll like and support NCT Dream too! I need you love, boys!! Hello, Exo-l here~ kekekekeke

  • “i don’t need chenle” is what i hear

  • i need moneyyy yeah i need it

  • AIGHT WHERE DO I GET THE JAEMIN JIMIN SWEATER BECAUSE HONESTLY I NEED IT

  • I'm pretty new to nct dream, I have only heard a couple of their songs, so I don't really know who's who but damn this was such a good one. I hope this song gets the attention it deserves!

  • "I Don't Need Chenle" - Park Jisung 2019

  • I need a dance practice

  • 818

  • WHAT YALL GOT TO REALIZE IS JISUNG HASNT EVEN GONE THROUGH LEGIT PUBERTY YET HES ONLY 17, HIS VOICE HAS DROPPED THATS REALLY ALL, HES GONNA GO THOUGH ANOTHER PUBERTY AND WE AINT GONNA MAKE IT

  • GELAA JESONG DEEP VOICE NYEEEE

  • NCT Dream comeback please !!!

  • HOW DID JISUNGS VOICE GO THAT DEEP?

  • I miss dreamies

  • 8,173,033

  • This is the cutest K-pop collaboration I have ever seen.

  • Hrvy is the sixth member of NCT Dream. And I FREAKING LOVE YOU JAEMIN♥️

  • best collaboration

  • the visuals

  • Please str33m harder, the voting of idol champ has ended..More vi$$ws will give us advantage to win..at least try to get 9m...fighting...

  • I don't need chenle

  • Jeno, Jisung and Jaemin’s parts hit me every time

  • Let's keep don't stop.

  • at this point when jaemin graduates from dream hes gonna sound like a whole bear l MFNSAMDASD