Working With Lazy People (Halloween)

Dipublikasikan tanggal 25 Okt 2016
Hey everyone hope you guys enjoyed this story :D. Let me know in the comments if you had a similar experience or just feel like sharing a story :D
also.....bangle donk thromple diks
Subscribe Today! ► id-tv.org/username-SomeThingElseProductions
twitter ►twitter.com/SomethingelseYT
snapchat ►adamortiz
Outro Song used: glu70- Reach your destination

Komentar

  • When you trina watch swoozie/alac/etc but then you get hellbent voiced by markiplier

    • Dead Scratcher ?

    • Dead Scratcher you commented this 3 years ago 😂 that means your like one of his first viewers or something

    • Mood

    • Hi plz jump on me

    • Dead Scratcher love that 😂

  • You poor unfortunate soul.🕷️🦷🖤🤍 I like scaring mortals more than boys.💀👻😈

  • Can we just take a sec to realize how far he’s come tho

  • Ya boi

  • first one to comment in 3 years lol

  • Love ur videos rewatching lol

  • Not hating on you but. Why didn't you evolve me you asshole

  • ahhhh shoot. what have i come across. ADAM.

  • Damn im a lazy piece of sh**

  • I feel this

  • <a href="#" class="seekto" data-time="6">0:06</a> Adam's mout is a number 4 😂😂😂

  • Adam called people things

  • Why is this on my recommended list

  • Yes let me you the story I was right that's it subscribe to me and some thing else/adam

  • Kinda sounds like the odd1souts vid

  • Most girls be like that tho, Btw I'm a girl so no hate :/

  • I love your videos and subscribed

  • Did the girls go to the party

  • wait, what happened to the girls? did they go inside the house or something? did they even notice that they still had a job to do?

  • I think I went there

  • Nobody: Adam trying to censor his videos: shit*

  • Death, war and stravation

  • You just described high school

  • I thought I clicked on Markiplier’s Video..

  • This was suggested to me and wow... what a difference

  • <a href="#" class="seekto" data-time="295">4:55</a>

  • Same!?,.

  • H

  • O god this video is ugly

    • That's how they start but his more recent videos are amazing

    • Your ugly.

  • Coming back to this video compared to your new stuff... Damn

  • Goddamn almost 50 bucks for a sweater.

  • Umm what happened was called hormones

  • 2020?

  • That fat staff tho:)

  • girls like being annoying I know that because I am a girl

  • anyone else notice how he said 30-20 no just me okay

  • Dis animation be olddddddd. You have progressed a lot. I like this too!

  • like if watching in 2020

  • The person who is not subed is Billy

  • Moral of this day don't subscribe to ass holes

    • Lumie, awwww is the little baby sad that he has less subs than Adam?? 😂

    • 👌🏻

    • @BabyLemonFace what???

    • When did I bring up Steven universe? 😂🤣👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻💯💯

    • Lol, how would you know if I had friends or not?

  • No wonder people disliked his ass

    • 😂 okay little baby

    • @Dolores Umbridge can you not assume my gender please Im fine with you getting mad or annoyed about me talking about the youtuber but please dont assume my gender

    • Lumie, ohhhhhh... good job, the little baby finally learned how to control his anger! 👏 😆

    • @Dolores Umbridge Again Im not jealous when I first saw the video I was mad about what he said in the video but it was five months ago I dont really care anymore

    • Lumie, jelous of his sub count, while all you have is a bad attitude!

  • Oh so lazy people are stupid...wow just because they didn't want to work doesn't mean you they are stupid you asshole

    • Lumie, I could wipe my ass with the content of your comments!

    • Lol your such an idiot while this dude is make life’s better your just in your room watching videos

  • Is this a thing for him to cut off the endcard like that?

  • D

  • I remember going on one of these on Halloween it was pretty cool

  • As a girl, we are weird. I don’t know why we suddenly stop wanting to do anything after fighting idk, we can be annoying honestly.

  • Adam has 21 years

  • Anybody 2019 like if you are

    • I can believe I liked my own comet

  • Ya me to

  • Yes

  • Yeah....b!tchs be crazy

  • Yeet simba

  • The place sounds like the haunted woods that my uncle runs

  • Introvert problem😂😂😂😂😂

  • Like me

  • Have you watched Thesearabbit

  • Dodo 🐦

  • Play fortnite

  • People think u sound like markiplier😅I kind of agree

  • Why you are always naked?...😅

  • perfect time

  • By the why I love you somethingelse yt

  • You know what you should have done to scare people.... you should have put one of the cars on the grass and splattered some corn syrup with red dye and have a guy hold a chain saw and have the chicks scream than look at the victims and chase them

  • tell us about a crush you had

  • <a href="#" class="seekto" data-time="130">2:10</a> look at dis dudes face

  • what music did he use at the end?

  • Comment 8

  • when i was younger, in french we had to make a presentation and i was paired with this really annoying kid who wouldn't do anything. like, he would just put stupid words into the translator and the teacher did jACK SHIT. but then i asked to work alone, and i did lots of work, and the kid got in loads of trouble for doing nothing. i win

  • Omg dude gorls r so dramatic I’m a girl but I like hanging out with boys and with girls who aren’t like that

  • I love your videos You’re so awesome!

  • Was James there he made a video like this one

  • OMG I KNOW EXACTLY WHERE YOU WORKED..... Ik this is an old video but I’m just watching it now

  • yea I think I was there

  • Most girls are jerkish bastards with no brains. I SAID MOST. PS. I'm a girl. That's why I said MOST.

  • watch meh channle plz

  • <a href="#" class="seekto" data-time="15">0:15</a> Plot twist The dad was hank and Conner was from Detroit become human

  • I can here his jaw being mssed up

  • I have this problem when ever I get pared with Lazy or attention seekers

  • Omfg... you have really improved in art

  • Play kindergarten! Ik im late but its fun!